∞Шеста глава∞

6.9K 257 10
                                    

***
Пускам нова част 2 дена по рано специално заради една от най-добрите ми приятелки..Обичам те Е.;*
***

Времето се нижеше.Десет дена след като Пери се върна, роди прекрасно момченце.Кръстиха го Нейтън,не заради някой роднина а просто ,защото майка му се бе влюбила в това име.Раждането и мина сравнително леко.А резултатът от мъките и беше впечатляващ.Нейт бе малко копие на нея.Бе взел красивите и очи и русата и коса,но разбира се имаше устните и миглите на баща си.Толкова беше сладък!Постоянно бе в нечии ръце,което до голяма степен помагаше на Пери да се наспива добре.С Розали бавно и търпеливо опитвахме да върнем старите си отношения,въпреки че ни трябваше време.Найл се беше върнал от посещението при родителите си и вече бяхме в пълен състав.Относно мен и Хари всичко беше прекрасно.Обичах го,той ме обичаше.Рядко прекарвах нощите си сама в леглото.Случеше ли се да спя в моята стая,то значи се бяхме скарали,но винаги щом минеше 00:00 ,той надявайки се че няма да го изгоня идваше при мен.С него всичко беше завършено,живота ми беше по лек.Сексът също не липсваше и беше повече от божествен.Днес беше 2ри октомври,неделя и един от малкото предвидени дъждовни дни.Седях на дивана до прозореца в стаята на Хари с чаша чай в ръце.Беше едва 7:00 сутринта,но аз бях будна.Легнах си рано снощи,след поредното сдърпване с мама.С татко се бяха върнали от Ел Ей преди месец след целогодишно отсъстивие.Бащата на Хари и Джема-Рик също се бе върнал с тях.Или иначе казано вкъщи не се дишаше спокойно,затова винаги щом имах възможност да се усамотя го правех с радост.Погледнах към Хари,беше легнал по гръб.Белия чаршаф го покриваше едва до кръста.Бе вдигнал едната си ръка над главата и се виждаше колко тренираше.Косата му бе в прекрасен безпорядък,а гърдите му се вдигаха и спускаха спокойно и равномерно.Спеше.Погледнах отново към дъжда.Натъжаваше ме и в същото време ме правеше щастлива.

Оставих празната чаша и се запътих с леки стъпки към леглото.Бях само с памучни бикини и потник,но не ми беше студено.Покатерих се на леглото и се приближих до Хари.Погалих лицето му.После прокарах ръка по птичките на гърдите му,после и по пеперудата на корема му продължавайки надолу,след което отново се върнах на пеперудата.Продължих с тези си действия няколко минути,наслаждавайки се на спокойствието.Наведох се и едва докосвайки устните му го целунах.Погалих релефната му ръка,а после продължих с гърдите и корема му.Успокояваше ме да го докосвам.След всички проблеми и караници той е като спасително въже.Сякаш света ми беше напълно под негов контрол,както бях и самата аз.Но разбира се някой трябваше да развали момента.Чух леко почукване на вратата.Погледнах към часовника,забелязвайки че вече бе станало 08:24,което означаваше,че повече от час се наслаждавах на Хари.Станах без желание,отключих вратата и я открехнах подавайки само глава,за да видя кой е.Беше Пери.Беше облечена със розови панталонки и зелен пижамен потник,от който се подаваше малко от плоския и корем.Косата и въпреки рошава изглеждаше добре.Не беше с грим,но беше дори по красива така.След като видях че е тя, можех да се покажа.

-Добро утро.-проговори тя.

Аз просто кимнах усмихната,нямах желание за разговори.

-Не изглеждаш сънена,от кога си будна?-попита тихо,предполагайки че Хари спи,както и всички останали в къщата.

-06:30-отговорих простичко.

-Снощи мама ми се обади.Знаеш че с татко ще се местят в Ел Ей.Към 11:00 със Зейн ще вземем самолета,за да ги доведем.Тази нощ ще прекараме при тях в Париж и следващата сутрин пътуваме насам.Дали с Хари можете да гледате Нейт,не искам да го разкарвам..?Говорих с Ан и майка ти ще ви помагат,предполагам и другите ще предложат помощ и...

-Разбира се че ще го гледаме Пери,винаги!-отговорих и мило.

-Златна си Пами!Е до после.

Тя ме прегърна и тръгна на някъде.Усмихнах се, затворих вратата и отново се запътих към Хари.Погалих косата му.Вече исках да зърна красивите му очи,но не исках да го будя.Положих глава на гърдите му и го прегърнах много,много силно,сякаш от това зависеше живота ми.След секунди усетих едната му ръка да гали косата ми,а другата да се обвива около тялото ми.Само това ми трябваше,за да се унеса в сладкия свят на сънищата.

...
Събудих се.Някой шепнеше нежно името ми.Отворих леко очи.Видях Хари да ми се усмихва.Бях легнала в скута му,а пръстите му бяха в косата ми.Чувах телевизора,сигурно се е събудил доста преди мен.

-Мм колко е часа?-попитах сънено.

-10:30.-каза той сладко и ме целуна.

Вгледах се в очите му.Досущ като на бебе.Бебе!Нейтън!Съвсем забравих!Скочих от леглото като опарена,а Хари ме изгледа странно.Отидох до гардероба и извадих дънкови къси панталонки от там.Вече доста от нещата ми се намираха в неговата стая.

...

Беше 11:00 и като по часовник Пери почука на вратата.Отворих,а малкия Нейтън спеше в ръцете и.Усмихнах се изпълнена с щастие.Взех го от ръцете и и обещах ,че дори за секунди няма да го изпусна от поглед.Затворих вратата с крак и леко полюшвах бебчето в ръце си.Погледнах към Хари,докато сядах на вече оправеното легло до него.И той ме гледаше.Поглеждаше ту към Нейт,ту към мен,после погледа му попадна отново на Нейтън.Протегна ръце напред,а аз разбрала какво иска,поставих внимателно детето в ръцете му.Усмихнах се и се сгуших до негo,затваряйки очи.

***
Простете ми ако има грешки и ако не сте се сетили на снимката е бебето на Пери и Зейн.Дано ви е харесало!!:)
***

Under your controlOù les histoires vivent. Découvrez maintenant