18. Bölüm ♤ Nerdesin Nehir?

8 1 0
                                    

Oylama konusunda birazcık problem yaşıyoruz. Sizden küçücük ricam oylamayı ve yorumlarınızı bizden eksik etmeyin keyifliy okumalar efenim..

Yüzündeki umutlu bakışa karşın gülümsemiştim.

"Evet o gün saçlarımı düzelltiğini hatırladım" dedim sakin olmaya çalışarak.

"Ah çok korktum kalıcı unuttun beni diye bi'tanem" dedi. Ne yazık ki başka bir şey hatırlamıyor uğraştıkça başıma ağrılar giriyordu. Bu nedenle birazcık yüzümü buruşturdum.

"Hey tamam şimdilik bu da bize yeterli zorlama kendini" diyerek masadaki ellerimi buldu elleri.

Gözlerim önce ellerimizi buldu sonra gözlerini baktım. "Seni unutmuş olmam seni üzüyor görüyorum" diye lafa girdim. O ise rahatlamam için elimi okşuyordu.

"Gerçekten hatırlamak istiyorum ama olmuyor Barlas" dedim ama ne dediğimi anlamlandıramayıp suratına bakışlarımı tekrar çıkardım. "Barlas.." dedim yine aynı sakinlikle.

"Evet güzelim ikinci ismim, ağzından duymayı sevdiğim ismim" dedi dudakladı yana kıvrılırken. "Çok güzel bir ismin var" dedim. Ve ona Barlas diye hitap ettiğimi anımsadım.

Restoranttan çıktıktan sonra beni onun evine götürdü belki kafamda bir şeyler canlanır diye. "Hey seni burada öpmüştüm Ahsen" dediğinde kıkırdadım. "Ah şaka yapıyorsun" dedim.

"Evet sadece şakaydı" dedi dürüstlükle. "Gel bir viski içelim şarap kesmedi beni" diyerek beni mutfağa sürükledi. Alkol almasam daha iyiydi ama düşünmeyecek kadar mutlu hissediyordum. Bana doldurduğu bardağı içmeden hemen önce anneme eve gelemeyeceğimle ilgili bir bahane buldum ve yazdım. Başta kabul etmesede Aras'a güveniyordu.

"Yavaş git bebeğim" diyerek diktiğim ikinci kadehi elimden aldı. "Sanırım beni çarpacak" dedim gülerek.

"Normalde kullanmıyorsun da ondan" dedi bana karşılık vererek ama o oldukça ayıktı.
"Aferin koca adam" deyip ona göz devirdiğimde kahkaha attı.

Ona bakarken tekrar büyülenmiştim sanki. Gülüşü çok güzeldi bu adamın. Ellerimi yanaklarına çıkardığımda gülmesi durdu ve dudakları yana doğru kıvrıldı.

"Ahsen.." dedi gözlerini yumarak. "Gerçekten gördüğüm en güzel kadınsın" dedi yutkunarak gözlerini açtı. "Seni öpebilir miyim Aras" dedim izin istiyerek.

O ise cevap vermek yerine başını usulca salladı. Bense dudaklarına yapışmadan hemen önce "Seni unutmuş olmam seni sevdiğimi hissetmiyorum demek değil" diye fısıldadım ve dudaklarını benimkilere değdirdim. Başta yumuşak öperken onun hızlandırması ile tutkulu öpüşmeye başladık.

Kulağıma doğru yaklaşıp "Seni hep seveceğim" diye fısıldadı gözlerimi kapattım tekrardan.

Sonra belimde ve bacaklarımda ellerini hissetmemle havalandım. Başım dönüyordu ayakta duracak kadar bile ayık değildim. Kaç bardak içmiştim. Üç belki dört..

"Uyumak istemiyorum" diye mırıldandım göğsüne biraz daha sığınırken. Kalp atışları duyduğum en güzel masal gibiydi kulaklarımda. "Güzelim uyuma vakti.." diye geveledi yavaştan o da sarhoş oluyordu belli ki.

Beni yatağına getirdiğinde uzanmama yardım etti. Ve yorgunca bedenini yanıma bıraktı. Gözlerim kapalı yarı uyanıkken elleri belimi buldu ve beni kendine çekti. Nefesini ensemde hissederken "Biz bir olalım artık" dedi. Son duyduğum şey bu olmuştu.

Aras'tan

Sabah çalan telefonla uyandım. Öyle derin uyumuştuk ki saat çoktan 12'yi bulmuştu. Telefonda arayan isme baktığımda Bulut'un ismini görmemle göz devirdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki YangınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin