Trinásta kapitola

4 1 15
                                    

Gyeongbokgung palác kde ich Jun vzal bol nádherný. Všade okolo výrilo mnoho jesenných farieb akoby pani jeseň maľovala svoje najlepšie umelecké dielo a žiarivé slnko dávnej kultúrnej pamiatke, ktorá bola pokrytá farbami len pridávala na kráse.

Lola bola z celého unesená a otáčala sa do každej strany, div jej hlava z krku neodletela. Krútila sa akoby bola na kolotoči. Tento palác chcela dávnejšie navštíviť, mala to na svojom liste návštev v Kórei. Ale nikdy by ju nenapadlo, že práve dvaja herci, na ktorých v Kórei narazí, ju sem zoberú a ešte aj budú oblečení v tradičných outfitoch, čo jej viac pridávalo na pomyslení, že sa akurát nachádza v minulosti.

,,Toto je úžasné!" tlieskala radostne rukami Lola a už aj vyberala telefón z tašky aby si urobila pár krásnych fotiek na pamiatku.

,,Jun, Kúzelník! Poďte sem!" zakričala na nich, keď sa postavila bližšie ku palácu a telefón natočila tak aby si mohla urobiť selfie.

Jun s Wangom sa len smiali nad jej radosťou. Lola bola ten typ človeka, ktorému stačí málo ku šťastiu a Wang si nemohol pomôcť. Len si pomyslieť, že pre Lolu by urobil všetko čo by mohol len aby ju videl šťastnú.

Dvaja bratia k vysmiatému dievčaťu podišli.

,,Povedzte sýr!" povedala im Lola.

,,Sýr!" skríkli všetci traja a Lola im urobila pár fotiek, možno trochu viac ale to len preto aby mala dať čo na Instagram, aby sa mala čím pochváliť a aby jej mohli trochu závidieť.

Najmä Koya97. Tú chcela vidieť puknúť závisťou, pretože keď sa ju snažila prehovoriť aby s ňou šla do Kórei, tak odmietela. Teraz ju chcela vidieť ľutovať jej rozhodnutie ísť na Havaj kde sa nemôže stretnúť s niekým slávnym každých pár krokov.

,,Tu si natáčal svoj posledný film Láska za všetok čas! Po prvý krát si sa tam ako záporná postava zamiloval a hrdina sa na konci stal zloduchom!" trklo zrazu Lolu a obzrela sa na svojho budúceho švagra, ktorý sa usmieval od ucha k uchu.

Jun jen prikývol. Mala pravdu. Vtedy si to natáčanie naozaj užíval, pretože to bolo po prvýkrát kedy sa tam on zamiloval a z hlavnej postavy sa stal zloduch. Tiež si to užíval najmä z dôvodu, že scéna pred palácom sa točila hlavne v noci, keď svietili hviezdy a mesiac bol v splne. So svojou kolegyňou tancovali a vymýšľali plán ako by vo filme skončili večne spolu. Jun mal túto scénu rád. Bola to jedna z jeho obľúbených scén. A pokiaľ chcela jeho švagriná nejakú scénu urobiť, tak akurát táto scéna bola na to najlepšia. Pretože v iných svojich filmoch už nemal žiadne takéto milé scény. V iných svojich filmoch sa prezentoval len ako záporná postava. Ktorá ako vedel, mala tiež svojich fanúšikov. Líške mnoho fanúšikov neodolá.

,,Natáčalo sa to tu?" spýtala sa Lola.

,,Pár scén. Museli sme to mať hotové na prvýkrát, pretože nechceli veľmi zatvárať palác kvôli natáčaniu," povedal jej Jun.

,,To muselo byť náročné. Zvládli ste to?"

,,Bolo to náročné ale dokázali sme to. Mal som za sebou vynikajúcich ľudí."

,,To je pravda. Mať za sebou ten správny tým ľudí je to najlepšie čo môže film stretnúť. Pretože na nich stojí väčšina práce. Bez nich by sme sa nezaobišli," povedal Wang.

,,To je zaujímavé. Ja som si vždy myslela, že najviac práce práve spočíva na hercoch. Ale teraz som zas o niečo múdrejšia," usmiala Lola, ,,Dúfam, že budem môcť raz byť prítomná pri jednom z vašich nadchádzajúcich filmoch."

,,Jun, moja snúbenica plánuje vlákať do filmu Teahyunga, Jimina, Felixa a Cha Eun Woo - a," povedal Wang a Lola skoro z kože vyskočila.

Myslela si, že na tento jej bláznivý nápad aj zabudol.

Love contractWhere stories live. Discover now