Selamm nasılsınız ?
İnş iyisinizdir
Bölüm çok fazla gecikti pardon
Çok fazla işim vardı geçen hafta yapılacak
Proje teslim zamanı olduğu için ve ben hepsini sona bıraktığım için bir haftadır sadece 6 saat uyku ile ayaktayım
Altı saat iyi demeyin ben en az 10 saat uyuyorum normal günde
Neyse çok konuştum haydi iyi okumlarBaşlama tarihleri ve saati alalım 👉🏿
📿📿
" Oğlum sen hangi okuldaydın ? Nakil yapalım buraya "
Kiraz hanımın dediği şey ile hafifçe yutkundum . Nasıl söyleyecektim ki okuldan atıldığımı ? Konuyu uzatmanın anlamı yoktu direkt söyleyecektim .
" Okula gitmiyordum ben"
Kiraz hanım kaşını kaldırdı , dediğine şaşırmış olmalıydı .
" Nasıl ? "
Tüm bakışlar üzerimdeydi . Büyük ihtimalle okula gitmemi babam yüzünden sanıyordu fakat yanlıştı okula gitmemin sebebi bendim , ben ve ani bir şekilde artan öfkemdi .
" Okuldan atıldım ben "
Herkesin gözleri şaşkınlıkla büyürken bu itirafa sadece Yavuz bey ve Oğuz bey bir tepki vermiyordu . Sanırım önceden öğrenmişlerdi , nede olsa Yavuz bey askerdi ve benim geçmişimi araştırmıştı . Zaten araştırmamasını düşünmek saçmalıktı , belki de ona sorun teşkil edecek bir vatandaş olabilirdim . Belkide teröris , değilim tabi ama olabilirdim de . Bu yüzden büyük ihtimalle yaptığım, yaşadığım her şeyi biliyorlardı . Tahminimce Cengiz abi ve Baranı da tanıyordu ve onlarıda araştırmıştı .
Kiraz hanımın gözleri şaşkınlıktan büyürken tekrar konuştu .
" Ne ? Neden ? "
Konuşmak istemediğimi belirtmek için masadan kalktım .
" Size afiyet olsun . Merak ettiğiniz bir şey varsa Yavuz beye sorabilirsiniz, biliyormuş gibi gözüküyor "
Arkımı dönüp salondan çıktım . İçim de nedense bi burukluk vardı. Ne yani koskoca Yavuz beyin bana ' seni araştırdım için özür dilerim ' demesini mi beklediğim için mi kırkınlık vardı ?
Beklemek saçmaydı , nede olsa gelmeyecekti bu özür . Çok beklemiştim gelmeyecek olan şeylerin arkasından . Artık ne beklecek sabrım nede mecalim kalmıştı.
*
" Çıkıyorum ben " dedim kapının önün de iken . Kahvaltıdan sonra direkt odama geçmiştim . Kimse ne yaptığımı öğrenmek için yanıma gelmişti . Benim için iyi bir şeydi , bu konu hakkında konuşmak pek tercihim değildi . Şimdi ise herkes işe dağılmış işi olmayanlar ise hava güzel diye dışarı çıkmıştı . Evde ben ve Kiraz hanım vardı sadece . Bende evde sıkıldığım için dışarı çıkmaya karar vermiştim . Nede olsa buraları bilmiyordum ve keşfetmem lazımdı . Ben kesinlikle gezen insandım . Evde durmak bana göre sıkıcı ve bunaltıcıydı belki de bunun nedeni yaşadığım ev ve ev ortamı olabilirdi , büyük ihtimalle ev ortamı dışarı sevmemin büyük bir etkeniydi .
Şimdi ise üstüme ince bir hırka , altıma rahat siyah bir eşofman çekmiş bir şekilde Kiraz hanımdan gelecek onayı bekliyordum .
" Tamam oğluşum . Dikkatli ol , hava kararmadan eve gel ! "
Onay nidaları çıkarıp evden ayrıldım . Yanımda sadece bir kaç kuruş para ve telefonum vardı . Kafa dinlemek amacı ile çıktığım için yanıma pek bir şey almamıştım . Amacım bulunduğumuz çevreyi tanıyıp görmekti . Bir umuta kaykay parkı bulma isteğide vardı tabi . Fakat önceliğim bölgeyi tanımak ve sakin yerler keşfetmekti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Kıro 📿
ChickLitGerçek ailem kurgusu Erkek versiyon Bu kadar umursamaz olmak senin için zor olsa gerek