Šestnásta kapitola

5 1 32
                                    

Lola netušila ako sa jej Min-Jiina návšteva mohla otočiť o stoosemdesiat stupňov. Min-Ji za ňou prišla a ospravedlnila sa jej. Lenže keď sa Lola po tej návšteve opäť pustila do učenia, všimla si, že na konferenčnom stolíku mala položenú aj tú zmluvu, ktorú s Wangom uzavrela na začiatku ich vzťahu. A Lola si nebola istá, či to Min-Ji videla alebo nie. Pretože ak to videla, mohlo sa stať čokoľvek.

Lolina myseľ si predstavovala všetky možné scenáre. Nejeden bol o tom, že Min-Ji sa vlastne neprišla ospravedlniť. Len to využila ako zámienku pátrať po skutočnom dôvode prečo je práve s a Wangom.

Lola bola z toho na nervy a nemohla sa sústrediť ani na školu, ani na skúšky. I Wang, ktorý sa už cítil lepšie a vrátil sa do práce, si to všimol. Na Lole nebolo ťažké zistiť, že ju niečo trápi. Však ju nechcel tlačiť aby mu to povedala. Nechcel vyznieť ako ten typ priateľa, ktorý musí vedieť úplne všetko. No bol by rád ak by mu Lola povedala čo ju trápi. Aby jej vedel pomôcť.

Preto sa to rozhodol risknúť. Počas prestávky kedy mu Hwa robila a upravovala mejkap do ďalšej scény jeho drámy, chytil telefón, našiel si Lolin kontakt (ktorý už asi miliónkrát premenoval) a napísal jej.

Wang: Ahoj, včelička. Je všetko v poriadku?

Aktuálne čakal len pár sekúnd kým sa mu telefón rozsvietil so správou. Lola zvykla odpisovať rýchlo, čo si všimol hneď ako jej po prvýkrát napísal. A vlastne to na nej miloval, pretože s ňou mohol konverzovať aj cez správy a nemusel sa báť, že by na odpoveď musel čakať nejako extra dlho.

Pom-Pom a.k.a Queen Bee: Ahoj, Kúzelník. Nie, nič sa nedeje. Prečo? Malo by sa niečo diať? (⁠-⁠_⁠-⁠;⁠)

Už len vďaka tomu emotikonovi, ktorý jeho milovaná použila, si overil, že sa niečo deje.

Wang: Zdáš sa mi trochu nervózna. Je všetko v poriadku? (⁠●⁠´⁠⌓⁠'⁠●⁠)

Pom-Pom a.k.a Queen Bee: Všetko v poriadku. Len škola a skúšky... (⁠༎ຶ⁠ ⁠෴⁠ ⁠༎ຶ⁠)

Wang si pomyslel, že za tým musí byť i niečo viac, čo mu však nechcela prezradiť. A on ju do toho nechcel nútiť. Sama mu to povie, keď bude chcieť.  No tiež by bol rád ak by mu povedala, čo ju trápi. Aby sa s tým nemusela trápiť sama. Zatiaľ však chcel urobiť niečo preto aby jej zlepšil náladu. Chcel ju rozveseliť a priviesť na iné myšlienky. A vďaka neustálemu Hwynmu dobiedzaniu mal aj nejaké nápady. Len sa bál aby ho Lola neodmietla.

Wang: Čo keby som ťa priviedol na iné myšlienky? Dnes večer?

Pom-Pom a.k.a Queen Bee: Naozaj? Ako? Kde? Kedy? ヾ⁠(⁠*⁠’⁠O⁠’⁠*⁠)⁠/

Wang sa musel zasmiať sám pre seba ako sa Lolina náladu cez správy zmenila. No bol rád, že chytil jej záujem, pretože to bol dobrý znak toho, že mu to Lola môže odsúhlasiť.

Wang: Dnes večer.

Pom-Pom a.k.a Queen Bee: Ako?

Pom-Pom a.k.a Queen Bee: Nenatáčaš náhodou až do noci, lebo ste v časom sklze?

V tomto ho Lola prekvapila. Spomínal jej, že teraz sa s ňou nebude môcť vídať tak často, pretože bude musieť robiť i nadčasy, ak sa to v jeho práci za nadčas dalo považovať, pretože dráma bola v časovom sklze. A oni to potrebovali nejako napraviť. Hold, choroba nie je dobrý kamarát hercov a celého štábu, keďže im pozmenila plány a urobila škrt cez rozpočet.

Love contractWhere stories live. Discover now