~Четиринадесета глава~

6.5K 205 16
                                    

***
Знаете си за снимката ;)
***

На сутринта в мислите на Памела:

Събудих се от смях идващ от долния етаж и отваряне на врата.Отворих очи.Първото нещо,на което обърнах внимане беше главоболието.Игнорирах го и погледнах към импровизирания ми хол.Видях Роуз и Пери да влизат.И двете бяха с бели ризи и черни обувки с ток.Розали беше със светло жълти прилепнали дънки,а Пери с бебешко сини.И двете бяха бутнали ризите под дънките.Грима им беше сходен.Спирала,очна линия и гланц.На блонди обаче беше с блясък,а този на Розали не.Тя ми прати въздушна целувка и отиде в дрешника ми,а Пери продължи към мен.

-Хайде поспаланке само теб чакаме.-каза Пери и дръпна завесите ми.

Присвих очи и се завих през глава.

-Защо съм ви?-попитах със сънен глас.

-Защото мила моя-каза Роуз поставяйки дрехи и обувки върху спалнята-сме домакини на обяд организиран от баща ти,Рик и Чарли.

-Днес ли беше?-попитах и се отвих.

Двете с Пери кимнаха.Погледнах към дрехите,които Роуз беше оставила.Бяла риза и черни обувки сходни с техните.Но моите дънки бяха съвсем обикновени.

-Обличаме се еднакво ли?Сигурно и Даниел е облечена така?-попитах.

-Точно така.-каза Роуз.-а сега ставай.

Послушах я.Влязох в банята за бърз душ,а щом излязох,Роуз ме чакаше до спалнята,а Пери се беше настанила на едно от столчеата пред огледалото ми и ровеше из чантичката с гримовете ми.Запътих се към Роуз,а тя ми подаде комплект бяло бельо.Облякох го.След което облякох дънките и ризата.Бутнах небрежно ризата под дънките (снимката ;д)и отидох да седна срещу Пери.Докато тя нанасяше пудра върху иначе перфектната ми кожа,Роуз решеше краищата на косата ми.Беше станала на леки вълни заради кока.След пудрата Пери сложи коректор под очите ми,за да скрие подутината и сенките.Изви миглите ми,слагайки спирала и черен молив.Роуз свърши с косата ми секунди по-късно.И двете не говореха,очевидно виждаха че нямам настроение.Сложих си гланц в бледо розово.Взех тюркоазена чантичка без дръжка и сложих вътре телефона си и малко пари.Взех обувките си в ръка и тръгнах с Пери и Роуз надолу.Щом влязохме в кухнята видях лицата на всички мои любими хора..с изключение на едно разбира се...Огледах всички по-добре и забелязах нещо.Ан,мама и Джема бяха в рокли с еднаква кройка но различни цветове.Татко и Рик пък бяха напълно еднакви.Черни панталони,бели ризи,черни вратовръзки.
Всички момчета включително и Нейт бяха с дънки в моя цвят,черни кецове и бели тениски.Даниел беше облечена също като нас с Роуз и Пери,но с лилави дънки.Но...защо?Погледнах Роуз объркана.

Under your controlNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ