Lola si natáčanie užila. I keď to bolo náročné a vyčerpávajúce a urobila veľa chýb, smiala sa, stratila rovnováhu toľkokrát, že to potom už ani len nepočítala (a nerobila nič náročné, len stála a prípadne kráčala či bežala) či zabudla čo má robiť alebo ako má Juna, Wanga a Huu oslovovať. Niekedy tam chytala aj polhodinové záchvaty smiechu, takže ju Wang musel upokojovať, Hwa zase upravovať mejkap a Jun musel objednať jedlo, pretože zistili, že keď je Lola pod stresom, zje strašne veľa sladkého na počkanie a pri tom si stále udržuje vynikajúcu figúru. Čo by jej postavu mnoho modeliek mohlo závidieť a i Hua sa jej pýtala aké je jej tajomstvo. Že aj ona to chce otestovať, pretože ona v jednom kuse priberá a chudne akoby bola škrečok utekajúci v kolese. Kvôli Lole takmer vykúpili celý obchod mocchi koláčikov. No pre súrodencov bolo najdôležitejšie, že si Lola strávené poobedie užila a že sa konečne o desiatej dostali domov.
Všetci boli unavený ale Wang sa rozhodol, že svojmu bratovi povie všetko ohľadom jeho vzťahu. Lola sa tiež pripojila pretože jej prišlo blbé klamať jej budúcemu švagrovi. A tiež nevedela držať ústa zatvorené keď je v okolí ľudí, s ktorým sa cíti dobre.
Obaja čakali, že Jun bude naštvaný a bude na nich kričať, že sú blázni a že sa nemôžu takto zahrávať. No nič také sa nekonalo. Jun bol absolútne pokojný. Možno aj príliš pokojný na to, že mu v podstate klamali. Povedal im len to, že je len na nich ako svoj vzťah volajú (pretože on si bol istý, že tento ich vzťah má od predstierania naozaj ďaleko) a že on ich bude vždy podporovať. Či je ten vzťah čisto falošný a na papiery alebo je skutočný. Pretože preňho bolo dôležité, že videl svojho brata sa zase usmievať a že Lola bola pre jeho brata tým zázračným liekom, ktorý dávno potreboval.
To čo Lola naozaj nečakala pred koncom mesiaca, bolo to, že by na dvere Wangovho bytu zaklopali akurát jeho vlastný rodičia.
Bolo to akurát v jeden upršaný deň a Lola si u Wanga akurát robila úlohy, keď sa ukázali na jeho prahu. Lola si najskôr myslela, že prišli len za Wangom a snažili sa mu vtlačiť rozum do hlavy a aby sa s ňou rozišiel.
Naozaj nečakala, že by prišli za ňou a ospravedlnili sa jej za to ako sa na obede chovali a že rešpektujú Wangovu voľbu. Povedali jej, že chcú svojho syna vidieť šťastného a ak ho Lola robí šťastným, tak sú šťastní aj oni. Chceli ju požiadať o odpustenie. A Lola im ho samozrejme dala. Nechcela byť za zlé s jeho rodičmi.
Všetci štyria sedeli v obývačke, Wangovi rodičia pili kávu a Lola dojedala svoj zákusok zatiaľ čo Wang bol ako na ihlách. Niečo sa mu na tomto celom nepozdávalo. Jeho rodičia nikdy neboli taký, že by sa prišli ospravedlniť. To by od nich chcel priveľa. To by ich zničilo. Radšej by poslali svojich asistentov len aby sa nemuseli s ostatnými čo i len zahadzovať. Preto aj teraz vo všetkom niečo hľadal. Jeho rodičia mali určite dôvod prečo za ním prišli. A ten dôvod sa mu prestával páčiť. Nevedel čo by mal čakať. Takže i napriek tomu ako dobrá sa zdala byť atmosféra medzi nimi, sa rozhodol opýtať:
,,Aký bol dôvod, že ste prišli?"Možno to znelo trochu ostrejšie ako to zamýšľal ale nemohol ho za to nikto viniť. Jeho rodičia boli otrasný čo sa týkalo jeho výberu snúbenice. Nebolo možné aby zrazu zmenili názor. Boli to nejaké nekalé úmysly.
,,Kúzelník," drgla ho Lola.
Wang sa na ňu pozrel ospravedlňujúcim pohľadom ale bol si istý, že nebol jediný kto cítil, že je na tomto celom niečo zle.
,,O čom to hovoríš, synak?" spýtal sa jeho otec.
,,Wang, drahý. Prišli sme sa len ospravedlniť. Je nám ľúto to ako sme sa chovali," dodala jeho mama.
YOU ARE READING
Love contract
RomanceStál tam na moste s kyticou červených ruží v jednej ruke a s mobilom v druhej ruke. Čakal. Čakal už hodinu. No ona stále neprichádzala. Stál tam, mrzol, ruky sa mu triasli a prsty fialové od mrazu si pomaly ani necítil. No stále čakal. Čakal na ženu...