Merhem.

1.1K 101 8
                                    

Selamlar, satır aralarında yorum yapmayı unutmayın lütfen. İyi Okumalar!💖
.
.
.
.
*Feritten*
Hastahaneden çıkışımızı yapıp yalıya doğru gidecekken önümüzü muhabirler kesti çok kalabalıklardı,bizi saniyeler içerisinde soru yağmuruna tutmuşlardı resmen. Seyran rahatsız oluyor gibi görünüyordu,sorulara genel bi cevap verdim ve Seyranın elini sıkıca tutup arabamıza bindik.

"Her şey yolunda arkadaşlar." Birkaç gün önce olanlardan dolayı yalıya valizlerimizi toplamak için gidecektik,sorun şu ki ben durumu hâlâ Seyran'a açıklayamamıştım.

"Aşkım.. benim sana bir şey açıklamam lazım" Elimi elinin üstüne götürüp okşadım.

"Dinliyorum."

"Biz yalıya valizlerimizi toplamak için gidiyoruz." Ne tepki vereceğini bilmediğimden tedirgin olmuştum.

"N-nasıl yani? Neden?"

"Anlatacağım sevgilim. Burda önemli olan senin ne düşündüğün." Bir yandan arabamı sürüp bir yandan karımla konuşuyordum.

"En azından yaralarım iyileşene kadar kalsak? Çok yorgunum." Seyranın fikirleri benim için her şeyden daha önemliydi. Ve haklıydı da,gerçekten çok yorulmuştu.

"Peki. Peki Sevgilim." Yanımda duran karımın avuç içlerini dudaklarıma götürüp öptüm.
***
Yalıya geldiğimizde Annem,Babam,Suna,Esme Anne,Kazım Baba,Kaya hatta Dedem bile bahçede bizi karşılamıştı. Herkes Seyran'a geçmiş olsun dileklerini iletti ve sıra Dedem'e geldi.

"Kızım.." diyerek Seyran'ın sırtındaki yaralara dikkat ederek sıkıca sarıldı. Seyran ve ben dahil herkes şok olmuştu. E bi o kadar da sevinmişlerdi.

"B-ben sana ve torunuma çok haksızlık ettim,çok ağır konuştum.. Çok özür diliyorum sizden." Seyran ne diyeceğini bilemez bir şekilde konuştu:

"Estağfurullah Efendim..ben sadece ne diyeceğimi bilemiyorum." Ben de gitmiştim yanlarına dedem sıkıca sarıldı bana.

"Torunum.." Bende karşılık vermiştim ona. Bu yaşa gelmiş adamı reddedemezdim. Üstelik bu adam benim dedemdi. Planım Seyran en azından biraz daha iyi oluncaya kadar bu yalıda kalıp sonra valizlerimizi toplayıp kendimize yeni bir ev almaktı, ama dedem'in bir çocuk gibi özür dilemesine dayanamamıştım.

"Hatice'yle ayrıldık..Bize,torunumun ailesine ve en önemlisi öz ve öz yeğenine bunu yapan bir kadınla ömrümü sürdüremezdim." Ben ve dedem yalnızken söylemişti dedem bunu.Sevinmiştim bu habere,Hattuç hala'nın Seyran'ın kaçırılmasında parmağı olduğunu öğrenmiştik. Seyran hariç herkes biliyordu bunu.
***
"Hala'm nerede?" Odamızda,göğsümde uzanan karım 'o'soruyu sormuştu. Daha fazla uzatmanın pek bir manası yoktu. Birbirimize söz vermiştik,'birbirimizden asla bir şey saklamayacağız' diye. Sözümüze ihanet edemezdim.

"Aşkım.. ben nasıl desem bilmiyorum..Dedem ve Hattuç Hala ayrılmış." Seyran birden dikleşti.

"Nasıl yani? Neden?" Bir süre duraklamıştım, nasıl söyleyeceğimi bilemiyordum.

"Ferit söylesene." Sertçe yutkundum,Karımın kaçırılıp onca işkence çekmesinde öz halasının parmağı vardı. Çok canımı yakmıştı bu,Seyran'ın da canını yakacaktı. Gözümden akan yaşa engel olamadım.

"S-senin kaçırılmanda halanın da parmağı varmış.." Seyranın gözleri dolmaya başladı. Daha fazla ağlamak istemiyor gibiydi. Gözlerinden akan yaşı elinin tersiyle sildi.
***
Seyran'ı uyutup yalıdan çıktım. Akın ve annesine Karım'a yaptıklarının hesabını İşte şimdi tek tek soracaktım. Seyran'ın hastahaneye kaldırıldığı günden beri akın ve annesini bir depoda tutuyorduk. Şimdi işkence çektirme zamanı gelmişti. Seyran'a yaptıklarının 10 katını onlara şimdi yapacaktım.
Depoya geldiğimde Akın ve annesi sandalyede elleri bağlı bir şekilde oturuyorlardı. Aklıma Seyranın yaraları,o gün yerde baygın bir halde yatışı ve çığlıkları geldikçe daha da sinirlenmiştim. Uzatmak istemiyordum. Korumalara verdiğim komutla ikisi de anlamamış gözlerle bakıyordu. Getirdikleri kalın sopayla Akına sertçe vuruyordum. Sinirden deliye dönmüş gibiydim. Arada bağırıyordum.

"NEDEN YAPTIN LAN! HA! AMINAKOYDUĞUMUN PİÇİ!" Ağzı yüzü kan içersinde kalmıştı. Korumalara bir komut daha verdim ve bu sefer ellerinde kaynar su dolu bir varille gelmişlerdi. 'Dökün!' Dediğimde Bir varilin hepsini Akının vücuduna dökmüşlerdi. Acı içersinde çığlık atmıştı. Bu çığlıklar bana zevk veriyordu. Sıra Annesine gelmişti. Yanına yaklaşıp sertçe bir tokat attım.

"NEDEN YAPTIN LAN! OROSPU SENİ!" Hâlâ pişkin pişkin sırıtıyordu. Elime bir kesici alet aldım.

"HANGİ ELİNLE KARIMA DÖKTÜN O KİRECİ? SÖYLE!" Cevap vermeyince  sırtına sertçe vurdum. Bu sefer o da çığlık atmıştı ve iki elini de öne doğru uzatmıştı. Parmaklarını aletin içine yerleştirip kestim. Acı içinde bağırdı.
Korumaların getirdiği kovanın içi bu sefer kezzapla doluydu. Kadının kafasından aşağı döktüm. Çığlıkları tüm depoyu doldurmuştu. Akını sandalyesiyle birlikte geriye doğru sertçe fırlattım ve üstüne çıkıp sertçe yumrukladım. Döve döve öldürmeye yemin etmiştim sanki. Korumalarım da bir yandan kadını dövüyordu. İkisi de bayılınca o komutu verdim.

"İkisini de gömün!" Derin bir nefes alıp depodan çıktım ve arabayı yalıya doğru sürmeye başladım.

*Seyrandan*
Uyandığımda Ferit yanımda yoktu.Sırtımdaki yaraları unutup doğrulmaya çalışmıştım ve canım yanmıştı. Yavaşça tekrar kalkmayı denedim ve banyoyu kontrol ettim. Orda da yoktu. Telefonunu aradığımda acil bir işi çıktığını ve 5 dakikaya orda olacağını söylemişti. Belli etmesem de hâlâ odada tek kalmaktan bşraz korkuyordum.
Birkaç dakika sonra elinde pembe bir lale buketiyle Ferit geldi.
Yanıma yaklaşıp Buket'i bana doğru uzattı. Laleler benim en sevdiğim çiçeklerdi. Feritten gelen en ufak şeye bile mutlu olabiliyordum.

"Yaa,Aşkımm!" Sıkıca sarılıp boynunu bol bol öptüm. Öperken de 'oh' sesini çıkarmayı ihmal etmedim. Ferit kıkırdamıştı. Bukette bir not olduğunu farkettim.

"En az senin kadar güzel ve zarifler.. Seni çok seviyorum Sevgilim."

Dudaklarına uzun ve tutkulu bir öpücük bıraktım. Bizim için uzun sayılabilecek bir zamandır Ferit'le öpüşmemiştik ve Ferit çok mutlu olmuştu. Aklıma onu ilk kez öptüğümdeki o heyecanı ve mutluluğu gelmişti ister istemez. Birden kucağına atladım ve bacaklarımı beline doladım. Tıpkı bir koala gibi. Ferit Beni o sırada içten öpücüklere boğmuştu. Yatağımıza uzandık ve Ferit birden.

"Süprizlerim bitti sandın değil mi?" Dedi. Neler olduğunu kavramaya çalışırken Ferit hızla yataktan fırladı ve elinde bir köpekle içeri girdi.

"Nagii, koş bakalım anneye kızım!"

...
Vote; 50💘

#yalıçapkını #seyranşanlı #feritkorhan #seyfer

VAVEYLA/ SeyFer (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin