10. Bölüm : Aras

791 49 10
                                    

Merhabalarrr !!
Nasılsınız
Ben çok iyiyim çok şükür
Evett sonunda okullar bitti ve tatil
Yıllardır ( yaklaşık 6 aydır ) bu günü bekliyorduk sonunda
Yarın bayram olduğu için şimdi den bayramınızı kutluyorum
İyi bayramlar ve iyi okumlar

Başlama tarihleri 👉🏿

" Sence isteyerek mi kayboldum Aras ! Bana bağırıp bağırıp durma "

Arasın siniri azalmış olacak ki nefes alış verişi düzene girdi .

" Tamam bağırmıyorum . Şimdi sen bana konum at yanına geleyim . Sakın kıpırdama "

Bu sefer ben sinirliydim .

" Lan gelme bulacağım ben . Hem internetim yok "

" Nasıl yok Atila ! Ciddi misin sen . Hem olmaz seni bulmam lazım , sen bana emanetin seni kaybettiklerimi öğrenirlerse iyi olmaz "

" Çocuk muyum lan ben ! Hem internetim olmaması gayet normal yükleme yapmayı unuttum . Malum bu olaylardan sonra yükleme yapmak aklıma bile gelmedi "

" Uf Atila Uf cidden uf yani "

" Abiye uf lanmaz "

" Salak mısın Atila biz senle aynı yer aynı zamanda aynı gün de doğduk "

Yerde ki taşa vurup yürümeye devam ettim .

" Hep abi olmak istemişimdir . Neyse sen beni nasıl bulacaksın ? "

Arastan büyük bir kahkaha koptu .

" Oğlum senin kardeşin bu semtin hakimi . Tüm sokakları elimin içi gibi bilirim ben "

" Yaa tabi öyledir "

" Ne dedin sen ? "

" Hiçç hiç bir şey "

" İyi öyle olsun es geçiyorum ' şimdilik ' . Neyse şimdi bana nerde olduğunu söyle ona göre sora sora bulacağım seni "

" Tamam . Karşımda bir bina var sip siyah , tam sağımda ise denize çıkan bir dik yokuş var . Sokak atı karaca no 155 yazıyor . Başka ... bir de bakkal var . Alicen diye "

" Tamam bulacağım şimdi "

Telefonun arkasından konuşma sesleri gelirken bir kaç dakika sonra cızırtı sesi geldi ardıdan Aras konuştu .

" Hay şansımızı seveyim yaaa . Atila şarjım 2 . 5 dk senin orada olurum . Sen alicen bakkalın önünde dur "

" Tamam hızlı gel sıkıldım "

" Kes kaybol- "

Sözü bitmeden arama sonlandı . Büyük ihtimalle şarjı bitmişti . Bende olduğum yerde durup onu beklemeye başladım . Umarım hızlı gelirdi çünkü hava kararmaya başlamıştı .

*

" Pişt Pişt ! Atilaa "

Kafamı hızla sola doğru çevirip sese baktım . Koşarak gelen bir kişi vardı bana doğru . Bu kişi Arastı !

" Sonun da yaa "

Aras yanıma gelip omzumdan tuttu ardından hız bir şekilde nefes alıp verdi .

" Ay çok - yorul -dum "

Nefes nefese konuştuğu için kesik kesik konuşmuştu .

" Tamam dur dinlen geç şöyle "

Aras binanın merdivene alıp nefesini düzene sokamaya çalıştı . Ardından cebimden bir astım ilacı çıkarıp sıktı .

Çakma Kıro 📿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin