sekiz: randevu

251 41 26
                                    

fenasal smut yaklasiyo oha



yeonjun bugün gerçekten dikkatini veriyordu.

bu beomgyu'yu heyecanlandırdı.

gerçekten nasıl ders vereceğine dair hiçbir fikri yoktu, yeonjun'un işini onun için yaparken oldukça rahatlamıştı - özellikle de şimdi haftada iki kez ders verdiğine, her gün pratik yaptığına ve bir şekilde derslerine ayak uydurması gerektiğine göre. ama bugün yeonjun kütüphanede uyumak yerine beomgyu'nun yanındaki koltuğa oturmuş ve ona bakıyordu.

beomgyu onun bakışlarının altında kıpırdandı, "yani, yapman gereken... şey... ben sadece... grubunun doğru ölçüm yaptığını düşünmüyorum? yani bu sayılar gerçekten yanlış, dolayısıyla formül de mantıklı değil. yüzde verimin sanki-"

yeonjun'a bakarken duraksadı ve kalın bir şekilde yutkundu. beomgyu'nun rakamları yazan kalemini izlemiyordu bile, gözleri beomgyu'nun yüzüne sabitlenmişti.

"ne var?" yeonjun'a somurtarak sızlandı. diğeri bugün henüz onunla konuşmamıştı bile - beomgyu, dönem tatilinden sonraki ilk günleri olduğu için onun yorgun olduğunu düşünmüştü. beomgyu bu sabah kalkmakta kesinlikle zorluk çekiyordu ve yeonjun her zaman ondan daha bitkindi - beomgyu, oğlanın karşısında duran kahvenin günün üçüncü kahvesi olduğundan oldukça emindi.

"kış festivaline gidecek misin?" yeonjun'un söylemesini beklediği şey o değildi. elbette festivalden haberdardı; hatta bazı amigo kızların aradıkları estetiğe uygun dekorasyonları seçmelerine bile yardım etmişti. yoğun bir şekilde noel temalı olacaktı - beomgyu bunun çok kapsayıcı olmadığını savundu - kırmızı ve yeşil kıyafet kuralı vardı ve ziyafet salonunun etrafına bir düzineden fazla noel ağacı dikilecekti.

beomgyu'nun sırtı, tavana peri ışıklarının yerleştirilmesine yardımcı olmak için merdiven üzerinde durmaktan dolayı ağrıyordu.

"elbette gideceğim," diye alay etti beomgyu, "festivali organize edenler amigo ekibi zaten."

"benimle git."

beomgyu ona baktı. beomgyu aptal değildi; o bile, özellikle de cadılar bayramı'nda yeonjun ile yatağında sarıldıktan sonra, ikisinin arasında neler olduğunu merak etmeye başlamıştı. yeonjun'un onu kampüste dolaştırmasının tamamen platonik duygular olmadığını biliyordu - beomgyu ona gitmesini söylediğinde sürekli "kendine bakamıyorsun." deyip bunu geçiştiriyordu.

her deplasman maçında otobüste birlikte oturdular, kulaklıklarını paylaştılar ve beomgyu'nun çalma listelerini dinlediler. yeonjun ne zaman mola alsalar ve devre arası olsa onu kontrol ediyordu ve büyük oyuncu soyunma odalarında yanından ayrılmıyordu. beomgyu'nun kaygılarını azaltması amacıyla derin nefes alması ve yeonjun'un sigara içmesi için sebebiyle genellikle oyun sonrası partilerden birlikte kaçarlardı.

yeonjun sanki hiçbir önemi yokmuş gibi ona dokunuyordu; kalçasını tutup sahiplenici bir şekilde eliyle beomgyu'nun belini okşuyordu. beomgyu ona sızlandığında ise onu bileğinden sürüklüyordu ve tek başına yürüyemeyecek kadar sarhoş olduğunda beomgyu'yu odasına geri taşıyordu.

ancak bir daha asla beomgyu'nun yatağına sarılmadılar ve yeonjun, beomgyu ile asla yumuşak veya romantik olarak yorumlanabilecek bir şeye önayak olmamıştı. beomgyu'ya yumuşak gözlerle ya da sevgi dolu ifadelerle bakmıyordu bile - beomgyu'ya diğer her şeye baktığı aynı soğuk bakışlarıyla bakıyordu.

beomgyu onun hakkında bir bilgi edinemedi, ne olduklarını çözemedi.

"seninle mi gideyim?" beomgyu tekrarladı. yeonjun cevap olarak yalnızca başını salladı.

lumberjack, yeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin