İkisi de çırılçıplak yatakta uzanırken Seyran nefesini düzene sokmaya çalışıyordu,gözlerini kapatmaya yeltenirken Ferit'in doyumsuz arzusu bölmüştü onu.
"Bittiğini düşünmüyorsun değil mi? Sana yürüyemeyeceksin demiştim." Seyran gözlerini kocaman açmış cevap verecekken Ferit saniseler içersinde doyamadığı karısının üzerinde yerini almış,azgın modunu açmıştı. Bu sefer dudakları birleştiren taraf Seyran olmuştu,soft başlayan öpücükleri iyice sıcak bir hâl almıştı. Sert öpücüklerle birbirlerine karşılık verirken odada sadece öpücük sesleri yankılanıyordu. Ferit dilini Seyranın ağzına gönderdiğinde Seyran da diliyle karşılık veriyordu. Dilleri ağızları içinde eşsiz bir dansa çıkmışken Seyran daha fazla dayanamayarak Ferit'in kucağına çıkmıştı. Çıplak vücutları birbirine temas ediyordu. Ferit kafasını Seyranın göğüslerine gömmüşken,Seyran kendini Ferite sürtüyordu. Ferit'in erkekliği Seyranın kalçalarına inanılmaz bir şekilde baskı yapıyordu. Ferit karısının iyice hassaslaşmış ve uçları iyice dikleşmiş göğüslerini hunharca emerken Seyranın ağzından bir inleme kaçtı.
"Ah!" Ferit daha fazla dayanamadı ve Seyranı yatağa yatırdı. Belinden tutup ters çevirmesi saniyeler sürmememişti belki de. Ferit önündeki kalçalara bir şaplak attı ve avuçladı,Seyranın o sırada göğsü hızla inip kalkıyordu. Seyranı yüzüstü çevirdi. Seyran gözlerini Ferit'in gözlerine dikmişti. Komodinin üzerindeki kayganlaştırıcıyı aldı Ferit. Seyran elini uzattı. Munzurca gülümsedi. Kayganlaştırıcıyı Seyranın avucuna döktü. Seyranın sürmesini seçmek yerine erkekliğini Seyranın eline koydu. İleri geri erkekliğini hareket ettiriyordu Ferit. Seyran kafasını iyice geriye yaslamış dudağını ısırıyordu,elini iyice germişti bu sıra. Ferit elini yatak başlığına dayamış Seyranın elinde ileri geri yapıyordu. Kayganlaştırıcıyı tüm erkekliğine yedirdiğinde Seyranı tekrardan ters çevirdi. Bacaklarının üstünde ağırlığını vermeden yerini aldı. Erkekliğini Seyranın arka deliğine iyice yaklaştırıp sürttü. Seyran o sırada sık sık nefesler alıyordu. Ferit erkekliğini kayganlaştırıcının verdiği kaygınlıkla arka deliğe birden sokmuştu. Seyran yüksek bir çığlık attı.
"AHH!" Ferit hareketlerini git gide hızlandırırken,Seyran acıyla inliyordu. Sertçe Seyranın içine girmeye devam ederken karısının saçlarını eline dolayıp sertçe çekti.
"AHH! FERİT!" Ferit buna karşılık Seyranın kalçalarına şaplak attı. Bembeyaz kalçaları kocası sayesinde kıpkırmızı olmuştu. Ferit elini yatak başlığına dayayıp hareketlerini iyice hızlandırmıştı. Hatta o kadar hızlıydı ki,Seyranın inlerken sesi titriyordu. Hareketleri yavaşladığında boşalacağını anladı. Seyranın tekrar düz yatmasını sağlayıp göğüslerine boşaldı. Yorgunlukla kendini Seyranın üzerine bıraktı. Seyran zaten yorgunluktan neredeyse ölecekti.
"Seyran." Dedi Ferit.
"Hm?" Dedi Seyran.
"Bambaşka bir olaysın. Seni hakedecek ne sevap işledim diye düşünüyorum." Seyranın utançtan yüzü domatese dönmüştü resmen. Yüzünü Ferit'in kafasına gömdü.
-
Ferit'in Seyranı kucaklamasıyla ikisi de duşa girip ılık bir duş aldılar. Ferit orda da boş durmamıştı tabii ki,3 tur da orda sevişmişlerdi. Seyranı tekrar kucaklayıp bir tüy taşıyormuşçasına bıraktı Seyranı yatağa. İkisi de birbirine sokularak uyuyakaldılar.
Sabah İlk uyanan Ferit olmuştu. Bebeklerini öptü ilk önce. Sonra da karısının saçlarını okşayıp dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurdu. Onu izledi bir süre,güzelliğini,dupduru oluşunu uyurken ne kadar tatlı olduğunu anladı bir kez daha. Bebeklerini de unutmadı tabii,Seyran çıplak olduğu için bebeklerine rahatlıkla ulaşabilmişti Ferit."Günaydın babacımm." Dedi Ferit içtenlikle. Uzun bir öpücük kondurdu karnına.
"Annenin karnında biraz fazla rahat gibisin o belli de,artık bi doğ ya,doğ da baba çocuk vakit geçirelim,anneye süprizler yapalım." Dedi büyük bir ciddiyetle Ferit. Şimdiden sabırsızlanmıştı Ferit,bebeğiyle vakit geçirmek çok istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAVEYLA/ SeyFer (+18)
Romance+18 "Bir Şeyin Kıymetini İlla Kaybettikten Sonra Mı Anlayacaksın?"