olm benim kitabım vardı neyse iyi okumalar yorumlarınızı bekleyenzi 💕💕
-
"abicim adam gibi yelle şu mangalı!"
doğan'ın kendini kaptırıp mangalcı enişte olmasına betül'le şaşkınlıkla bakıyorduk.
bugün kocaeli'ndeki son günümüzdü. akşama doğru yola çıkacaktık. cuma okul çıkışı gelmiştik. doğan'ın ailesi ve akrabaları betül'ü çok sevmişti. ikimizi de kendi kızları gelmişçesine ağırlamışlar ve ilgiyle sohbet etmişlerdi.
akşama doğru yakın yerleri gezmiştik. fazlasıyla alkol kullanmak istemiştim ama ortamın huzurunu kaçırmamak adına kendimi dizginlemeye çalışmıştım. neyse ki erken gelmiştik de uyuyarak o geceyi atlatmış bulundum.
gözlerimi esat'a çevirdiğimde doğan'la kahkaha attığını görmüştüm. gülüşünü izledim bir süre. çok güzel gülüyordu. kusursuzdu. kollarının arasına girmek ve orda kalmak istedim. sadece onun olmak, onunla olmak istiyordum.
bir eliyle saçlarını geriye doğru taradıktan sonra pişmiş etleri tabağa koymaya başladı. karnımın acıktığını daha yeni hissetmeye başlamıştım. ayağa kalktım ve sofrada eksik var mı diye kontrol ettim. etler dışında her şey tam gözüküyordu. "yemeği yiyelim, dört gibi yola çıkarız." doğan'ın sözüyle telefonun ekranına baktım, saat henüz 12:54'dü.
"ahu, kola mı içeceksin ayran mı?" betül'ün sorusuyla dudağımı büzdüm. "kola güzel gider." başını salladıktan sonra bardaklara içecekleri doldurmaya başladı. esat yanıma oturduğunda göz ucuyla ona baktım. "akşam işin var mı?" başımı iki yana salladım. konuşacak halim yoktu. "ahes'i özledim, geleceğim." bir şey demedim ve tabağıma köfteleri koymaya başladım.
saat üçe kadar yemeğimizi yedik, ortalığı topladık, biraz yürüyüş yaptık ve doğan'ın ailesiyle vedalaşmak üzere yola çıktık. onlarla da vedalaştıktan sonra istanbul yolculuğumuz başlamıştı. telefonuma gelen mesajla başımı camdan kaldırdım.
esat: eve girip duş alayım sonra gelirim
ahu: öbür sevgilinle buluşmak için kullanacağın yeni bahanen mi
esat: bak ya shjskspslxpaps
esat: çocuğuma mangal kokusuyla sarılmak istemiyorum sadece
ahu: çok düşüncelisin keşke hep öyle olsaydın 🙏🏻
esat: birileri sinirli
ahu: 😒
esat: akşam önemli bir konu konuşacağım seninle
ahu: neymiş
sohbetten çıktığında gözlerimi devirdim.
ahu: kaltak
ahu: aç götüne görüldü at
esat: 😚
homurdandım ve sohbetten çıktım. yan tarafımda oturan betül uyuyakalmıştı. ağzı açık uyuduğunu fark edince sırıttım ve hızla ifşasını çektim. "nazif kalk öss'yi kaçırdın." onu dürttüğümde irkilerek uyandı ve şaşkınca etrafına baktı. boş bulunup kahkaha attığımda omzuma vurmuştu. esat ve doğan omzunun üzerinden bana baktı ve önüne döndü.
"mal herif," diye homurdanan betül'ün yanağından öptüm. "rasimişko aradı." telefonunu eline aldı ve rasim'i aradı. "hangi hakla arıyorsun beni?" telefonun ucundan gürültü geldiğinde yüzünü buruşturarak telefonu uzaklaştırdı. o telefonla konuşurken bende kendi telefonuma gömüldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
n'aptığını bilmesem de | texting
Short Story•tamamlandı• esat: seni çok özledim ahu: kaç zaman oldu lan ahu: bu kaçıncı ahu: kaç defa konuşmadık mı - 5 ekim 2023 - 16 mayıs 2024