We komen weer bij het huis aan en ploffen op de bank neer. "Zo dat was me een dag." zeg ik terwijl ik naar iedereen kijk. "Ja echt niet normaal ik ben kapot." zegt Sofie. "We kunnen zo ook gaan slapen want het is al 12 uur geweest." zegt Raoul.
"Maar voordat we dat doen laten we eerst een avond duik nemen." En Milo springt van de bank af. "Wie gaat er mee." vraagt hij. Rob, Raoul, Koen en Sofie lopen achter hem aan naar het zwembad. Ik wil meelopen totdat Matthy me tegen houdt. "Kom wij gaan naar de jacuzzi nu er toch niemand meer is." zegt hij en we lopen naar boven. Ik trek mijn bikini aan en loop met Matthy die nu ook zijn zwembroek aan heeft naar de jacuzzi. Hij zet hem aan en ik zie gelijk hoe er bubbels in het water ontstaan. Langzaam steek ik een been in het water om de temperatuur te voelen. "Het is echt heet." zeg ik tegen Matt. Ook hij steekt een been in het water en laat dan zijn hele lichaam erin vallen. "Ik vind het wel lekker." Ik stap dan toch maar ook in het water en leun tegen de rand aan. Het is al donker buiten maar op het dakterras hangen verschillende lichtjes wat het nog gezelliger maakt.
Ik zie Matthy me van top tot teen bekijken. "Wat is er?" vraag ik. "Je ziet er gewoon zo mooi uit." zegt hij. Ik bloos en kijk naar de lucht waar een paar sterren te zien zijn. "Echt bedankt Matt dat we hier bij jullie mogen blijven." zeg ik na een korte stilte. "Tuurlijk juist gezellig." En hij schuift iets dichter naar me toe. "Ik wou je trouwens nog iets vragen." Begint hij. Ik knik om hem te laten weten dat hij verder kan praten. "Zou je morgen samen met en uit eten willen? Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen." En hij legt zijn arm om me heen. "Ja hoor lijkt me leuk." zeg ik terwijl ik hem lachend aankijk. Het is stil terwijl we beiden naar de lucht kijken en genieten van elkaars gezelschap.
Een harde bons klinkt uit de gang en we draaien ons beide gelijk om. Het is Koen die het dakterras op komt. "Sorry jongens dat ik jullie stoor." Begint hij. "Koen zeg nou maar gewoon wat er is." zegt Matt geïrriteerd. "Milo heeft zijn been hard gestoten tegen het zwembad alleen weten we niet waar de EHBO doos is." En hij komt dichterbij. "Die Miel toch. Ik weet wel waar die ligt." Hij staat op en pakt een handdoek van de stoel naast de jacuzzi. Ik sta ook op en doe hetzelfde maar sla de handdoek om me heen want het begint toch wat aftekoelen. We lopen de trap af naar de woonkamer waar Matthy een rood doosje met een kruis erop uit een keukenkastje haalt. In de tuin zit Milo met een bloede knie. Hij is echt hellemaal open.
Ik wordt er duizelig van na het zien van al dat bloed dus stap weer naar binnen en plof op de bank neer. Ik kan namelijk echt niet goed tegen bloed soms zo erg dat ik flauwval. Sofie komt naar binnen gerend. "Hé meid gaat het goed? en ze ploft naast me neer. "Ja kan beter ,van dat bloed krijg ik het nogsteeds altijd wat benauwd." "Ja dat wist ik daarom vroeg ik het." zegt ze met een glimlach. "Hoe gaat het nu met Milo?" vraag ik. "Matt heeft verband voor hem er omheen gedaan. Volgensmij gaat het nu wel oké niets ernstigs in ieder geval." Stel ze me gerust.
Milo komt binnen lopen met de andere jongens achter zich aan. Hij steekt twee duimen op. "Hey dames gaat goed hoor!" zegt hij met een grote glimlach op zijn gezicht. Ik moet er een beetje van lachen hoe Milo altijd zo vrolijk is. "Kom jongens we gaan slapen het is al 1 uur geweest." zegt Rob terwijl hij een handgebaar naar de trap maakt. We volgen hem naar boven de grote trap op.
"Wij claimen eerst de badkamer." Roept Sofie terwijl ze de deur dicht slaat en in het slot doet. Beide kleden we ons om in onze pyjama's die we van thuis mee hadden genomen omdat we nu gelukkig onze eigen spullen weer hadden. "Vertel me over wat er is gebeurt in de jacuzzi. Koen vertelde me dat hij jullie daar heel knus aantrof." En ze pakt een watje om haar make up er mee af te halen. "Niet zo veel eigenlijk het was heel gezellig en fijn maar we hebben gewoon gepraat." En ik pak ook een watje en doe er wat remover op.
"Waar hebben jullie over gepraat." zegt Sofie nieuwsgierig. "Hij heeft me op date gevraagd." zeg ik glimlachend." "Niet! Wat leuk zeg." zegt ze terwijl ze me een duw in mijn zij geeft. "We gaan samen uit eten zei hij." Ik borstel mijn haar even door. "Ik vind jullie zo goed bij elkaar passen Em." "Waarom zeg je dat steeds ik ken hem nog niet eens." en ik kijk haar aan via de spiegel."Hij kijkt zo anders naar je op een andere manier dan Nick deed."
Ze kijkt me serieus aan terwijl ze dat zegt.
"Ik wil het niet over hem hebben." antwoord ik kortaf. "Dat hoeft ook niet het is alleen dan ik denk dat Matt veel beter voor je is dan Nick ooit was." En ze legt een arm om mijn schouder. Ik knik even en samen lopen we weer terug naar de kamer. "Hé meiden." zegt Koen terwijl we de kamer binnen lopen. Hij ligt al uitgestrekt op zijn bed op zijn telefoon. Het bed naast hem is nog leeg. "Hey Koen. Waar is Matt?" vraag ik terwijl ik hem verward aan kijk. "In de woonkamer volgensmij." Antwoord hij terwijl hij terwijl hij zich weer focust op zijn telefoon. "Ik ga wel even kijken." zeg ik tegen Sofie die net op ons bed neer ploft.Ik loop de deur uit en de grote trap af naar de woonkamer. In de woonkamer schijnt een klein lichtje. Ik zie Matthy op de bank zitten met een laptop in zijn hand. Hij heeft een bril op ik wist niet eens dat hij die had ,maar het staat hem wel. Ik sta daar even hem aan te staren totdat hij me door heeft en zijn laptop dicht klapt. Ik loop blozend naar hem toe en ga naast hem zitten. "Wat was je aan het doen?" en ik kijk hem glimlachend aan. "Even iets regelen voor de date morgen." Ik schrik even. Hij is nu al iets aan het regelen voor morgen hij steekt letterlijk tijd in me. Dit ben ik niet gewend."Wat is er?" Vraagt hij terwijl hij naar mijn geschrokken gezicht kijkt. Ik duw een pluk haar achter mijn oor. "Uhm ik vind het gewoon lief dat je nu al de date aan het regelen bent." "Tuurlijk doe ik dat het moet wel een beetje leuk zijn." En hij staat lachend op. "Kom we gaan slapen."
Hij pakt mijn hand vast en houdt hem vast totdat we bij de kamer zijn.
Matthy opent de deur en ik loop achter hem aan naar binnen. Dan stopt hij ineens met lopen en val ik zowat tegen hem aan. Hij doet een stap opzij zodat ik kan zien waarvan hij zo geschrokken was.
Op Koens bed zie ik dan Sofie's en Koen zoenen. Het lijkt wel alsof ze elkaar opeten. De zoen wordt gelijk gestopt terwijl ze ons zien staan.
Hey hey bedankt voor het lezen van hoofdstuk 12 alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Vergeet geen ster achter te laten dat zou ik erg waarderen.
Groetjesss LolaHebben jullie die nieuwe disstrack van Matthy ook de hele tijd in jullie hoofd hahahah.
Ik kom niet naar je feestje , ik heb dingen te doennnnXxx
JE LEEST
De stad van de liefde ( bankzitters)
RomanceJij gaat met je beste vriendin Sofie op vakantie naar de stad van de liefde: Parijs. Jullie komen daar een groep knappe jongens tegen waar jullie bevriend mee raken. Jij hebt al snel je oog op een van de jongens zal hij dat ook voor jou hebben? Of...