*Seyrandan*
Ferit'in dediği şeyle şaşırmış ve sinirlenmiştim. Bu sinirimi yansıtmamam gerekiyordu ama ne kadar başarılı olurdum bilemiyordum."Ferit senin psikolojin şu an iyi değil,bu yüzden de saçmalıyorsun. Sonra konuşalım olur mu?" Sakinlik seviyemi kontrol etmem gerekiyordu.
"Yo,Ben gayrette iyiyim Seyran. Mafya olacağım,Babamın intikamını almak zorundayım. Bu vicdan azabıyla yaşayamam."
"Ferit Seni anlıyorum ama farkındaysan ben Hamileyim. Senin çocuğunu taşıyorum. Mafyalık öyle basit bir şey değil,çocuğumu babasız büyütmeyi göze alamam." Ferit ellerimi okşamaya başladı.
"Kont Ziya gibi bir adamla işbirliği içerisinde olacağım Seyran. O dediğin şey de olmayacak,bebeğimizi kucağımıza alacağız ve ben ömrüm boyunca onu,seni,sizi bırakmayacağım."
"Bu konuyu sonra konuşsak olur mu? Evimize gitmek istiyorum." Dedim ortamın gerginliğini atmak istercesine.
"Gidelim..Evimize."
"Ferit."
"Efendim Fıstığım."
"Evimiz nasıl bir yer? Yani büyük mü küçük mü? Hatta şöyle diyeyim, Korhanlardan uzak bir yerde mi?"
"Sürprizi kaçmasın diye evimiz hakkında info vermiyorum karıcım. Ve evet,o insanlardan uzak bir yerde. Çok huzurlu hissedeceğimiz bir yer."
"Biz zaten beraber olduktan sonra her yerde huzurlu hissederiz ki. Çünkü biz huzuru kendimizde buluyoruz,Birbirimize sığınıyoruz.."
***
"Eveet,işte geldiiiik." Dedi Ferit tüm neşesiyle. Benim de ondan geri kalır bir yanım yoktu tabii. Arabamızdan inip yavaş ve heyecanlı adımlarla ilerlediğimde evimizi gördüm."Feriiiit?" Büyülenmiş gözlerimle Ferite döndüm. Ne dediğimi anlar gibi hızla kafasını salladı.
"Gerçekten sana artık inanamıyorum kocacım. Büyülendim resmen."
Ev gerçekten bana göre çok güzeldi,küçükken hayalini kurduğum evin şu anda bahçesindeydim. Dolan gözlerimle Ferite sarıldım.
"Aşkım..Seni o kadar seviyorum ki."
"Ben de çok çooook seviyorum seni. Ve sana söz veriyorum,bu evi çocuklarımızla birlikte sadece güzel anılarımızla dolduracağız."
"Hadi gel şimdi içini gezelim. Ay çok heyecanlandım Seyro ya!"
"Salak."
"Şu anlık emlakçıyım karıcım. Ah pardon,Hanımefendi. Buyrun mutfaktan başlayalım." Kıkırdamış ve hiç bozmadan devam etmiştim.
"Burası Kocanızın elinizi sıcak sudan soğuk suya sokmayacağı mutfak. Siz bambinizle birlikte tam da şu koltukta keyif çatıyor ve hamarat kocanızı izliyor olacaksınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA/ SeyFer (+18)
Romance+18 "Bir Şeyin Kıymetini İlla Kaybettikten Sonra Mı Anlayacaksın?"