∞Първа глава∞

14.9K 418 7
                                    

-СТАВАЙ ПАМЕЛА,СТАВАААЙ!

Чух ужасно дразнещият ме в момента глас на най-добрата ми приятелка Розали.

-Още малкоо..-измрънках-само още 5 минутки.

Главата ми пулсираше и сякаш имах плъх в устата.Е пиянските нощи си имаха цена.

-Памела..-подхвана Роуз,вдишвайки и издишвайки бавно,опитвайки да запази спокойствие- просто отвори очи мамка му.

Изпуфтях но все пак я послушах.А щом отворих очи..съжалих.Огледах се,бях легнала на надуваем дюшек и плавах спокойно из огромния басейн в задния ни двор.Ама как се бях озовала тук?След секунди размисъл огледах по обстойно ситуацията.Видях Зейн заспал до края на басейна,беше гушнал празна бутилка от уиски,а единия му крак беше във водага.Брат ми Луи лежеше на един от многото шезлонги само по боксерки.Е...лежеше е силно казано.Главата му висеше,а левия му крак беше във въздуха ,оплетен във въжето стърчащо от големия чадър до шезлонга,а на челото му с черен маркер беше написано "мъжка курва".Боже трябва да изтрие това.Видях и Лиам,легнал по средата на цветната ми леха,целия оцапан в сметана.Май на него му беше най-комфортно.И най-накрая ,но не на последно място,видях най-добрата ми приятелка седяща на стълбите на басейна с раздърпан бански и рошава коса,а лилавите смучки още изглеждаха пресни по врата и.За сметка на вида на приятелите и брат ми,мястото блестеше от чистота.Изглежда Мария(прислужницата) вече си бе свършила работата.Боже,но все пак какво се е случило снощи?И къде беше Хари??

-Розали!- изписках аз- какво по..

Не можах да довърша,защото чух нечие стенание,а след това се чу и плясък.Нещо падна във водата..или по точно някой.Обърнах се към източника на звука и видях как Зейн тъкмо изплува от басейна и седна на ръба.Очевидно бе паднал.

-Мамка му!- изруга той,като се хвана за главата .

-Ъм,ей Зейн- започнах - така и така си мокър.

Казах и погледнах към дюшека под мен.Той изпуфтя ,но все пак отново скочи във водата и заплува към мен.Хвана края на дюшека и ме задърпа към Розали,но по пътя се спъна кучия му син и обърна дюшека заедно с мен.

БОЖЕ!ВОДАТА БЕШЕ ЛЕДЕНА!

-ЗЕЙН!

Изкрещях веднага щом си поех въздух.С тази си реакция стреснах Луи и Лиам.Съответно Луи падна от шезлонга,като крака му беше закачен за чадъра,а секунди по късно,очевидно неможейки да издържи на тежеста му,въжето се скъса и той тупна на земята.

-Ох.. - чу се от устата му,а аз,Зейн и Роуз се заливахме от смях.

За сметка на най-добрия си приятел Лиам се събуди далеч по-безболезнено.Писъка ми просто го накара да отвори очи,да се обърне по корем и да затвори очи отново.Вече бях доплувала до брега ,и щом излязох от басейна тръгнах към брат ми,за да го попитам за Хари усетих сладка,пареща болка между краката ми,а секунди след това,усетих меки устни допиращи се до врата ми.

-Добро утро красавице..- чух сънен,дрезгав глас в ухото си.

Боже,Памела ..какво си направила?

*****Бележка от автора*****
Това е първата история ,която започнахме с най-добрата ми приятелка.Моля ви споделете мнение,за да знаем дали да продължаваме . :)

Under your controlWhere stories live. Discover now