on bir: ökseotu

344 43 46
                                    

mrblar yasiyorum evet
telefonumu degistim o yuzden bi anda olmusum gibi oldu ama geldim kizceler dont worry

cinsellik azicik iceriyo
iyi okumalar

🥍

aslında çift kıyafetleriyle oldukça iyi iş çıkarmışlardı; beomgyu koyu yeşil, ipeksi düğmeli bir gömlek ve siyah pantolon giyerken, yeonjun neredeyse aynı şeyi ancak kırmızı giymişti.

açılmış birkaç düğmenin arkasından dışarı bakarken, diğerinin göğsüne çok dikkatli bakmamaya çalıştı. ayrıca suyundan bir yudum almak için uzanırken, kolları sıvanmış, kalın ve damarlı ön kollarına da çok fazla bakmamaya çalışıyordu.

yeonjun, "randevu olarak geldik" dedi.

"ah? gerçekten mi? yeonjun, eşcinsel olduğunu bilmiyordum..."

"değilim" dedi yeonjun basitçe, suyunu tekrar dudaklarına götürerek. beomgyu, changbin'e bakmadan önce ona dik dik baktı, "o panseksüel." beomgyu içini çekti ve belli belirsiz elini salladı, "buraya randevu olarak geldik çünkü ikimiz de erkeklerden hoşlanıyoruz."

"ah, bu iyi! eşcinsel bireyler birbirine bağlı kalmalı, değil mi?" changbin başını sallayarak söyledi.

"changbin," dedi yeonjun yavaşça, beomgyu kıkırdamak istedi çünkü neredeyse öğretmen sesini kullanıyormuş gibi konuşuyordu, "arkadaş olarak ya da 'eşcinsel'lerin birbirine bağlı kalması' olarak bir araya gelmedik, festival bittikten sonra sevişmek istediğimiz için geldik."

beomgyu ağzı açık ona baktı, changbin ayağa kalktığında sertçe omzuna vurdu, daha da yüksek sesle güldü ve bir içki daha alması gerektiğini söyledi. "heteroseksüel çocuğu travmatize etmeyin!" jisung, beomgyu'ya doğru eğilerek "onun heteroseksüel olduğunu düşünmediğini söylemiştin" dedi.

"yani," beomgyu somurttu, "ben sadece felix'i desteklemeye çalışıyordum."

"siz ikiniz randevu olarak mı buradasınız?" taehyun aniden sordu, o ve felix çeneleri tamamen açık bir şekilde beomgyu ve yeonjun'a bakıyorlardı. "beomgyu! neden bize söylemedin?"

"birlikte geleceğimizi söylemiştim!" beomgyu sızlandı ve kendisi ile yeonjun'u işaret etti.

"randevu olarak olduğunu söylemedin!"

"seviştiğinizi de söylemedin!"

yeonjun, "biz sevişmedik," diye mırıldandı.

"daha öpüşmedik bile!" beomgyu ellerini sallayarak konuştu.

felix suçlayıcı bir şekilde beomgyu'yu işaret ederek "ama sen bunu planlıyorsun" dedi. "arkadaşların olarak bunu bilmeyi hak ediyoruz."

beomgyu, "onu gerçekleştikten sonra öğrenebilirsiniz," diye karşı çıktı.

jisung kollarını kavuşturup koltuğuna yaslanarak, "tabii öğreneceğiz," diye homurdandı, "hepimiz senin aracılığınla vekaleten yaşamak zorundayız."

taehyun şakaklarını ovalayarak, "bu adil değil," diye sızlandı. "neden beomgyu benden önce birini buldu?"

"peki sen ve yeonjun resmi olarak birlikte misiniz?" felix sordu, omzunu beomgyu'nunkine doğru iterek.

başını salladı, gözlerini devirdi, "hayır, öpüşmedik bile. o  sadece," beomgyu ne kadarını anlatacağını kafasında tartarak durakladı, "benden hoşlandığını söyledi ve benden onun randevusu olmamı istedi - cidden, hepsi bu."

"siz ikiniz gerçekten festivalden sonra buluşacak mısınız?" diye cıvıldadı taehyun, gözleri yukarı çıkana kadar sırıtarak,

"umarım," diye içini çekti beomgyu, "uzun zamandır sevişmedim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

lumberjack, yeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin