10: zie je wel dat je het leuk vond

110 5 6
                                    

Het boeit me niks meer dat Caro erbij staat. Ik pak Emma zachtjes bij haar heupen, trek haar naar mij toe en kus haar teder op haar lippen. En tot mijn verbazing kust ze met volle liefde terug. Ik heb zoveel geluk met haar!

Nu komt ook Emma haar moeder boven. "Wauw, wat zien jullie er allebij prachtig uit! " Zegt ze verwonderend.

Ik knik. Ik ben het volledig met haar eens.

Pov Emma:

Vandaag is het schoolbal. Daarna is het kerstvakantie en ga ik met Scott naar Italië! Ik heb dus leuke dingen in het vizier.

Ik zal even de planning voor vandaag met jullie doornemen haha.

Vanochtend komt Caro, dan gaan we gewoon afspreken enzo, dan 's middags gaan we onze haren en make-up doen.

Vervolgens trekken we onze kleren aan en halen Vince en Scott ons op.

En na een hopelijk geslaagd schoolbal ga ik met Scott naar mijn huis en blijft hij hier slapen.

Ik besluit me voor dat Caro komt nog even snel te douchen.

Ik was mijn haren goed door en vervolgens föhn ik het gedeeltelijk droog.

Als outfit kies ik een wijde katoenen broek in de kleur beige met daarbij een zwart hempje. Net toen ik mijn kleren aan had hoorde ik de bel gaan.

"Heyy Caro!" "Hey Emma."
"Zin in vanavond?" Vraagt Caro.
"Jawel, al ben ik wel wat zenuwachtig."
"Maar dat geeft niet."

We lopen naar boven, we zouden eerst gewoon een film kijken.

We zijn gegaan voor 'Harry Potter and the prisoner of Azakaban'. We houden allebij van Harry Potter dus dat was top.

We starten de film en nestelen ons diep in een kleed. Het is nu al winter en echt super koud.

Buiten regent het en we hebben de gordijnen pot dicht gedaan. Echt een soort thuis bioscoop.

We zijn 2,5 uur later en de film is afgelopen. Ik heb net tosti's gebakken en we kijken ook gelijk het vierde deel van Harry Potter. Zodat we ons daarna klaar kunnen maken.

"Afgelopen!" Meld ik Caro zinloos, ze ziet dat natuurlijk zelf ook wel.

Stiekem heb ik echt zin om ons klaar te maken voor het schoolbal!

We besluiten om eerst onze jurken aan te doen en daar een vest overheen te doen. Dan hoeft dat niet als we onze haren en make-up al gedaan zijn.

Ik heb een bh zonder bandjes zodat dar niet raar lijkt boven mijn jurk. Voor de rest heb ik niet veel speciaals.

We doen onze chill kleren uit en halen onze jurken uit de kast. Wat ben ik blij dat ik voor deze jurk ben gegaan!

Voorzichtig doe ik hem aan. Ook Caro heeft haar jurk nu aan. Ze ziet er zo anders uit! Een beetje als Camille, maar dan wel 10 keer knapper haha.

"Wauw Caro! Je ziet er nu al goed uit!"
"Anders jij wel!"

Ik trek een groot grijs vest aan en gooi Caro een zwarte toe. Dat is zodat we warm blijven en als bescherming voor onze jurken.

We beginnen met onze make-up.
Ik ga voor een smokey eye met een gewaagde rode lipstick.

Caro gaat voor een lichtere oog look met een lichtere lip gloss.

We zijn tegelijk bezig met de foundation, bronzer,blush, en hilighter.

Daarna volgde de oog look en als laatst de lip.

Terwijl ik al begin zie ik Caro enkel naar mij kijken.

"Cava Caro? Moet je niet naar je eigen ogen kijken?"

Wij kunnen ditWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu