Gözlerime inanamıyordum. Ağzımdan bir çığlık çıktı. "Hey korkma Erika. Ben her zaman senin yanındayım." dedi."Ben şizofren mi oluyorum?" diye kendi kendime konuştum.
"Hayır sen şizofren değilsin benim sevgilimsin. Kendi ellerinle öldürdüğün."
"Ben öldürdüm değil mi seni? Ben niye kötü bir insanım?"diye sordum masumca.
" Kendini öldürürsen yanıma gelebilirsin böylece seni affederim. " dedi.
" Tamam kendimi nasıl öldürmemi istersin?" aklım çelinmiş gibiydi ama ona kendimi affettirmek istiyordum.
"Halat lazım sadece." dedi ve ortadan kayboldu.
Sınıfları gezip halat olup olmadığını sordum. İlkokulluların katına indiğimde onlarda varmış ip atlamak için kullanıyormuşlar.
Teşekkür edip aldım. Biri beni takip ediyormuş gibi geliyordu fakat arkamı dönüp bakmadım.
Kızlar tuvaletine yine geldim ve tavana kepçe gibi birşey vardı.
Halatı kafamın geçeceği şekilde ayarladım. Kepçeyle takıntım tam başımı koyacakken bir ses geldi.
"Erika!" diye bağırdı. "Yalvarırım kendini öldürme" dedi ardından.
Beni orda çekip aldı. "Neden kendini öldürmeye çalışıyorsun?" dedi tekrardan.
"O beni affedecekmiş." dedim. "Hem onun yanına gidebileceğim." dedim ardından.
"Erika beni sensiz mi bırakacaksın?" dedi. "Sen Mikayla olursun." dedim.
"Mika beni zorla öptü Erika." ardından devam etti. "Benim gönlüm sadece sana açık.
"Bende seni seviyorum Ryuuji." dedim tam o sırada Ayato yine geldi.
"Sen beni sevmiyor musun Erika?"
"Hey geri gitsene sen niye geldin buraya!" diye bağırdım.
Ryuuji "Erika kimle konuşuyorsun?" diye sordu. Ayatoyu gösterdim onu görmüyor musun?
Ryuuji dehşet içinde bana baktı. "Erika hayır bebeğim, hayır zihnin seninle oyun oynuyor!" diye bağırdı.
Ayato ya baktığımda "Sence senin gibi bir şizofreni sever mi?" dedi.
Kafamı iyi çalıştıramıyordum. Eski Erika neredeydi. Neden bu kadar güçsüz oldum ben?
Bölüm Sonuuu
Oylamayı unutmayınn