**Обърнете внимание на снимката,ще ви потрябва ;д
***Сякаш след секунди се събудих от нечие стенание.Отворих очи.Беше тъмно.Погледнах часовника на шкафчето до мен,беше едва 1:20.Обърнах се към източника на звука ,който ме събуди и видях как Хари се въртеше неспокойно в съня си,беше леко изпотен а къдриците му бяха още по немирни.В този момент той не беше 21 годишен млад мъж.В очите ми той бе малко момче,толкова невинен и уплашен в съня си.Беше увил ръка около кръста ми и ме притискаше силно.Шептеше нещо.Успях да различа само името си.Протегнах ръка и погалих лицето му.
-Хари! -казах нежно,но настоятелно името му.
След като продължи с неспокойното въртене го повиках отново по силно.
-Хари!
Сега отвори очи.Видях болка и страх в тях,въпреки че бяха осветени едва едва от лунните лъчи,прокрадващи се между завесите.
-Пами..-каза безгласно той.
Не мислех да го разпитвам за съня му.Просто го прегърнах силно през корема и опрях глава на гърдите му,а той от своя страна ме обви с ръцете и ме стисна силно,сякаш уплашен да не избягам.Погалих челото му и махнах няколко непослушни къдрици от там.Надигнах се и целунах леко устните му.
-Заспивай сега. -прошепнах му докато все още бяхме на милиметри разстояние.
След не по малко от минута усетих как гърдите му се повдигат и спускат равномерно под главата ми.Очите му бяха затворени и имаше малка усмивчица на устните му.Бе заспал,но хватката му около тялото ми не се бе разхлабила дори малко.Прокарах пръсти по корема му ,очертавайки пеперудата по средата.Поставих ръка върху нея и затворих очи готова да заспя,секунди по късно,умората надделя и сънят ме завладя.
...
На сутринта се събудих от нечии ръце галещи ме по гърба.Толкова беше хубаво.Обърнах се към въпросния човек и измрънках сънено.
-Добро утро принцесо. -каза ми дрезгаво Хари и прибави чаровна усмивка.
-Добро е.-казах и се надигнах на лакти ,за да го целуна.
Той отвърна с радост.Обхвана кръста ми с ръце и ме издърпа върху себе си.Бях го обкрачила и още го целувах.Щом се отделихме той започна да целува врата ми и в същото време опита да съблече потника ми.Дръпнах се.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Under your control
Fanfic- Все още ли не помниш какво стана снощи?- попита ме той измежду целувките. Поклатих отрицателно глава, като поредния стон напусна устните ми без разрешение. - Нека ти припомня.