smut degıl ☺️
bu bolumden sonra yblere ara verecegim cunku yksye 1 ay kaldi....... millet tyt mat kasarken ben gey seks yaziyorum
"aman tanrım - taehyun, felix ve jisung bahislerini kazanacaklar," diye hatırladı beomgyu aniden inleyerek ve yüzünü kapatarak.
"seninle sevişmeyeceğim, beomgyu."
beomgyu bunun üzerine hemen doğruldu, penceresine doğru yürüyen çocuğa yuvarlak gözlerini kırpıştırdı ve sigara içebilmek için pencereyi sonuna kadar açmasını izledi.
"neden?"
"çok sarhoşsun," dedi yeonjun parmaklarının arasındaki sigarayı yakarken basitçe. "ben de kafayı bulmak istiyorum, o yüzden sevişmek yok."
"ne zamandan beri iyi bir çocuk oldun?" beomgyu somurttu.
yeonjun bir kaşını kaldırdı ve dumanı üflerken beomgyu'ya baktı, "rızayı önemsemek birini 'iyi çocuk' yapmaz - buna 'iğrenç bir insan olmamak' denir."
beomgyu inledi, yatağa yaslanıp açıklamadan önce "ama ben çok sertim."
yeonjun basitçe "kendini çek o zaman." dedi.
"röntgencilik mi yapacaksın?" beomgyu başını kaldırmadan sordu.
yeonjun, "yapmamı istediğin ne varsa yaparım." derken ona bakmadı.
"bu hiç eğlenceli değil." beomgyu kaşlarını çattı.
yeonjun omuz silkti, "benim de sevdiğim şeyler var ama temelde her şeye açığım. eminim sen benim kadar tuhaflıklara sahip değilsindir, o yüzden ne istersen yapabiliriz." sonunda beomgyu'ya baktı, gözleri tekrar onun üzerinde geziniyordu, "seviştiğimizde."
"şu anda sevişiyor olabilirdik."
"vay canına, benim savunmasız durumumdan faydalanmak istiyorsun," yeonjun bir nefes daha çekerken donuk bir tavırla konuştu, sesi bunu bir soru haline getirecek kadar eğilmemişti bile.
beomgyu bir kahkaha attı. "tuhafsın."
"sen de öylesin."
"gerçekten beşeri bilimler dersinde grup mu yaptın?" ikide iki - beomgyu bu gece yeonjun'u iki kez hazırlıksız yakalamayı başardı.
yeonjun yanıt vermeden önce uzun bir süre ona baktı, "yapmadık."
"soobin altı kişi olduğunu söyledi - bunun grup seks olması lazım, beşten fazla kişi var."
yeonjun düz bir ifadeyle "evet, ama sevişmedik." dedi. beomgyu bir saniyeliğine onun gözlerini devirdiğini gördüğüne emindi.
"orada yalnızca kafayı buluyorduk; orası kullanılmayan bir sınıf ve birlikte olduğum kızlar, on dakikadan fazla ayık kalamayan, aksi takdirde alev alev yanan tipte insanlardandı." beomgyu sadece kaşını kaldırdı ve devam etmesi için onu teşvik etti. "yani, bir grup kafayı buldu, birkaç kişi sevişti ve birkaçı ağız işi aldı - ama ben buna katılmadım."
"lisede birini öldürdüğün ve okuldan atıldığın yönündeki söylentiler ne peki?" yeonjun'un yükse sesle kahkaha atması sarhoş beomgyu'ya başını geriye doğru eğdiğinde adamın yan profilini takdir etmek için bir saniye zaman ayırdı.
"ben kimseyi öldürmedim, bu çok saçma."
"insanlar böyle söylüyor!"
yeonjun omuz silkti: "bir adamı dövmüştüm." yeonjun çok sert ve affetmez bir şekilde yumruk atıyor gibi göründüğü için bu pek bir şey ifade etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lumberjack, yeongyu
Fanfictionyeonjun'un elleri lakros maçlarına çıkmaktan yaralarla doluyken beomgyu kendine yüzük seçerdi