Falošný snúbenci i keď zamýšľali ísť spať skoro kvôli dobrému spánku a zároveň aj dobrej nálade na obed s Wangovými rodičmi, nakoniec šli spať asi okolo dvanástej v noci. Dôvod? Lola a jej psie oči, pri ktorých sa Wang pristihol, že im nemôže odolať. Lola ho totiž žiadala aby si pozreli nejaký film a ako na potvoru, práve jeden z jeho romantických. I keď to nechcel dovoliť, Lola naňho vytiahla jednu zo svojich tajných zbraní - psie oči - a on nemohol povedať nie. Tak skončili pozerať jeden z jeho filmov a nakoniec šli spať o polnoci, kedy ešte viedli malú vojnu o tom, kto z nich dvoch bude spať na posteli a kto na gauči. Túto vojnu však vyhral, pretože Lola nechcela prísť o svoje získané podpisy. Takže nakoniec šlo všetko podľa jeho pôvodného plánu. A to to, že Lola spala v jeho posteli a on si ustlal na gauči, ktorý síce nebol dvakrát pohodlný ale čo už narobí? Ako herec spal už aj na nepohodlnejších madracoch.
Na druhý deň ráno, sa však Wang zobudil na to, že je v celom dome sám. Zobudil sa celkom skoro, asi okolo siedmej a to si myslel, že keď je víkend, Lola bude ešte spať. Takže ju nechcel budiť. Spánok si zaslúžila najmä po tom aký náročný mala deň v jeho práci.
Preto si povedal, že nechá svoju snúbenicu spať o niečo dlhšie.
Zašiel do kúpeľne a opláchol si tvár a potom šiel do kuchyne, že si pripraví niečo na raňajky. Že pripraví aj niečo pre Lolu. No v kuchyni ho čakalo prekvapenie. Však nevedel či milé alebo nemilé.Na kuchynskej linke ho čakala ešte teplá káva, miska cereálií a pohár pomarančového džúsu, ktorý bol ozdobený ešte kolieskom pomaranča. Vedľa raňajok bol lístok, ktorý si Wang okamžite prečítal.
:) Ehm... Vstala som skôr a pripravila raňajky... Keďže neviem čo bežne jedávaš, zvolila som alternatívu. Cereálie si ešte zalej mliekom, na to som sa ja neodhodlala, keďže som nevedela o koľkej vstaneš. Všetko zjesť! Prídem to skontrolovať! }:‑)
P.S. V mene tvojej snúbenice som ti znárodnila pár vecí, ktoré ti ale nepredpokladám vrátiť (diabolský smiech) :)
P.S.S. Zobrala som ti len dve tričká, jednu mikinu, pyžamo, svetelný meč a tú lampu od Pixaru (灬º‿º灬)♡
P.S.S.S. Mimochodom, ďakujem za tie veci <3
P.S.S.S.S. Asi som mala ako prvé pozdraviť na privítanie do dňa :)
Takže od začiatku.
Krásno ráno, svetlo mojich dní (Ježkove oči! Až ma z toho striaslo)
Prajem ti krásny a úspešný deň (✷‿✷),,Tá lampa bola moja obľúbená!" zamračil sa na oko Wang.
Zamračený výraz mu však neostal na dlho, keďže sa mu na pery vkradol úsmev a vďaka tomuto mierne dlhšiemu odkazu mal hneď o niečo lepšie ráno. A tiež ho v srdci hrial pocit, že Lola sa správala ako jeho priateľka.
Odkaz odložil bokom, odpil si z džúsu a cereálie si zalial mliekom. Najedol sa, vypil kávu i džús a rozhodol sa, že si dá rýchlu sprchu a pre istotu skontroluje čo všetku mu Lola znárodnila.
Vošiel do kúpeľne kde si dal ľadovú sprchu (po ráne obľuboval studenú vodu, pretože ho dokázala prebrať) a zabalený v uteráku vošiel do svojej spálne kde si hneď všimol, že mu chýba lampa od Pixaru a tiež aj svetelný meč.
Potom si všimol, že na posteli bolo zložené nejaké oblečenie a na ňom ďalší lístok.
Toto som pôvodne chcela tiež znárodniť, keďže som nemala bohviečo na oblečenie, ale bolo mi to veľké ಥ‿ಥ
Wang si prehliadol, čo mu jeho snúbenica vytiahla zo skrine, čo si chcela pôvodne zobrať. Bolo to biele tričko, svetlo zelená košeľa s krátkym rukávom a tepláky bledo hnedej farby.
ESTÁS LEYENDO
Love contract
RomanceStál tam na moste s kyticou červených ruží v jednej ruke a s mobilom v druhej ruke. Čakal. Čakal už hodinu. No ona stále neprichádzala. Stál tam, mrzol, ruky sa mu triasli a prsty fialové od mrazu si pomaly ani necítil. No stále čakal. Čakal na ženu...