Carlos lütfen gör bu yazdıklarımı ve evlen benimle
Medyadan dolayı bölümü yuvarlanarak yazdım.(bacak kıllarını görmezseniz)☺️Bu arada çok merak ediyorum carlosun sevgilisi rebeccayı seviyor musunuz?
ben hiç haz etmiyorum ve tek olduğumu düşünmüyorum. Çok yapmacık samimiyetsiz geliyo.Carlos landoyla daha mutlu.
*****
Bu düşünceyle bir adım geri çekildim.Bu sefer bana anlamsız gözlerle bakan oydu.
Ne yapıcağımı bilemeyip öne doğru bir adım atıp az önce bulunduğum yere tekrar geçtim ve omzundaki pembe çantayı tuttum.
Carlos hala bana anlamsız gözlerle bakmayı sürdürüyordu.
Sonunda gözlerini ayırdı ve omzunda duran çantada bekleyen elime baktı. Elini kaldırdı ve elimi kaldırmak için hareketlendi ama elimi tutmasına izin vermeden geri çektim ve geriye doğru adımlamaya başladım. Birkaç adım sonra beni durduran, çıplak sırtımın bir anda soğuk cam kapıya yaslanması olmuştu. Beklemediğim bir soğuklukla tüylerim diken diken olmuştu. Carlosun gözleri kollarımdaki tüylere takıldı.Ürperdiğimi anladı ve tekrar yüzüme baktığında kaşları çatılmıştı.
Ağzını açıp bir şey söyleyeceği anda gözleri yaslandığım cam kapının ardında bir şeye takıldı ya da birisine ve söylemekten vazgeçti. Kaşları daha da çatılmıştı.
Ne olduğunu soracağım sırada arkamdaki kapının açıldığını hissettim ve öne doğru savruldum. Carlosun göğsüne çarptıktan sonra kapıyı açan kol beni hemen geri çekmişti.
Sertçe geriye çekilmenin sonucunda tökezlemiş ve sırtım bu sefer kapıyı açan kişinin sert göğsüne çarpmıştı.
Bu saçma andan kurtulmak ve sırtımın çarptığı kişiye bakmak için arkamı dönmeden önce gözlerim carlosun gözlerini buldu.
Kaşları hala düzelmemişti ve arkamdaki şahısa odaklanmıştı. Anlaşılan bana hiç bakmamıştı.
Onun çatık kaşlarının altında anlam veremeyen bakışlarını görünce benimde istemsiz çatılan kaşlarımla arkamı döndüm.
Lewis.
Arkamı döner dönmez yanağımdan makas almıştı. Şirinlik yapmaya çalışıyordu.
"Programı almaya gitmemiş miy-"
Sözünü, sertçe karnına yumruk geçirmem kesmişti. Acıtmadığını biliyordum. Hazırlıksız yakalandığı için öne eğilmişti."Sırtımı deştin lan göt! Kör müsün Lewis?!" Sırtım kapının kenarına sürtünmüştü ve kıyafetimin sırtı açık olduğu için kızardığına fazlasıyla emindim
"Tam olarak az önce,bana yumruk attığında, bunu yaptığım için pişman olduğuma emin olabilirsin." dedi sanki acı çekiyormuş gibi.
Bu tavırlarına güldüm. "Abartıyorsun."
"Asıl sen asistanlığı abartıyorsun. Kaçmaya mı çalışıyordun yoksa?"
Göz ucuyla Carlosa bakarken cevap verdim. "Assia bugünün programını sevgilisine vermiş onu almaya geldim." Gözlerimi, dudağının kenarının kıvrıldığını gördüğüm Carlostan ayırıp Lewise döndüm ve sırıtarak, "Asistanınız olmak bir gururdur Bay Hamilton."dedim.
"Öyleyse sizi ofisimde bekliyor olacağım sevgili asistanım Bayan Kaleli." O da bana ayak uydurdu ve önümde eğilip reverans yaptıktan sonra geldiği kapıya doğru birkaç adım attıktan sonra çıktı ve Merc ofisine yavaşça yürümeye başladı. Yürürken sırıtışını görebiliyordum ve bu benim de gülmeme neden oldu.
Yüzümdeki gülümsemeyle arkamı döndüm ve bana sırıtarak bakan Carlosla göz göze geldim.
"Ne var? Ver çantayı da gideyim."
"Asistan ha? Sevgili asistan?" Küçümseyici bir gülüş.
Bir adım atıp ona yaklaştım ve bu yaptığımdan sonra yüzüne bakabilmek için kafamı daha da kaldırmam gerekmişti.
"Evet asistan. Evet sevgili asistan. Şimdi izin verirsen işime dönmem gerekiyor." Gözlerimle, hala omzunda duran çantayı işaret ettim.
Gözlerime bakarak bana doğru yavaşça adımlamaya başladı.
Sonunda aramızda bir karışlık mesafe kalana kadar durmadı.
Adım attığı sırada çok az bir mesafede olduğumuzun farkına varıp bir adım geri çekildim.Biraz büyük bir adım atmış olamlıyım ki sırtım tekrardan sert bir biçimde cam kapıya yaslandığında kapı yanlışlıkla itişimle açıldı be dışarı doğru savruldum.
Dengemi sağlayamayıp düşeceğimi anladığımda ellerim tutunacak bir şey bulmak için çırpınırken pembe çantayı gördüm.
Mantıklı düşünemiyordum ve belki düşmekten kurtulurum diye çantanın sapını kavrayıp gözlerimi sıkıca yumdum.
🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️
Bu bölüm full yakınlaşma oldu. İtiraz yok razıyız.
Evvetttt yorumları alalımmm😻😻
Sorularr:
Carlos, iremin lewisin asistanı olduğunu öğrendiğinde ne düşündü??Lewis hakkında düşünceleriniz
İrem ve lewis ilişkisi sizce arkadaşlıktan öte bir şeye dönüşücek mi?
Yorumm votee takipppp😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman takımlar...🌶🌶smooth operator/carlos sainz
FanfictionPabucumun asistanı🙈 Mercedeste çalışan bir kız ferrari pilotunun evinde yaşamaya başlarsa...hele ki kızın en yakın arkadaşının pilotla arası çok eskiye dayanan bir olaydan dolayı fena halde kötüyse İrem en yakın arkadaşının mı yanında olucak yoksa...