altı: iyi olduğunu söylemeyi bırak

245 37 12
                                    

! UYARI: cinsel taciz ve tecavuz konuları iceriyor !


beomgyu sonunda bu maçta takımla gerçek bir rutin gerçekleştirebilecekti. oldaydan yaklaşık bir buçuk hafta sonra kalçasının ağrısı durmuştu ve antrenmanlara geri dönebildi. felix ona her bir alıştırmayı öğretirken gerçekten heyecanlandığını fark etti ve ilk kez gerçekten geri adım atarken kalbi boğazına çarptı, yüzünde bir sırıtış vardı. 

kesinlikle korkutucuydu ama aynı zamanda heyecan vericiydi.

aslında bir rutini gerçekleştirebileceği ilk oyunu elbette cadılar bayramı oyunuydu. kendisine yepyeni, bembeyaz bir üniforma verilene kadar taehyun ve jisung'un ona amigo takımının geleneklerini anlattıklarını tamamen unutmuştu. 

bir kaşını kaldırdı, aşağıya baktı ve sonra üniformasını elinden alırken ona gülen lia'ya baktı. "çok tatlı görüneceksin gyu," diye tezahürat yaptı, iki elini de ponpon sallıyormuş gibi havaya kaldırdı, "ve üniformanı güvende tutacağım - endişelenme." beomgyu aynada kaşlarını çattı, her açıdan nasıl göründüğünü görmek için dönüp durdu. 

felix'in dışarı çıktığında ya da maçlardan sonra partiye gittiğinde yaptığı gibi etek giyme özgüvenine sahip olmayı dilemişti; iradesi dışında etek giymeye zorlanmak istemiyordu. ayak parmaklarının ucunda yükseldi, eteğin arkasının ne kadar kısa olduğunu görmek için boynunu uzattı, utançla yüzünü kapattı ve çok hızlı hareket ettiğinde kalça kıvrımını kelimenin tam anlamıyla görebildiğini fark ettiğinde avuçlarının içine ofladı. 

üniforma çok tatlıydı; takımdaki kızlarda çok hoş görünüyordu ancak beomgyu gülünç görünüyordu; ortadaki hareketi çok fazla görünüyordu ve eğer eğilirse herkes onun kalçasını bütünüyle görecekti.

kendi gömleğini yakalayıp başının üzerinden geçirmeden önce silkeleyerek kendi kendine mırıldandı. beomgyu, taehyun'dan ödünç aldığı motorcu şortunu çıkarırken arkasından gelen sesi duydu.

"siz küçük ibneler gerçekten de tüm eğlenceyi mahvediyorsunuz, değil mi?" 

beomgyu gözlerini kırpıştırıp arkasındaki adama baktı. o bir savunmacıydı; beomgyu'nun daha önce hiç konuşmadığı ve adını bile bilmediği biriydi. adamın başlangıç ​​çizgisinde olmadığından oldukça emindi; genellikle sırayı ısıtan birinci sınıf öğrencilerinden biriydi. 

"pardon?" beomgyu ona baktı, kalbinin ne kadar hızlı atmaya başladığını göstermemeye çalışarak sordu, beyaz kumaşı yumruklarının arasına aldığı elleri hafifçe titriyordu. "amigo kızların hepsi çok tatlı," diye içini çekti, "siz dördünüz tüm takımı mahvediyorsunuz." 

"o zaman bize bakmana gerek yok," diye çıkıştı beomgyu, "otuz kız falan var ve biz sadece dört kişiyiz, bize bilerek baktığını düşünmeye başlıyorum."

oyuncu bunun üzerine kaşlarını çattı ve heteroseksüel olmanın ötesinde bir şey olabileceği imasına hemen sinirlendi. "bir adam böyle olunca kendini nasıl ciddiye alabilir ki?" dedi, beomgyu'nun tüm varlığını işaret ederek ve daha belirgin bir şekilde hala beline sarılan, uyluklarının üst kısmını zar zor kaplayan eteği işaret ederek. "bir erkek olarak nasıl utanmazsın?"

"bu sadece cadılar bayramı için," beomgyu gözlerini devirdi, "eğlenmemiz çok mu koyuyor?"

 savunmacı, "diğer ibne her zaman etek giyiyor," diye alay etti. beomgyu çenesini sıkarken ensesindeki tüyler diken diken oldu - onun hakkında yüzüne karşı kötü şeyler söylemek bir şeydi ama felix hakkında kötü şeyler söylemek? asla.

lumberjack, yeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin