Yazar'ın anlatımıyla;Ateş timi evini ailelerini bırakıp ülkedeki diğer insanların masum sivillerin güvenliği için sıcacık evlerinden çıkıp geleli uzun zaman olmuştu. Görev yerlerine gelmiş gelecek olan düşman ordusunu bekliyordu.
-"Neredeler lan bunlar?" dedi Ali sinirle
-" Kim bilir hangi bok çukurundalar." dedi Emir etrafı kontrol etti ama kuş dâhi uçmuyordu.
-" Komutanım kardeşiniz dönmüş " dedi Hakan
-" Hee döndü" dedi Emir umursamaz bir tavırla zira şu an Ayza' ya oldukça sinirliydi.
-" Bundan sonra burada mı kalıcak ?" diye sordu Hakan
-" Hee buraya atandı." dedi Emir yine aynı tavırla
-" Kaç yaşındaydı ki ?" dedi Hakan
Bunun üzerine sabahtan beri sesi çıkmayan Polat konuştu.
-"Sanane lan lavuk " dedi sinirle
-" Haklı lan sanane dallama bende enayi gibi cevaplıyorum haa" dedi Emir kendine şaşırarak.
-" Ben şey diye şey ettim komutanım " dedi Hakan
-"Ne diye şey ettin ha?" dedi Polat kaşlarını çatarak.
Hakan ise bu sefer yanlış kişiye yürüdüğünü farketmişti.
-" Siz de mi tanıyorsunuz yoksa komutanım?" diyerek konuyu değiştirmeye çalışmıştı Hakan.
Lakin Polat bunu farketmişti.
-" Konuyu değiştirme dangalak. Git şuradan yoksa elimde kalacaksın " dedi sinirle-" Emredersiniz komutanım " dedi Hakan
daha sonra tünediği yerden çıktı. Polat'ın olduğu yere yakındı. Bu sefer Polat' a oldukça uzak olan Sinan ' ın yanına tünedi. Polat'ın verdiği tepkiye ise anlam verememişti.O sırada etrafı kolaçan eden Emir ağaçların arasında hareketlenme farketti. Biraz zaman geçtikten sonra dürbünüyle kontrol etti ve sınıra doğru yoğun bir terörist akımı olduğunu gördü.
-" Komutanım geliyorlar oldukça fazla gözüküyorlar " dedi ve silahını kontrol etti.
-" Ben emir vermeden kimse tek bir kurşun dahi sıkmayacak duydunuz mu beni Ateş timi " dedi Polat gür bir sesle
Ateş timi ise hep bir ağızdan "Emredersiniz komutanım" dedi
Silahlarına daha sıkı sarıldılar. Hepsi vatan hainlerini gözünü kırpmadan vurmaya hazırdı. Gözlerinde ölüm korkusu yoktu. Aksine şehit olma arzusu vardı.
-" ele başları Azad Şivan amaçları sınırdan geçip Hakkari'nin merkezinde olay çıkarmak gerekli bilgiler dosyanızda vardı. Azad Şivan' a bir şey olmayacak onu sağ istiyorum anlaşıldı mı ? " dedi Polat tiz bir sesle
-" Emredersiniz komutanım" dedi Ateş timi
Azad Şivan ve adamları gitgide yaklaşıyordu. Polat etrafı ve adamları inceledikten sonra " Ateş " emrini verdi.
Düşman ordusu neye uğradıklarını şaşırmıştı. Çok geçmeden onlarda savunmaya geçti. Azad Şivan bas bas bağırıyor sağına soluna emirler yağdırıyordu. Adamlarının arkasına saklanarak kurşunlardan korunmaya çalışıyordu.
Ancak arkasından çekiştirdiği biri daha vardı.Polat bunun kim olduğunu bilmiyordu.
Dakikalar sonra çatışma bitti. Silah sesleri sustu. Azad Şivan dışında bütün teröristler etkisiz hale getirilmişti.-" Hakan ve Yavuz benimle gelin, Emir ikinci bir saldırı olacak mı kontrol et, Ali Sinan bizi koruyun " dedi Polat ve aşağıya çatışmanın olduğu yere inmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Duygular
Teen FictionAyza Aras tarafından aldatılınca ve en güvendiği insan tarafından yara alınca aşka olan inancını kaybetmiş. Sonrasında Polat ile tanışmıştır. Polat ona gerçek âşkı sevgiyi öğretecek ama geçmişinde büyük yara bırakacaktı.