2.Bölüm

1K 43 4
                                    

Neva Karayel

Pars yatak odasında beni bıraktığın da çaresiz de olsa yatağından kalkıp yırttığı elbisemin önünü tutup yerlerde saçılmış halde bulunan paketlere bakmak için yere çömeldim baktığım paketlerin birinin için de oldukça pahalı ünlü bir markanın dantel küpürlü oldukça sade bir gelinlik bulunmaktaydı.

Diğer paketlere baktığımda ise için de oldukça iddalı bir iç çamaşırı takımı çıktı diğer paketler de ise makyaj malzemeleri takılar çıktı güya bu gece abimin düğünü için sabahın erken saatinde kalkmış büyük bir heyecan ve hevesle günler önce beğenerek aldığım kıyafeti giyip arkadaşlarımla kuaföre gitmiş hazırlanmıştım.

Benim için yıllar önce verilen hükümden habersiz abimin düğünün de arkadaşlarımla hiçbir şey den habersiz eğlenmiştim ben dünyaya gelir gelmez babam benim hakkımda karar verip beni Pars Saraçoğlu'na gözü kapalı bir şekilde mühürlemişti.

Gözümden düşen yaşı hemen elimin tersiyle silip gelinliği paketinden çıkarıp yatağın üzerine bıraktığım da altın da bir not gördüm hemen notu çıkarıp Nevam'a  diye üstün de yazıyordu açtığımda ise;

Mardin'de kaç sabah sensiz gökyüzünü terk edip karanlığına büründü .Mevsimler ise her geçtiğin de biraz daha sana yaklaştım on sekiz yıl ise tam benim için bir sürgüdü hergün senin hayalinle yaşayıp yatağım da güzel bedeninle yattığını saçlarının yastığıma dağıldığını hayal ettim bilemezsin Nevam sen benim kaderim ebediyetim oldun hoş geldin gönlüme ,konağıma,kalbime.

Pars Saraçoğlu

Ellerim titreyerek not elimden düştüğün de onun kalbini ne kadar kırdığı mi paramparça ettiğimi bir kez daha anladım ama bir yanım hala ona kırgındı keşke daha önce önüme çıkıp benden gizlenen sırrı bana söyleseydi.

Belki o zaman şartlar daha farklı olabilirdi ne yazıkki bu konuda bir türlü onu affedemiyordum hemen ayağa kalkıp üzerimde ki yırtık kıyafetimi el çabukluğuyla çıkarıp iç çamaşırlarımı çıkarıp onun benim için aldığı iç çamaşırı takımını giyip yatağın üzerinde ki gelinliği elime alıp giyip ona uygun topuklu ayakkabıları ayağıma geçirdim.

Nasıl olsa makyaj yapmama gerek yoktu tek gerekli olan gözümde ki makyajı tazelemekti o sırada odada bulunan giyinme odasına girip benim için konulan makyaj masasının önünde ki pufa oturup göz makyajımı tazeledikten sonra onun benim için aldığı bir kaç takıyı koluma,boynuma, kulağıma taktıktan sonra giyinme odasından çıkıp yatak odasına girdim.

O sırada karşım da Pars'ın annesini gördüm.

"Hazırmısın kızım Pars seni almam için beni gönderdi istersen fazla onu bekletmeyelim ha ne dersin "

Onu onaylar onaylamaz Pars'ın yatak odasından beraber çıkmış onun yönlendirmesiyle konakta ki başka bir odanın önüne gelmiştik odanın kapısını  açmadan elinde ki yazmayı bana uzatıp,

" İstersen bunu tak kızım nede olsa biraz sonra imam nikahınız kıyılacak"

Onu ikiletmeden elinde ki yazmayı alıp başıma takıp açtığı kapıdan içeriye girdim içerde Pars'ın yanı sıra bir imam ,tanımadığım bir adam ve babası bulunuyordu annesinin yönlendirmesiyle Pars'ın yanına oturtulmuş Pars'ın emriyle imam nikahı kıymaya başlamıştı.

Gelen imamın bize yönelttiği sorularla şahitlerin huzurun da nikahımız kıyılmış mihir olarak ise oldukça oteriter bir sesle Pars ağırlığımca altın, banka da yüklü bir miktar da para ,şirketinden hisse bana vermişti imamın nikahtan sonra odadan çıkmasıyla Pars'ın babası bana takı takıp gelini olduğum için ne kadar sevindiğini söylemişti.

YEMİNİN HÜKMÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin