V lese bylo několik lidí. Skoro nikoho z nich jsem neznala. Když jsem tam přišla, skupinka se na mě překvapeně podívala. Ale než se stihli na cokoli zeptat, začala jsem mluvit. ,,Všechno je nachystané. V tomto domě by mělo být něco okolo 10 až 20 smrtijedů. Většina z nich utekla z Azkabanu. Musím vás ale varovat. Tento dům je plný skrýší a tajných uliček. Musíte si dávat velký pozor, protože i za obyčejným obrazem může čihat nebezpečí. Pokuste se to udělat tiše. Smrtijedi nejsou shromáždění na jednom místě, tak jim nedejte možnost, aby se o tom co se děje navzájem informovaly." ,,Promiňte ale proč by jsme vám měli věřit? A jak to že všechno tohle víte?" ,,Tento dům už staletí patří mojí rodině. A já v něm vyrůstala, proto vím o jeho skříších. A věřit mi můžete, protože mi věří Brumbál. Že ano?" Otočila jsem se na Brumbála s otázkou v očích. ,,Přesně tak."
Všichni se vydali na cestu k zahradním vrátkům. ,,Ehm ehm" Potřebovala jsem si skontrolovat, že je Harry stále u mě. Což se mi potvrdilo, jelikož si stoupl na mojí nohu.
Všechny jsem zavedla do té tajně chodby, která vede ze zahrady do domu. Otevřela jsem tajný vchod v podobě obrazu a všichni se začali trousit na všemožné strany.
,,Brumbále pojďte za mnou." Zašeptala jsem jeho směrem. On jen přikývl. A tak jsem ho zavedla do místnosti s padlým Voldemortem. Při cestě jsem si ještě skontrolovala že je Harry u mě.
,,Jak jste to udělala?" Žasnul Brumbál nad mrtvým tělem. ,,Domnívali jsme se přece, že Harry Potter je poslední viteal a je potřeba ho zabít než zabijete Voldemorta." Kroutil nad tím Brumbál hlavou. ,,Taky že ano, Harry už jednou kledbu smrti přežil a tentokrát to zvládl zase." Vysvětlila jsem. ,,Prosím?" Nechápal Brumbal. ,,Harry," Oslovila jsem neviditelného Harryho. Ihned to pochopil a stáhl ze sebe neviditelný plášť.
,,Harry? Ty jsi tu byl celou tu dobu? Takže tohle byl ten tvůj tajný plán o kterém jsem nesměl vědět?" Otočil se mím směrem. ,,Přesně tak." Odpověděla jsem s úsměvem na rtech.
,,Myslím že by jsme měli vynést jeho tělo a připojit se k ostatním. Obávám se, že smrtijedi se jen tak nevzdají." Otočila jsem se k Brumbálovi. ,,Naprosto souhlasím." Odpověděl mi. ,,Harry schovej se." Rozkazala jsem mu a on hned udělal co jsem mu přikázala.
,,Vingardium leviosa" Řekl Brumbál a mrtvé tělo se vzneslo do vzduchu. A tak jsme se vydali na cestu.
ČTEŠ
Láska, spravedlnost a smrt
FanficAiša Gauntová znala Voldemorta líp než kdokoli jiný. Skamarádili se už na škole a časem se stala prvním smrtijedem. Ovšem po škole odjela do Ameriky a dlouho o ní nikdo neslyšel. Teď když se ale Tom vrátil, vrátila se i ona. Jenomže některé věci se...