5. Bölüm : Yalnızlık İçimize İşlemiş

1.1K 76 27
                                    

Selamm
Bu bölümde biraz texting var
Kısa bir bölüm ama bence güzel
Yazım hatası falan yoktur inş hiç bakmadım çünkü varsa yazarsınız
Haydi iyi okumlar

Başlama tarihleri 👉🏿

" Hoş geldin "

Yavuz beyin gözlerini bakmayı kesip konuştum " Hoş buldum "

" Seni gelemediğin için üzgünüm evlat "

" Sorun değil "

Nasıl cevap versem bilemiyordum . Söyleyeceğim cümleler ağzımdan zor çıkıyordu , kendi kendime kasılmıştım .
Artık odaya gidip uyumak istiyordum .

" Gel böyle otur . Anlat bakalım hayatın nasıl gidiyor ? "

Koltuğa yavaşça oturdum , otumam ile fark ettim ki herkes dağılmıştı . Salonda sadece ben ve Yavuz bey vardı . Kiraz hanım bile ortalıkta yoktu .

" İyi gidiyordu taki şu hastane olaylarına kadar"

" Hmm anladım , peki sevdin mi yeni aileni ? Biliyorsun eğer istemezsen eski ailenin yanına gidebilirsin "

Bu adamın babamın nasıl biri olduğunu bildiğine yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım .

" Daha kimse ile konuşmadım "

Acayip stresli olduğum için kurduğum cümleler çok saçmaydı . Zaten böyle bir konuşma geçmesi bile garipti de neyse .

" Gelecekte ne olmak istiyorsun bakalım? "

Yutkundum , gerçeği söylemeli miydim ?
Neden yalan söyleyeyim ki .

" Asker ... Eskiden asker olmak istiyordum fakat şu an bir şey olmak istemiyorum yani daha karar vermedim diyelim "

Hafifçe kafasını salladı , yüzünde ufak bir tebessüm vardı .

" Eğer istersen birgün seni askeriyeye götürebilirim "

Gözlerim büyüdü , şaşkınlıktan dolayı dilim tutulmuştu . Cidden böyle bir şey yapar mıydı ?

" Gerçekten mi gelmek çok isterim ! "

Dedim kendimi tutamayarak . Yavuz beyin yüzündeki tebessüm büyüdü .

" Bu tepkine bakılırsa asker olmaktan vazgeçmediğin anlaşılıyor "

Tepkilerimi analiz edip doğru bir sonuça ulaşmıştı . Zaten adam albaydı direkt beni analiz edebilirdi . Onun için zor olacağını sanmıyordum .

" Yatağa geç istersen artık gözlerin yorgunluktan kapanıyor "

Hafifçe kafamı sallayıp yukarı doğru çıkmaya başladım . O kadar çok uykum vardı ki 3 katı nasıl çıktığımı bile hatırlamıyordum . Oda ya girer girmez yatağa uzanıp uyudum.

*

Neydim ben .
Kimdim ya da ?

Daha bir gün önce başka bir şehirde başka bir evde uyuyordum . Şimdi ise hiç tanımadığım insanlarım yanına gelmiş beni almalarını kabul etmelerini bekliyordum . Saçmalıktı bu ! On bir yıl sonra kim başka bir kardeş isterdi ki evde ?

Neden ben , neden karıştım ki ?
Tamam hayatım çokta düzenli değildi ama şimdi hiç iyi değildi . Kimseyi tanıyordum, farkın bir şehirde farklı aile de farklı bir ortamadaydım . Yalnız hissediyordum kendimi , iliklerime kadar yalnızlık vardı içimde . Yalnız olmaya alışmıştım fakat böylesini ilk defa yaşıyordum .

Çakma Kıro 📿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin