Birinin beni sarsmasıyla göz kapaklarımı açtım. Gözümü açtığımda beklemediğim birini gördüm. "Aoto?" dedim.Yanında bir çocuk vardı. "Erika sana ne oldu?" diye sordu Aoto.
"Sana söyleyemem" dedim Aotoya bakarak. Mavi gözleri sanki beni bedenimden ayırıyomuş gibiydi.
Kalkmak için doğruldum. Karnımın şiddetli ağrısı orayı tutmamı sağladı. "İyi misin?" dedi yanındaki çocuk.
"O yakın arkadaşım Tagi" dedi Aoto. "Memnun oldum Tagi sanırım iyi değilim." dedim gülerek.
Her güldüğümde ağlardım.
İki side benim kalkmama yardım etti. Babamın evine gidecektim.
Evi biraz uzaktaydı fakat Aoto ve Tagş beni bırakmadılar. "Teşekkür ederim çocuklar."
"Erika bişey olduğunda bize anlatabilirsin." dedi Aoto güven verircesine. Sadece gülümsemekle yetindim.
Evin yedek anahtarını alıp açtım. Kimseye görünmeden odama girip banyoya doğru gittim.
Kafamı kanıyordu ve boynum morarmıştı. Karnımı açtığımda morarmış olduğunu gördüm. Sabah kapatırım diye düşünüp pijamalarımı giyip yattım.
______
"Abla! Abla!" diye bağırış yüzünden uyanmıştım. Baktığımda kardeşim Linoydu.
"Sana ne oldu?" diye sordu. "Lino bu aramızda sır tamam mı? Şimdi ben yaraları kapatacağım sen ise kimseye söylemeyeceksin."
Kafasını olumlu anlamda salladı. Hemen bir kapatıcı aldım ve mor yerlere doğru sürdüm. Kafam için ise pansuman yaptım.
Perçemleri yüzünden yine gözükmüyordu. Kardeşime baktığımda odamdaki kıyafetlere bakıyordu.
Ona kız gibi makyaj yapıp ve elbise giydirmeyi seviyordum. Hem eğleniyorduk hem anılarımız oluyordu.
"Abla bana makyaj yap sonra fotomu çek." dedi olumlu anlamda başımı sallayıp makyaj çantamı açtım.
İlk önce nemlendirici sürdüm ondan sonra sırayla makyaj malzemelerini sürdüm.
Ona öğrettiğim ikonik sözleri söylemeye başladı bende onu videoya çekiyordum.
Kapıdan içeri girerken şunu söyledi. "İhanetin telafisi kahpeligin bahanesi olmaz beybisi!" dedi.
Ondan sonra onu yatakta ters yatırdık.
"Kimlere yolu gösterdik seni mi yolcu edicez aşko." dedi
Bunuda çektim böyle bir sürü klip çektik ve bunları birleştirdik cidden ortaya komik bir görüntü çıkmıştı.
_______________
BÖLÜM bittii
Diriririri