Bu düşünceleri kafamdan uzaklaştırdım. "Aoto onu dövmeye başladığında ben kaçtım sonra bir el beni çekti bu sefer Ryuujiydi." dedim ve devam ettim.
"Bana 'Aotoyla aranda birşey mi var' dedi sonra 'seni seviyorum' diyip öptü. Zamana ihtiyacım var deyip geçiştirdim." dedim.
"Bundan 200 sayfalık roman çıkar kızım! Zorbalıktan aşka." dedi Reika gülerek.
"Yani olum ne sandın?" dedim.
"Ben Kotaya karşı boş değilim." dedi. Kota, Kota? Kota!?
"Ney ney ney?" diye bir anda bağırınca ağzımı kapattı. "Bide bayıl istiyorsan feriha" dediğinde ayağım taşa çakıldımve yere yapıştım.
"Gerçekten yapacağını düşünmemiştim." dedi. "Ordan laf yapacağına kaldırsana" dedim. Elini uzattı tutup kalktım.
"Sence Ryuujiye ne demeliyim?"
"Kabul et böyle bir taş kaçırılmaz!" dedi.
Ayato, onu hala unutamadım. Unutmak için belki Ryuuji ile olabilirim.
Havaya bakıp sessizce mırıldandım. "Özür dilerim Ayato, seni seviyorum."
"Ne dedin?" diye sordu Reika.
"Bişey demedim." deyip geçiştirdim.
Rüzgar tenimle buluşunca gül kurusu saçlarım havada dalgalandı.
Saçımı genelde hep toplardım fakat saçımı bu sefer gevşek bağladığım için saçımdan çıkmıştı.
Tokam yere düşünce almak için geri döndüm.
"Bunu mu arıyorsun?"
Kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. "Teşekkür ederim Ryuuji."
Tokayı elinden aldım ve saçımı bağlamaya başlayacakken Ryuuji "Açık saç sana daha fazla yakışıyor." dedi.
Tokayı elimden aldı ve bileğine taktı. Ben utançtan yerin dibine girerken o pişkince gülüyordu.
Hemen ordan uzaklaşıp Reika'nın yanına geldim. "Çok romantiktiniz!" dedi.
"Sen bizi mi dinledin?"
"Belki biraz."
"Reika!"
"Tamam sizi dinledim."
"Of Reika off" dedim huysuzca. Oda hala bizim yaşadıklarımızın ne kadar Romantik olduğunu anlatıyordu.
Ayatodan sonra bana iyi gelecek mi bilmiyorum.
BÖLÜM sonuu
Oylamayı unutmayın