,,Tak hodina skončila, doufám že se uvidíme na dlalší." Všichni se začali zvedat a odcházet. Jen Potter tu zůstal. ,,Mohu vám nějak pomoct?" Zeptala jsem se. ,,Já vím že to bude znít divně, ale v poslední době zjišťuju, že spousta lidí okolo mě se znala s mímy rodiči a tak mě napadlo, jestli jste je náhodou neznala a neřekla mi o nich něco. Myslím že jste spolu mohly chodit do Bradavic, když jste tady ještě studovala... Tedy studovala jste v Bradavycích že ano?" Vypadal nervózně. ,,V Bradavicích jsem studovala, ale tvoje rodiče jsem nikdy nepoznala. Jestli se chceš poznat s někým, kdo byl na škole, když jsem ještě studovala, jdi na dívčí záchody. Najdeš tam ufňukanou Uršulu." Odpověděla jsem naprosto klidným hlasem. Nevadilo mi se dělit o svojí minulost. ,,Zabil jí Voldemort pomocí Baziliška, který se ukrýval v Tajemné komnatě. Zabil jsem ho když jsem byl v druhém ročníku." ,,To je obdivuhodné. Ale jak jste se do Tajemné komnaty dostal?" Tom mi před několika lety řekl, kde se ta komnata nachází a i to, že ke vstupu je potřeba znát hadí jazyk. ,,Vešel jsem vchodem v dívčí umívárně. Tam byl vchod celou dobu ukryt." Začal mi vysvětlovat Harry. ,,Já vím kde je ukryt, ale ke vstupu je přece potřeba mít hadí jazyk. Nebo snad ne?" Nezdálo se, že by byl překvapen faktem, že vím kde je Tajemná komnata. ,,Já ale už od dětství hadí jazyk mám." Vysvětlil Harry a mě spadla brada. ,,Opravdu?" ,,Ano," pokýval Harry hlavou.
---
,,Ahoj Tome." Vešla jsem do tajné místnosti a pohladila Toma po tváři. ,,Ahoj Aišo jak se daří ve škole? Slyšel jsem, že jsi se spřátelila s Pottrem." Povytáhla jsem obočí. ,,Ano, nepřítele je nejlepší mít u těla." Usmála jsem se a hledala v mysli kdo mě s ním mohl vydět. Bohužel odpověď zněla: kdokoli. ,,Za dva dny bude opět schůze. Mohu s tebou počítat?" Pokývala jsem hlavou. ,,Jako vždycky." Naklonil se ke mě a políbil. ,,Vůbec ses nezměnila." ,,To by ses divil." Znovu jsme se políbyli a on obmotal ruce kolem mých zad. ,,Chyběla jsi mi. Jsem rád že jsi zpět." ,,Taky jsem ráda že jsem zpět."
---
Rozhlédla jsem se po místnosti. Teď jsem už poznávala některé tváře. Pořádně jsem si je všechny prohlédla. Každý z nich byl Tomovým přívržencem. Ale nikdo z nich ho neznal tak jako já. ,,Rád vás tu zase vidím. Dnes musíme prodiskutovat naše další počínání. Už je to dlouho, co jsem vám dal za úkol sehnat mi tu věždbu, ale zatím se ke mě nedostala. Jak je to možné?" Otočil pohled na blonďatého může. Byl napadně podobný jednomu z mých studentů. Chudák kluk jestli je tohle jeho otec.
ČTEŠ
Láska, spravedlnost a smrt
FanfictionAiša Gauntová znala Voldemorta líp než kdokoli jiný. Skamarádili se už na škole a časem se stala prvním smrtijedem. Ovšem po škole odjela do Ameriky a dlouho o ní nikdo neslyšel. Teď když se ale Tom vrátil, vrátila se i ona. Jenomže některé věci se...