Episode 9

566 14 6
                                    

Jantung Aliff berdebar-debar kerana dia sedang berhadapan dengan Nazrul yang hanya berboxer hitam itu sahaja. Nazrul memerhatikan sahaja Aliff. Nazrul terus menyangkutkan tuala bersih di tempat gantung. Lalu, dia membuka pancuran air hujan. Setelah pancuran air hujan dibuka, Nazrul menghampiri Aliff. Aliff berasa semakin berdebar dan dia terus mengundurkan langkahnya setapak demi setapak sehinggalah tubuh badannya bersandar di dinding.

Kelihatan Nazrul langsung tidak gentar. Dia hanya tersenyum nakal sahaja memerhatikan gelagat Aliff yang sedang berdebar. Nazrul pun menghampiri sahaja Aliff. Sehinggalah dia berdiri beberapa inci sahaja dari tubuh badan Aliff. Nazrul mendekatkan wajahnya ke arah Aliff. Aliff yang sedang berdebar itu segera menutup matanya dan memandang ke kiri. Namun begitu, Nazrul bukanlah mahu mencium pipi mahupun bibir Aliff. Tetapi sebaliknya, dia ingin menghidu bau tubuh badan Aliff yang putih melepak itu. Nazrul mendekatkan hidungnya dengan leher Aliff.

"Hm. Wanginya kau." kata Nazrul dengan ringkas kepada Aliff. Aliff membuka matanya perlahan-lahan dan memandang ke arah Nazrul yang berada di hadapannya.

"A..apa yang kau nak? Huh?" kata Aliff dengan perlahan. Dia tidak selesa berada di dalam bilik mandi yang sama dengan Nazrul. Nazrul memandang tepat ke arah wajah Aliff. Dia menyandarkan tangan kirinya ke arah dinding yang sedang menjadi tempat sandar Aliff. Aliff menelan air liurnya.

"Kan tadi, kau cakap yang kau sanggup buat apa je untuk dapatkan kemaafan daripada aku? So, aku tengah tuntutlah janji kau"

"Ye aku tahu. Tapi...kita nak buat apa dekat sini? Berdua-duaan dalam bilik mandi ni....kalau orang nampak? Mati kita tau ! " jawab Aliff dengan Nazrul. Nazrul hanya tersenyum nakal. Secara tiba-tiba, tangan kanan Nazrul bergerak menghampiri tubuh badan Aliff. Tangan kanan Nazrul terus mencapai tuala putih yang sedang dipakai oleh Aliff di bahagian pinggang. Namun begitu, Aliff menghalangnya.

"Kau nak buat apa, huh? Jangan macam-macam Nazrul. Aku tak suka kalau kau buat benda yang bukan-bukan" tegas Aliff kepada Nazrul. Namun begitu, Nazrul terus menarik tuala itu ke tepi. Kini, Aliff hanya berbogel tanpa seurat benang di hadapan Nazrul. Aliff terus segera menutup alat kemaluannya dengan kedua-dua belah tangannya. Dia tergamam apabila Nazrul berani untuk berbuat demikian.

Nazrul memerhatikan ke arah tubuh badan Nazrul yang putih melepak dan mulus itu. Matanya tertumpu ke arah peha Aliff yang berotot itu. Dia tersenyum kecil.

"Tolonglah Nazrul. Aku tak suka benda macam ni? Lepaskan lah aku."

"Lepaskan kau? Memang tak lah. Kau tak dengar ke apa yang aku cakap tadi? Aku tengah tuntut janji kau. Kau janji yang kau akan buat apa je yang aku nak kan? Sekarang ni, aku nak kau. Jadi, kau ikut je lah." kata Nazrul kepada Aliff. Aliff tergamam apabila mendengar kata-kata Nazrul.

" kau dah gila ke, huh? " kata Aliff kepada Nazrul. Namun begitu, Nazrul mengendahkan sahaja Aliff dan dia terus menerkam dada Aliff. Dia mencium dada Aliff yang putih melepak itu. Nazrul menjadi terangsang melihat tubuh badan Aliff yang mulus bagi seorang lelaki. Nazrul melihat ke arah puting Aliff yang berwarna pink itu. Dia berasa geram dan dia terus menghisap puting Aliff. Aliff merengek apabila Nazrul menghisap putingnya. Sesekali, Nazrul mengigit manja puting Aliff.

Tangan Aliff yang menutup kemaluannya terus menghalang Nazrul. Tangannya cuba menolak tubuh badan Nazrul ke belakang. Namun begitu, nafsu Nazrul yang kuat itu mengendahkan sahaja tolakan tangan Aliff yang lemah. Aliff memejamkan mata apabila putingnya digigit oleh Nazrul.

Entah apa yang merasuki Nazrul pada hari itu. Dia terangsang melihat tubuh badan seorang lelaki yang merupakan juniornya. Saat dia mengigit puting Nazrul, dia dapat menghidu bau badan Aliff yang wangi itu. Dia menjadi semakin terangsang. Jadi dia terus mencium tubuh badan Aliff. Dari bahagian puting, naik ke dada. Dari bahagian dada, dia terus mencium dengan lembut ke arah leher. Dia mencium leher Aliff. Ternyata leher Aliff yang putih itu lebih wangi. Nazrul bertambah suka dan terus mencium leher Aliff. Aliff merengek kesedapan.

SempurnaWhere stories live. Discover now