bu bolum bi tik agir cinsel konusmalar iceriyo ona gore
nolur yorum atin kizlar !!!
yeonjun oyunun geri kalanı boyunca ona bağlı kaldı; sopalarını bırakmak ve diğer takıma 'iyi oyun' demek için sıraya girdiklerinde beomgyu'nun hemen arkasındaki durdu, sıcak nefesi ensesini karıncalandırmıştı.
soyunma odasına geri dönerken kolu beomgyu'nun beline dolandı - çok koruyucuydu - beomgyu daha rahat kıyafetler giyerken vücudu hoş bir kalkan oluşturuyordu. minho bile beomgyu'yu kontrol etmeye cesaret edemedi - genç olan buna minnettardı, yine de tüm olanlardan dolayı biraz sarsılmış hissediyordu.
herkes yeonjun'un onun bekçi köpeği olduğu konusunda şaka yapıyordu ama getirdiği korkutucu erkek arkadaş ayrıcalıkları oldukça hoştu.
erkek arkadaş.
beomgyu bu düşünceyi aklından uzaklaştırdı. o, beomgyu'nun erkek arkadaşı değildi. birlikte değillerdi - yeonjun, beomgyu'yu kış ziyafetine davet ederken bile "randevu" kelimesini bir hastalıkmış gibi söylemişti.
***
maçtan sonra lakros takımı ve amigolar her maç bitişi olduğu gibi yeonjun'un evine eğlenmeye gitmişlerdi.
"beomgyu, felix, jisung." dans pistine doğru ilerleyen yeonjun ve minho'yu görünce kaşlarını kaldırarak döndüler.
"ne?" jisung sinirlenmiş bir halde onlara tersledi. "çok sarhoşsun," dedi minho endişeli görünerek. "ikinize biraz su getirsek nasıl olur?"
"böyle iyiyim." beomgyu kıkırdadı, onlardan uzaklaştı ve tekrar insan kalabalığının arasında kayboldu. arkasından jisung'un sesini duydu ama tekrar dans etmeye başladığında bunu görmezden geldi. onu daha sonra, bebek bakıcısının onu cezalandırması bittikten sonra bulacaktı.
"beomgyu."
"ne var?" diye sızlandı beomgyu, omzunun üzerinden arkasından gelen ve neredeyse acı verecek şekilde belini tutan yeonjun'a bakarken. "beni yalnız bırak! sevişecek birini bulmaya çalışıyorum, her şeyi mahvediyorsun." diye somurttu.
yeonjun, "sarhoşsun," dedi.
"bu sevişemeyeceğim anlamına gelmiyor." beomgyu kaşlarını çattı. yeonjun, çenesini beomgyu'nun merdiven olduğunu tahmin ettiği yere doğru uzatarak, "hadi, sana su alalım" dedi. diğerinin ellerini kendininkinden çekti ve dik dik baktı, "hayır, benim patronum değilsin."
yeonjun ona doğru adım atıp göğüsleri birbirine değene ve burunları arasında neredeyse bir santim mesafe kalana kadar onun alanına girdiğinde geri çekildi. "patronun olmamı mı istiyorsun?" yeonjun sordu.
büyük olan bağırmıyordu, bu yüzden beomgyu onu gürültülü müzik yüzünden nasıl bu kadar net duyabildiğinden emin değildi. başını hafifçe sallamadan önce kuru bir şekilde yutkundu, "hayır..."
"emin misin?" yeonjun kaşını kaldırarak sordu. beomgyu, cildinde parmak şeklinde morluklar olacağından emin olana kadar beomgyu'nun belindeki tutuşunu sıkılaştıran yeonjun'a baktı. yeonjun ona yeniden yaklaştığında, göğüsleri artık sadece birbirine değmekle kalmayıp birbirine baskı yaparken ve yeonjun'un baldırları beomgyu'nunkilere temas ederken inlemesini yuttu.
"birinin sana emir vermesinden hoşlanıyor gibisin." beomgyu'nun içi bu sözlerle kasıldı ve kulağına öylesine kayıtsızca yankılandı. yeonjun ilk tanıştıklarından beri bu kadar bariz bir şekilde cilveli bir şey söylememişti. elbette, genellikle beomgyu cinsel olarak yorumlanabilecek bir şey söyledikten sonra şakalar yapardı. ama ilk gün genç olanı dolaplara doğru ittiğinden beri beomgyu'ya baskı yapmamış ve kulağına müstehcen şeyler fısıldamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lumberjack, yeongyu
Fanfictionyeonjun'un elleri lakros maçlarına çıkmaktan yaralarla doluyken beomgyu kendine yüzük seçerdi