22

445 17 57
                                    

blok3 - aklına ben gelicem

derin bir nefes aldım ve aynada kendime baktım.

iddialı dark feminen makyajımla oldukça çekici görünüyordum. hava çok soğuktu ama oturduğum rezidansın kaloriferleri kasım ayının başından beri otomatik olarak yanıyordu. evin sıcaklığına güvenerek mini bir elbise giymiştim. dizlerimin biraz üzerine gelen topuklu çizmelerimle hazırdım.

@ahu_'s story

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ahu_'s story

-

fotoğrafımı story attıktan sonra masama tekrar göz attım. oldukça güzel bir yemek olmuştu. fazlasıyla heyecanlaydım. bildirim panelinden gelen mesajla yutkundum.

betül: umarım pişman olmazsın ahu

ahu: tek temennim sarhoş olmamak!

betül: olacaksın.......

ahu: knk sus.

telefonu sehpaya bıraktım ve kendimi koltuğa bıraktım. ne yapıyordum ben? bu kadar süslenme neyin nesiydi? sadece oturup bir şeyler konuşacaktık. konuşmak zorundaydık. bu bilinmezlik canımı acıtıyordu.

sinirle çizmelerimi çıkardım ve dolabıma koydum. dolaptan siyah jean ve siyah, saten askılı bluz çıkardım. elbisemi de bir çırpıda çıkardıktan sonra pantolonu ve bluzu giyindim. kapı çaldığında hızla aynada kendimi kontrol ettim. kenarda duran ev ayakkabılarımı giyindim ve koşarak kapının yanına vardım.

derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. esat'ı görünce heyecanlanan kalbimi yok saymaya çalışıp gülümsedim. elinde bir şişe şarap ve minimal bir gül buketi vardı. içeri geçmesi için kenara geçtiğimde alt dudağımı dişledim. o içeriye girdikten sonra kapıyı kapattım ve onun peşinden içeri doğru ilerledim.

"selam." seslenişi ardından elindekileri bana uzattı. "çok naziksin," dediğimde göz kırptı. elimdekilerle mutfağa doğru ilerledim. gül buketini küçük bir vazoya koyduktan sonra şarabı alıp masaya doğru ilerledim.

şişeyi açtım ve bardaklara döktüm. masaya son kez göz attım, eksik bir şey yoktu. ona döndüğümde ahes'i kucağına almış öpücüklere boğuyordu. gülümseyerek onlara baktım. ona baktığımı hissetmiş olmalı ki bana döndü. elimle masayı gösterdim. "umarım açsındır?" ahes'i yerine koydu ve yanıma doğru ilerledi. "her zaman!"

hazırladığım yemekleri tabaklara koyduktan sonra yerimize oturduk. tabağındakileri tattıktan sonra gözlerime baktı. "aşırı mükemmel olmuşlar, eline sağlık." gülümsedim. "afiyet olsun!"

n'aptığını bilmesem de | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin