beş: korkunç bekçi köpeği

306 41 46
                                    

ALIN SIZE YB AMK
YORUM ISTIYORUM NOLUR

🥍

beomgyu genellikle sarhoş insanların veya ot içen insanların yanında olmaktan belli belirsiz bir rahatsızlık duyuyordu ama şu an bulunduğu ortamdaki sarhoş üçlü o kadar sıcak kanlı ve samimiydi ki hiçbiri beomgyu'ya beklediği gibi yargılayıcı bir şekilde bakmadı bile. 

soobin'in, taehyun'un parmaklarının eklemi tamamen gencin dudaklarının arasına koymasından kaçınmasını izlerken sırıttı.

gruptan uzaklaşıp nefes alırken geriye, otoparka baktı; etraflarındaki duman nedeniyle nefes alması zorlanmıştı ama yine de garip bir şekilde sakinleşmesine yardımcı oluyordu.

ayıldıktan sonra bir içki daha içmeli mi diye düşünerek yanağını kollarına yaslamak için eğildi; buraya gelmeden önce içtiği içkinin etkisini zar zor hissedebiliyordu. üniversitede geçirdiği birkaç hafta içinde toleransı çoktan artmıştı.

"neden ot içmiyorsun?"

yeonjun diğer tarafındaki korkuluklara yaslanırken beomgyu başını kaldırdı ve soobin ile taehyun'u birbiri ile yalnız bıraktı.

kaleci ona bakmadı bile, sadece önlerindeki sessiz, donuk otoparka bakıyordu.

"kaygılarım var" diye mırıldandı beomgyu, "iki denememde de panik atak geçirdim."

yeonjun boş bir yüzle ona baktı, "panik atak mı?"

"mhm," beomgyu başını salladı, "neden bilmiyorum - sık sık  panik atak geçiriyorum."

yeonjun bunu sorgusuz sualsiz kabul etmiş görünüyordu ve bakışlarını tekrar ondan kaçırmıştı. "eğer burada olmak istemiyorsan partide kalmak zorunda değilsin - taehyun, felix ve jisung bunu umursamayacaktır.",

"hayır, burada kalmak istiyorum." beomgyu içini çekti, "kaygılarımın beni tamamen kontrol etmesine izin vermekten hoşlanmıyorum."

yeonjun cevap vermedi ve aralarındaki sessizliğin büyümesine izin verdi. şaşırtıcı derecede rahattı, otobüste yan yana oturduklarında olduğu gibi tuhaf ya da gösterişli değildi.

beomgyu, yeonjun'un iyi olup olmadığını sormak istedi - rakip oyuncuya onlarca kez yumruk attığı elini sargı beziyle sarıldığını fark etti - ona neden bir anda delirdiğini sormak istedi. ayrıca yeonjun'a gerçekten insanların söylediği kadar deli olup olmadığını sormak istiyordu ama sessizliğin içinde konuşan o olmak istemiyordu.

yeonjun döndü ve soobin ona elindeki otu verirken omzunun üzerinden baktı ve el salladı, "bizim işimiz bitti, gerisi senin."

beomgyu hafifçe kafasını çevirerek taehyun ile birlikte otel odasının sıcaklığına geri dönen soobin'i izledi ve ardından parmaklarıyla tuttuğu otu düşünüyormuş gibi görünen yeonjun'a baktı.

yeonjun otu tekrar dudaklarının arasına yerleştirip derin bir nefes alırken beomgyu karşısındaki çocuğa içine düşecekmiş gibi bakmamaya çalıştı.

iç monoloğunun choi yeonjun'un nasıl bu kadar ateşli olduğunu merak ederek bitmek bilmeyen bir akışa dönüşmesinin sorumlusu olarak biraz sarhoş olan beynini suçladı. ateşli olduğunu zaten biliyordu ama şu anda tamamen ayrı bir seviyedeydi.

saçları duştan dolayı hafif nemli olduğundan alnına düşmüştü, büyük beden bir kapüşonlu ve sade bir kot pantolonla, dudaklarının arasında bir ot ve gözlerinde tembel bir ifadeyle, sırf beomgyu'yu incittiği için bir adamın suratına yumruk attığı için kanlı eliyle oturuyordu karşısında ve evet, hayır, şu anda kimse yeonjun'dan daha ateşli olamazdı.

lumberjack, yeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin