Yuva.

1K 91 12
                                    

Dediğim şeyle Ferit duraklamış ve gözleri dolmuştu. Kavramaya çalışıyor gibiydi.

"N-nasıl yani?" Kekeliyordu heyecandan.

"BABA MI OLUYORUM? HAMİLESİN?" Kafamı sallamamla birlikte gözyaşları dökülmeye başlamıştı. Beni birden kucağına alıp sevinçle döndürüyordu.

"İNANAMIYORUM. İNANAMIYORUM! ALLLAAAAHHH!!" Kahkahalarım ve Ferit'in sevinç çığlıkları tüm odada yankılanıyordu. Başım dönmeye başladığında Feriti durdurdum.

"Ay dur dur. Başım dönüyor." Sonunda Ferit'in kucağından inebilmiştim.

"Tamam,tamam. Çok özür dilerim." Ardından ekledi.

"O şu an burda mı? Bizi duyabiliyor mu? Hissedebiliyor mu?." Heyecandan ard arda sorular soruyordu. Gülümsemiştim huzurla.

"Evet,evet ve evet."

"Babayım ben Seyran..BABA OLUYORUM BABAAAA!!!!" Bu sefer mutluluk gözyaşları döken bendim. Ferit 1.93 boyuyla (bu kitapta öyle :d) dizlerinin üzerine durmuş bir şekilde eğilmişti. Karnımı öpüp okşuyordu.

"Bebeklerim benim, sizi o kadar çok seviyorum ki. Sizi en güzel şekilde yaşatacağım bu hayatı." Karnımın üzerinden ellerini kavrayıp okşadım.

"Bizde seni çok seviyoruz,babası." Ferit dolu gözlerle bana bakınca ayak parmaklarımın üzerinde durdum. Anca göğüsüme yetişebilmiştim,göğsüne sokulup sıkıca sarıldım huzurla. O da ellerimi belime yerleştirdi. Sıkı sıkı sarılmaya devam ederken Ceren geldi.

"Ay çok özür dilerim, rahatsız ettim." Tekrar yukarı çıkmaya yeltendiği sırada yanına yetişip kolundan durdurdum.

"Kızım kendi evin burası farkında mısın? Kasma Teyzesi." Ceren mutlulukla bana bakarken Ferit'i öylece bıraktığımı farkettim.

"Ay ben sizi tanıştırmayı unuttum. Ceren Ferit; Ferit,Ceren." İkisini de tanıştırdıktan sonra aklıma takılan şeyi Ferite sordum.

"Aşkım biz burda mı kalacağız? Yalıya mı dönüyoruz?"

"Yani-" Ceren aniden atlayıp bizi bölmüştü.

"ASLA! Yatıya kalmadan asla bırakmam sizi. Hem daha İzmir'i gezicez" Dedi Ceren. Açıkçası hiç hayır diyemezdim,İzmir'e zaten uzun zamandır gelmek ve görmek istiyordum.

"Peki madem, Kalırız dimi Ferit?"

"İstiyorsan kalırız tabii ki."

"Okey o zaman, Hadi hazırlanın size İzmirimi gezdireyim."

"Nasıl yani? Şimdi mi?"

"Evet enişte, Hadi hadi!"
***
Sonunda hazırdım. İçime sinen ve İzmirin bahar ayına yakışır bir kombin yapmıştım.

Saçlarımı açık bırakıp hafif dalgalar yaptıktan sonra parfümümü de sıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı açık bırakıp hafif dalgalar yaptıktan sonra parfümümü de sıktım. Artık hazırdım,Ferit zaten hazırdı. Beyaz bir gömlek gidiyo birkaç düğmesini açık bırakmıştı,siyah jeanı ve spor ayakkabılarıyla çok yakışıklıydı. Ellerimi beline dolayıp boynuna öpücükler kondurdum.

VAVEYLA/ SeyFer (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin