Göz göze geldiğimizde içimi bir telaş kapladı. 6 kırmızı göz bana bakıyordu."Nereye gidiyorsun böyle?" diye sordu Ryuuji. "Seni ilgilendirmez!" diye çıkıştım.
"Sakin ol güzelim, sadece söyle nereye gidiyorsun." dedi. Cevap vermedim.
Kota sıkıldığını belli etmek için bir ses çıkardı. "Hadi ne yapacaksak yapalım" dedi ouzou.
Ryuuji elini kaldırıp bana tokat attı. Elimi kaldırıp ona vurmak istedim fakat bir el kolumu tutup ters çevirdi.
"Gitmem lazım lütfen bırakın beni!" diye bağırdım. Ouzou "O kadar güzel giyinmişsin bozmazsak olmaz." dedi ve pantolonumun çok azını yırttı.
O sırada bir ses geldi. "Kızı sal moruk!"
Üçüde birden arkasına döndüğünde bizim okuldan biri olduğunu gördüm. Sanırsam ismi Aotoydu.
"Seninle sonra ilgilenicez küçük hanım." dedi Ryuuji.
Üçüzler gittiğinde. Göz yaşlarımı tutamadım ağlamaya başladım. O sırada Aoto geldi yanıma.
"Ağlama" dedi ve bana sarıldı. Sadece birisinin omzuna ihtiyacım vardı.
"İsmin ne?" diye sordu. "Erika, Erika Takatou." diye cevap verdim.
"Bende Aoto Takuma Gonzales" dedi. "Beni kurtardığın için teşekkürler Gonzales." dedim.
"Onlar senin neyin oluyor." dedi.
Bakışlarımı kaçırdım. "Boşver." dedim. "Gitmem lazım görüşürüz.
Shouya biraz geç kalacağımı yazdım. Eve gidip pantolonumu değiştirdim ve makyajımı tekrar yaptım.
Hızla dışarı çıktım. Bana hız yıldızı dedikleri için hıp hızlı koştum.
Varmıştım.
Onlara el sallayıp yanlarına gittim" Birkaç aksilik yaşandı ondan dolayı geç geldim, üzgünüm. "dedim.
" SORUN DEĞİL! "diye bağırdı shou. O anlık etraftaki bakışlar bize dönmüştü.
Rezillik.
Shou ve Reikayı tutup koşmaya başladım. Durduğumda shpunun kafasına vurdum.
"Shou salak mısın sen niye bağırıyorsun?" diye azarladım. Shou ise 'pişman değilim bir daha olsa bir daha yaparım' dermiş gibi bakıyor.
Ondan sonra korkunç bir oyuncak gösterip buna binelim dedi.
Kırmayıp binmem için sırada bekledik. Sıra bize geldiğinde içiöden bütün duaları okuyordum.
Bindiğimizde yanıma Shpu vardı diğer yanımda ise Reika.
Oyuncak başladığında Shou un çığlıkları kulak zarı ı patlamıştı.
_______
"Kulağım, kulağımı hissetmiyorum." dedim. Kulaklarım çok kötüydü. Shpu oyuncaktayken ses tellerini yırtarcasına bağırmıştı.
Oyuncaktan korkmamıştım Shounun sesinden korktum.
_______________
Bölüm Sonu
Fav karakter
Fav olay
Diğer bölümde görüşürüz beybilerrr