.13.hafızaya kazımak

146 10 8
                                    


Bu bölüm beynim durduğu için ıkınarak yazıldı😵🥲

Arkadaşlar siz siz olun size carlosun kıllı koltuk altını gösteren ve bununla ömür boyu dalga geçicek arkadaşlar edinmeyin

Tecrübe konuşuyor...maalesef
🙃🙃

Beyzanın gözünden

Rebecca?

Gördüğüm manzara karşısında çantamı, yanımdaki duvarın dibine fırlatıp onlara doğru koşmaya başladım. Çantama taktığım, landonun bana aldığı, kalpli anahtarlığın duvara çarpması ile çıkan çınlama sesi sonucu ikisinin de gözü bana döndü.

İlk önce, kahkahası yarıda kesilen Rebecca ayağa kalktı ardından da tereddütlü bir şekilde Lando.

Rebecca benim koştuğumu gördüğünde o da adımlarını hızlandırmıştı.

Bu sayede hızlıca odanın ortasında buluşup ömrümde sarılmadığım kadar sıkı sarıldık.

Bacaklarımı beline sarmış, kafamı boyun girintisine sokup kollarımı da boynuna dolamıştım.

Sonunda belimde duran elleriyle yavaşça bacaklarımı çözüp yere inmemi sağladığında dolmuş gözleriyle karşılaştım. Benim gözlerimden hali hazırda yaşlar dökülüyordu.

"Beğendin mi bakalım süprizimi?" Dedi gözlerimi silmek için eğdiğim yüzüme bakmaya çalışarak. Ellerimi aşağı indirip kendisi sildi yaşlarımı.

"Dalga mı geçiyorsun? Çok özlemişim seni misket!" Neredeyse çığlık atarak konuştum.
Tekrar sarıldık.

Landonun sesi bizi ayrıdı.
"Bana bir kere bile böyle sarıldığını hatırlamıyorum."
Kollarını göğsünde birleştirmiş, sahte bir şekilde alınmış gibi söyledi.

Rebeccanın elini tuttuğum elimi yavaşça çektim ve Landoya döndüm. Boylarımız neredeyse aynıydı bu yüzden çok yükselmeme gerek kalmadan yüzüne uzanıp dudağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra bizi izleyen Rebeccanın elini tutup salona yönlendirdim.

Koltuklara oturduğumuzda Landoyu bize kahve yapması için mutfağa kışkışladık.

Yaklaşık bir buçuk saatlik samimi sohbetimizin sonunda,
Rebeccanın okumak amacıyla gittiği Amerikadan bana sürpriz yapmak için geldiğini ama ben okulda olduğum kapıda kalışını ve Lando geldiğinde de beraber eve geçip beni beklerken konuşup tanıştıklarını öğrenmiştim.

Bu hoşuma gitmişti çünkü liseden sonra Rebecca Amerikaya gitmişti ve sonrasında Lando hayatımda girmişti böylece daha önce ikisini tanıştırma fırsatı bir türlü bulamamıştım. Ama şimdi en yakın arkadaşımla sevgilimin bu kadar iyi anlaşması benim için çok güzel bir haberdi.(beyzanın salak+gavatlık?)

Abimlerin gelme saatinin yaklaştığını fark edince yemekleri hazırlamak için hep beraber mutfağa giriştik.

Ayfer bugün yoktu çünkü yarın kocasının sahibi olduğu barda F1 pilotları için bir etkinlik hazırlanıyordu ve Ayferde buna yardım etmek için izin kullanmıştı.

Ben ve Rebecca bildiğimiz basit yemekleri yaparken Landoda marketten eksikleri alıyordu.

İremin gözünden

Lewisle ayrıldıktan sonra odamda bir süre takılmış sonra ofise çıkıp yardım isteyenlerle ilgilenmiştim.

Sonunda çıkma saati geldiğinde ben arayamadan Charles beni aramıştı ve normalde kaldığı evinde tadilat olduğu için geçici süre Sainzlerde kaldığını şimdi de tadilatla ilgilendiği için beni eve bırakamayacağını söylemişti.

Düşman takımlar...🌶🌶smooth operator/carlos sainzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin