2.Bölüm

70 8 16
                                    

-" Ben seni özlerim ama " dedi Nil dudaklarını bükerek.
Dün abim ile konuştuktan sonra dönmeye karar vermiştim. Çünkü eğer kalmazsam yine onları yan yana görecektim. Bu canımı yakardı. Üstelik bir süre uzaklaşmaya ihtiyacım vardı.

-" Sen gelirsin ben gelirim konuşuruz tekrar "dedim

-" Sen yokken ben ne yapacağım bunlar yer beni yer " dedi gözlerini büyüterek.

Aslında o beni ikna etmişti. Dönmemi istemişti. Ama ayrı kalmak istemiyordu.
-" Bak vazgeçeceğim haa" dedim

Kendine çeki düzen verdi ve başını kaldırdı.
-"Tamam tamam ama unutma beni " dedi

-" seni unutmak mümkün mü?"dedim

Nil gülümsedi daha sonra anons verilince vedalaştık. Sıkı sıkı sarıldım ona uzun zaman görüşmeyecektik.

Uçağa bindim ve yine uyudum çünkü buna ihtiyacım vardı.

****

Uçaktan indiğimde eve kendim gidecektim. Ama abim tutturmuştu ben seni alırım diye mecburen bekliyordum.
Bir kaç dakika sonra uzaktan abim ve yengem gözüktü ve Lina beni görünce koşmaya başladı.

-"ayzoşşş"nidalarıyla geliyordu.
Arkasından leyla da koşmaya başladı.
-"dur annem düşeceksin" diyordu bir taraftan, abim ise elleri cebinde onların arkasından geliyordu. Bende valizleri çekiştirdim. Onlara doğru yürüdüm.

Lina yanıma geldiğinde onun boyuna gelmek için eğildim ve sarıldım. O da kollarını boynuma doladı. Ayrıldığımızda
-"nerdeydin sen ben seni özledim"dedi Lina
-"işlerim vardı bebeğim "dedim

Açık kahverengi saçları vardı omuzlarına anca geliyordu. Gözleri yeşil di tıpkı abimin ki gibi ben görmeyeli büyümüştü. En son yeni yeni yürüyordu . Şu an ise benim yanıma koşarak gelmişti. Ama yine de beni hatırlıyordu. Tabi hatırlayacak yedi yirmi dört konuşuyorsunuz telefonda dedi içimdeki ses biraz haklı olabilirdi.

Leyla yanımıza gelince ona da sarıldım. Farketmesem de hepsini çok özlemiştim. Leyla'nın da kahverengi saçları vardı. Beline kadar geliyordu. Benden birkaç yaş büyüktü.
-" nasılsın ? Aç mısın bir şeyler alalım mı?"dedi hemen.
-"iyiyim ben leyloş ve tokum gelmeden önce bir şeyler yedim." dedim ama hiç bir şey yememiştim.
-"özlemişim kız seni "dedim
-"Bende özledim valla " dedi ve tekrar sarıldık.

-"Ufuk diye birisi yok zaten " dedi abim
-"ya abi senide özledim hemde çok "
dedim ona da sıkıca sarıldım.

Sarılma merasimi bittiğinde nihayet arabaya binmiştik. Abim ve Leyla önde oturmuş bir şey tartışıyordu. Ben ve Lina ise arkada oturmuş. onları dinliyorduk. Birkaç dakika sonra eve geldiğimizde zaten saat akşama geliyordu.

Leyla hızla bir şeyler hazırlamıştı. Ben ise valizleri çekiştire çekiştire odaya getirmiştim. Toplamaya üşenmiş odaya öyle bırakmıştım. Yemeğe indiğimde Emir abimi göremeyince Leyla ya sordum.
-"Emir abim yok mu "dedim merakla

-"yok görevde yarın gelir belki"dedi Leyla

-" Benle sürekli uğraşsada özledim onu " dedim

-" Abin o senin özlenmez mi? Hadi gel yemek hazır "dedi Leyla
Sonra söylene söylene abim ve Lina' yı çağırmaya gitti. Bende bir sandalye çektim ve masaya oturdum.

Leyla geri döndüğünde abim ve Lina da gelmişti.yemek yedik. Bana sürekli stajın nasıl geçtiğini okul yıllarımı sordular. Uzun bir sohbete daldık. Birkaç saat sonrasında herkes odasına çekildi.

Odama geldiğim de Üstüme Rapunzel baskılı pijamamı giydim. Yatağıma uzandım ama uykum bir türlü gelmiyordu. Bir şeylerle uğraştım . Kitap okudum . Müzik dinledim. Uyumak için kuzuları bile saydım. Ama olmuyordu uyuyamıyordu. Olanları düşündüm. İçerisi havasız gelince odamdan sessizce aşağıya indim ve bahçeye çıktım.

Kamelya vardı. Kamelya da biraz oturdum. Saat 3'e geliyordu. Dış kapının ordan gülme sesi geldi o tarafa baktığımda abim görevden dönmüştü. Bir şeyler konuşuyorlardı. Beni farketmemişti. Ayaklandım ve koşarak ona doğru koştum. " Abiii " diye seslendiğimde arkasına baktı ve beni farketti. Koşarak boynuna atladım. Sıkıca sarıldı o da bana yere geri bıraktığında.

-"lan sen nerden çıktın " dedi şaşkınlıkla

-" özlemedin mi beni " dedim başımı omzuma yatırarak.

-" özledim özledim de şaşırdım "dedi abim

Sonra arabaya döndü. Araba da oldukça cüsseli bir adam oturuyordu. Geniş omuzları vardı. Kahverengi saçları vardı. Gözleri yeşil mi yoksa kahverengi miydi anlayamamıştım. Çatık kaşları vardı. Sakalları hafif çıkmıştı. Bir kaç gün önce tıraş olduğu belliydi. Bir dakika ben bu adamı niye bu kadar inceledim ki?

-" yarın bize geliyorsunuz ona göre komutanım" dedi abim arabadaki adama

-" Tamam lan tamam Hadi git uyu " dedi

Sonra gözleri benim üzerimde gezindi. Abim de bunu farketmiş olacak ki

-" Ayza lan hani şu senin arabalarını çalan "dedi abim

-" Ne arabası ?" Dedim ne dönüyor şu an burada

-" Oyuncak araba." Dedi arabadaki adam

Hiç bir şey anlamadığım için hala mal mal bakıyordum

-" Neyse ben sana anlatırım abiciğim." Emir abim

-" Aynen öyle abin sana anlatır görüşürüz " Dedi ve arabayla uzaklaştı

Gözlerimi devirdim ve hala olanlara anlam verememiştim. Bu adam da kimdi? Abime baktım. O da yüz ifademden anlamış olacak ki.

-" Biz Polat ile harp akademisinden tanışıyoruz ve aynı zamanda yüzbaşı hem de çocukluktan beri tanıyoruz." dedi ve saçlarımı karıştırdı ve saçımdan öptü

Saçlarımı düzelttim. Abime çatık kaşlarla baktım.

- " Sen nerelerdeydin bakayım?" Dedi ve kolunu omzuna attı diğer omzuna da çantasını attı.

-" okullarda sürünüyordum bee abi" dedim külliyen yalan dedi içses

-"Umarım öyledir sen niye uyanıksın bu saatte " dedi

-" uyuyamadım bahçedeydim " dedim

-" Bir şey mi oldu niye uyayamadın " dedi

-" Yo bir şey olmadı " dedim çok şey olmuştu oysa

-" öyle olsun bakalım " dedi

Oldukça yorgun gözüküyordu. Yaralı da değildi. Eve girince

-" Hadi iyi geceler yorgun gözüküyorsun yat" dedim

Oda odasına ilerledi ve bana baktı.

-" iyi geceler uyuyamazsan kuzuları say " dedi

-" Tamam denerim " dedim ve bende
odama çıktım. Saat sabah 4' e geliyordu. Yatağıma uzandım. Çok geçmeden gözlerim yavaş yavaş kapandı ve derin bir uykuya daldım.

***
BÖLÜM SONU

Karakterlerde değişiklik oldu.
Birde kitabın hesabını açtım takip etmeyi ve destek olmayı unutmayın. İyi okumalar sevgili okurlarım

İg:trueliving._8

Ha birde yıldıza basmayı yorum yapmayı unutmayın.

Kayıp Duygular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin