Uzun bir öğlen uykusundan sonra hava iyice kararmış,akşam olmuştu bile. İlk uyanan Feritti. Öğlen uykusundan nefret eden karısının hâlâ soluksuz uyumasından hamileliğin gerçekten insanı değiştirdiğini anlamıştı.
Eğilip bebeklerine bir öpücük kondurduktan sonra Seyran'ı da uzunca öpmüş,odalarının terasına çıkmıştı. En az yalıdaki kadar geniş ve ferah bir terasları vardı. Tam da Seyranın sevdiği gibi dekore etmişti terası. Hasır koltuklar,küçük koltuklar ve kitaplar. Tam da Seyranın seveceği türdendi.
Her köşesinde farklı türlerde çiçek vardı ama en çok da laleler vardı. Seyranın en sevdiği çiçekti laleler. Ferit de karısının naifliğini,zarifliğini ve güzelliğini lalelere benzettiği için Seyran bir çiçek olsaydı kesinlikle lale olacağını düşünüyordu.
Telefonun çalmasıyla uzanıp telefonu açtı Ferit. Arayan Kaan'dı. Yakın arkadaşlarından biriydi.
"Efendim Kaan."
"Oo,Hanımcı Ferit Korhan,aramasak aklına gelmeyeceğiz ya. Ne yapıyorsun?" Dediğine gülmüştü Ferit.
"Ne yapayım 'hanımımla' ilgileniyorum. Senden naber? En son Amerika'da görüştük." Hanımım kısmını bastırarak söylemişti.
"Aynen,Ama Türkiye'deyim 2 aydır. Buluşalım demek için aramıştım aslında. Emre Gökhan Falan da gelecek."
"Olabilir. Nerede?"
"Nerede olacak oğlum? Barda herhalde." Dediğinde kaşlarını çattı Ferit.
"Olmaz. Başka mekan ayarlarsan gelebilirim anca."
"Niye? Hanımın izin vermiyor mu?"
"Ondan değil. Ben bıraktım öyle mekanları, evlendiğimden beri gitmedim."
"Karınla gel o zaman ya. Yıllardır görüşmüyoruz zaten."
"Ben sana haber veririm Kaan." Deyip kapattı telefonu Ferit. Odaya girdiğinde Seyranın uyandığını gördü.
"Bebeğim? Günaydın."
"Günaydın," Dedi Seyran uykulu bir sesle." Kiminle konuşuyordun bakalım?"
"Arkadaşım arada Amerikadan,Kaan. Barda buluşalım mı diyor." Dedi Ferit Seyranın tepkisinden korkarak.
"Sen ne dedin?" Dedi Seyran almak istediği cevabı beklerken.
"Olmaz dedim tabii ki Seyran. Evli barklı adamın ne işi olur barlarda." Ferit'in Ciddi bir ses tonuyla Dediği bu şeye Seyran o kadar çok sevinmişti ki,ama yüz vermek istemediği için mimiksiz kalmaya devam etti.
"Peki. Aferin."
"Ama karınla gelebilirsin dediler. Yani istersen beraber gidebiliriz." Seyran biraz düşünür gibi yaptıktan sonra günün sıkıcı geçtiğini farketti ve teklifi kabul etti.
-
Ferit Kaanlara haber verdikten sonra kendisi de hazırlanmıştı. Şimdi ise dakikalardır karısının hazırlanmasını bekliyordu."Off Hadi Seyran ya!" Diye seslendi giyinme odasına doğru Ferit. Kendisi de siyahSeyran odadan çıktığında Ferit sahip olduğu kadının güzelliğine bir kez daha inanamadı. Karısı beyaz göğüs dekolteli elbisesi,zarif ayakkabıları,kırmızı ruju,bordo çantası ve şık küpeleriyle göz kamaştırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA/ SeyFer (+18)
Lãng mạn+18 "Bir Şeyin Kıymetini İlla Kaybettikten Sonra Mı Anlayacaksın?"