~Двадесета глава~

5.1K 186 22
                                    


В мислите на Пери:

Беше рождения ден на Памела.Вероятно бе забравила.Ние обаче не бяхме.Хари се подготвяше от началото на месеца.Беше 14:00 и заедно с Роуз,Рене,Джема и Ан приготвяхме обяд.Луи бе полу легнал на масата с голяма чаша кафе в ръка.Найл и Лиам обсъждаха нещо очевидно важно,защото не ни обръщаха внимание.Даниел беше заспала върху подложката за ядене,а Зейн беше при Нейт и сигурно бе заспал.Всички бяхме уморени.Снощи седяхме до късно да опаковаме подаръци а станахме доста рано.Памела най-верояно още спеше,тъй като снощи бебето не я остави да спи.Подаръците и бяха наредени на голямата маса до стената,на която по принцип се намираха растенията.Наша задача беше да сме готови със храната преди да слезе.Задачата на Хари обаче беше по сложна.
На миналия и рожден ден Памела бе облечена в рокля купена от него.Къса и тясна.Такава каквато сега не би и станала.Хари трябваше да направи така че да я накара да се чувства специална и красива на нейния ден въпреки големия корем.Била съм бременна и знам колко е трудно да се почувстваш красива с този голям корем от който не можеш да видиш пода под краката си.Сякаш не си в собствената си кожа.Вярно след раждането и по време на бременността не наддадох много.Но бях малко по голяма от Памела.Бях омъжена и исках това дете.Не бе дошло толкова изненадващо..ами тя?

В мислите на Хари:

Памела тъкмо се събуждаше,когато влизах в стаята.

-Добро утро принцесо!-казах и целунах устните и.

-Добро утро.-каза тя и червенина изби по бузите и.

Засмях се.

-Хайде ставай 14:00 часа е,а имаме важна работа.Напълнил съм ваната,имаш колкото време пожелаеш.-казах и я отвих дърпайки блузата и надолу,за да закрия корема и.

Тя ме погледна странно и все пак забърза към банята.

Щом излезе по халат вече бях оставил бельо и дрехи на леглото и.

-Хари къде ще ходим?-попита тя объркано.

-Не задавай въпроси,а се приготви.-казах и целунах челото и.

..

В 15:30 слизахме по стълбите.Точно щом с Памела щяхме да прекрачим входа на кухнята тя спря и се хвана за корема.Видях уплашените и очи.Погледнах надолу и видях локва в краката и.

-Хари..-започна тя.

-Водите и изтекоха.-казах високо аз и всички затичаха от кухнята.

Under your controlWhere stories live. Discover now