Islansın. (+18)

1.8K 102 23
                                    

Karnında hissettiği baskıyla acıyla inledi Seyran. Yavaşça koltuktan kalkıp ayaklandı bacaklarının arasından bir sıvının akıp gittiğini hissetti,parkelere damlayan kan damlalarını boğazına dikenler batıyormuş gibi yutkunamadan izledi bir süre. Durumun farkına vardığında içindeki korkuyu tüm benliğiyle çığlık atarak dışarıya yansıttı.

"FERİT! B-BİR ŞEYLER OLUYOR!" Sesi titreye titreye bağırdı. Ferit ise Seyranın çığlığını duyunca merdivenlerden o kadar hızlı ve telaşlı bir şekilde inmişti ki,neredeyse düşecekti. Seyranı kucağına alıp bahçeye doğru ilerledi. Seyran o sırada Ferit'in kucağında hıçkıra hıçkıra ağlıyordu,bir yandan da tüm beynini kötü düşünceler ele geçirmişti. Çıldırmak üzereydi.

"Şimdi hızlıca hastaneye gidicez ve hiçbir şey olmayacak. Hemen gidicez." Dedi Ferit telaşını Seyrana yansıtmak istemezcesine. Seyransa Ferit'in kucağında öyleyece yatıyordu. Gerçekten canı yandığında ve mutsuz olduğunda seçimini mimiksiz durup konuşmamaktan yana kullanırdı Seyran. Ferit de biliyordu bunu. Arabalarına ulaştıklarında Ön koltuğu geriye doğru yasladı ve Karısını koltuğa oturtup kemerini bağladı elleri titreye titreye. Kendisi de hızla sürücü koltuğuna geçip hastaneye doğru sürdü. Yol boyu Seyrana ve bebeklerine bir şey olmamasını diledi.
-
Hastahaneye geldiklerinde Ferit kucağındaki karısını muayene odasına yatırıp doktorların gelmesini bekledi. Doktorlar geldiğinde hiçbir şey demeden Feriti odadan çıkardılar. Ferit kendini hastahane koridorlarına atıp yere çökmüştü. Omuzunda hissettiği el ile irkilip kafasını kaldırdı.

"Abi?" Gelen Abidindi. Dedesinin gönderdiğini düşünüp şüphelenmişti.

"Abi sen nasıl buldun beni? Dedem falan-"Diyecekken Abidin böldü cümlesini.

"Deden öyle bir şey demedi oğlum. Hatta alınma ama  gidişiniz umrunda bile olmadı. Senin ne işin var hastane koridorlarında? İyi görünmüyorsun?"

"Baba oluyorum," Dedi Ferit buruk bir tebessümle.

"Vay,Tebrik ederim kardeşim benim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin." Dedi ve içten bir şekilde sarıldı Ferite.

"Umarım kucağımıza alabiliriz Abi." Dedi Ferit donuk bir sesle.

"O ne demek ya?" Derken içerden doktorlar çıktı. Ferit hızla yerinden kalkıp doktorun ağzından çıkacak kelimeleri bekledi korka korka.

"Öncelikle Geçmiş olsun Ferit Bey. İçiniz rahat olsun,karınız ve bebeğiniz gayet sağlıklı. Ancak bu aylar biraz riskli olduğundan dolayı Seyran hanımın kesinlikle stresten uzak kalması gerekiyor. Tekrardan geçmiş olsun." Ferit tüm stresi üzerinden atmanın verdiği rahatlıkla derin bir nefes aldı.

"Görebilir miyim peki karımı?" Doktor olumlu anlamda kafayı sallayınca odaya girdi. Abidin de çifti yalnız bırakmak için odaya girmedi. Olayı sonradan Feritten öğrenecekti. Ferit odaya girer girmez Seyranın kaygılı gözleri parıldayan gözlere dönüşmüştü kocasını görünce. Ferit ise hızla karısının yatağının yanına kıvrıldı.

"Bebeğimiz iyi değil mi Ferit?" Dedi Seyran olumlu cevap almak istercesine.

"Bebeğimiz de sende turp gibisiniz maşallah. Yalnız stresle uzaktan yakından alakanın olmaması gerekiyor. Size çok iyi bakıcam karıcım."

"Ha yani doğurduktan sonra stresli olmam sorun değil ama şuan stresli olmamam gerekiyor öyle mi? Tamam Ferit." Dedi Seyran. Hamilelik ona alınganlık da katmıştı. Ama birileri bu durumdan asla şikayetçi değildi,aksine tüm nazını çekiyor ve gönlünü almayı başarıyordu. Şimdi de ufak bir kahkaha attı Ferit karısının sevimliliğine dayanamayarak.

"Ya sen şimdiden bebeğimizi mi kıskanıyorsun ya? Yerim seni." Dedi ve Seyranın yanaklarını mıncırdı.

"Kız olursa yandık valla." Dedi kendi kendine Ferit. Ve öylesine söylediği şeyin ne kadar da güzel ve anlamlı bir şey olduğunu farketti. O kadar çok isterdi ki bir kızının olup saçlarını koklaya koklaya örmeyi,beraber oyunlar oynamayı,alışverişe gitmeyi,bir yanağını kızının diğer yanağını kendisinin öpmesiyle karısını uyandırmak. Sırıtıp Seyranın karnını okşadı.
-
Artık Seyran daha iyiydi. Ferit karısının elini sıcak sudan soğuk suya bile sokmuyordu resmen. Seyran da bu durumdan son derece hoşnuttu.Ferit dışarda bir işi olduğunu söyleyip evden çıkmıştı. Seyran da Nuggetle ilgileniyordu. Aklına gelen fikirle gözleri parladı. Kucağındaki Nuggeta öpücükler bırakıp kucağından indirdi ve ılık bir duşa girdi. Duşta tüm bakımlarını yaptıktan sonra meyveli bir vücut losyonunu tüm vücuduna yedirdi. Geceliklerinin olduğu bölümden bir tanga seçti. Daha sonra boyu kalçalarının bitiminin bir iki parmak altında olan koyu kırmızı,tüllü bir elbise şeklinde gecelik seçti. Dolgun göğüslerini ortaya çıkartan derin bir göğüs dekoltesi vardı. Kocasının en sevdiği parfümü de sıktı. Saçlarını açık bırakıp dudaklarına ruj sürdükten sonra artık hazırdı. Geriye sadece Feriti beklemek ve film seçmek kalmıştı.
Birkaç dakika sonra kapı çalmıştı. Ağır adımlarla basamaklardan inip kapıyı açtı.

VAVEYLA/ SeyFer (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin