Yatağıma biri atladı hemen ardından ise koşma sesi bu adım sesleri Lina 'ya aitti. Yüzümdeki battaniye bir anda açılınca camdan yansıyan ışık gözüme çarptı. Anında yüzümü geri kapattım. Bu sefer abim açtı ve kendi saçlarımı burnuma sürttü. Burnumun ucu kaşındı ve hapşurdum. Abim ise bunun geleceğini bildiği için ben hapşurmadan önce elini çekmişti.
Gözlerimi açtım ve Emir abim ile Lina 'ya baktım sinirle abimi yatağımdan indirmeye ve Lina' yı kovmaya çalıştım. Yapamayınca da geri yattım.
-" Rahat bırakın beni uyuyacağım" dedim sesim biraz boğuk çıkmıştı.
-" Saat kaç oldu senin haberin var mı? " dedi
Battaniyeyi tekrar yüzüme kapattım. Abime kıçımı döndüm ve yattım.
-" saat kaç oldu bilmiyorum ve bu beni ilgilendirmiyor ben uyuyanzi tamam mı?" Dedim battaniye nin altından.
***
Evet tabiki de uyutturmamışlardı. Zorla mutfağa yardım ediyordum. Çorbayı karıştırıyordum. Abim ise evin eksiklerini almaya gitmişti. Leyla diğer yemeklerle ilgileniyordu. Lina odasındaydı. Ufuk abim ise şirkette ve bugün bize emir abimin timden arkadaşları gelecekti. Bir kaç saat sonra onlarda gelirdi. Leyla yetişmeyecek diyordu ama birçok çeşit yemek yapıyordu. Bana ise sadece çorba ve tatlı düşmüştü. Mercimek çorbası yapıyordum. Tatlı olarak ise magnolia yapacaktım.
-"Leyla Polat kim " dedim.
-" Emir'in çocukluk arkadaşı siz Aydın'da 2 yıl kadar bulunmuşsunuz. O zamanlar aynı mahalledeyemişsiniz. Ordan tanışıyorlar "dedi
Oda babam ve annemi biliyordu. Onları görmüştü. Belki anıları bile olmuştu. Bana onları anlatır mıydı?
Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Ocağın altını kapattım. Kapıya koştum. Kapıyı açtığımda içeriye iki tane 25 veya 26 yaşlarında adam girdi.
-" Hoşgeldiniz ben Ayza siz Emir abimin timindensiniz değil mi?" Diye sordum.
-"Hoşbulduk bende Sinan övünmek gibi olsun evet ateş timindenim"dedi ve onlara uzattığım elimi sıktı.
Sarı kıvırcık saçları vardı. Yanındaki adamın ise siyah kıvırcık saçları vardı. Yüz hatları oldukça birbirine benziyordu. Sadece Sinan 'ın yüz hatları daha yumuşaktı.-"Bu da Ali. Benim ikizim fazla konuşmayı sevmez o da timden " dedi Sinan
-"Memnun oldum "dedim ve gülümsedim. Daha sonra ise onları içeri davet ettim.
Diğer işlerimi hallederken abim dönmüş. Yavuz abi, karısı ve oğlu da gelmişti. O da timdendi. Karısı Bade abla çok tatlı biriydi. Leyla ile ikisi çok yakın arkadaştı. Bade abla ile dedikodu yapıyordu sabahtan beri. Böylelikle diğer işlerde bana kalmıştı. Ufuk abim ve Yavuz abi ise tarih konuşuyor. Sinan , Ali ve Emir abim ise şakalaşıyordu. Lina ve Ata yani Yavuz abinin oğlu ise odalarında oyun oynuyorlardı.
Ben ise yemeklerde son dokunuşları yapıyordum ki Kapı çaldı. Kimse açmayınca mecburen ben açtım.
Gelen Polattı. Üstünde bu sefer beyaz polo yaka tişört altında ise siyah kumaş pantolon vardı. Kahverengi saçları dün akşam dağınıktı. Şimdi ise taranmıştı.
Gözlerine baktığımda ela olduklarını farkettim. Onun da gözleri benim gözlerimdeydi. Kapıyı kapatmak için ona fazla yaklaştığımı farketmiştim. Göz temasını kestim ve bir adım geri gittim.-" Hoşgeldin abim içerde sen geç istersen" dedim
Başını salladı ve salona doğru gitti. Ben de üstümü değiştirmek için odama çıktım. Sabahtan mutfak önlüğü ile dolaşıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Duygular
Teen FictionAyza Aras tarafından aldatılınca ve en güvendiği insan tarafından yara alınca aşka olan inancını kaybetmiş. Sonrasında Polat ile tanışmıştır. Polat ona gerçek âşkı sevgiyi öğretecek ama geçmişinde büyük yara bırakacaktı.