"Ik hou van je liefje"
Geen reactie.
"Emmatje?"
Zachtjes hoor ik Emma snurken. Zij was echt moe! Al geef ik haar gelijk. Het is inmiddels bijna half 3... ik ga ook maar eens slapen...
Pov Scott:
Ik word wakker en zie door de gordijnen heen dat het al best licht is. Ik kijk op de wekker op Emma haar nachtkastje.
Het is al half 2 in de middag! Emma ligt nog te slapen en dat laat ik zo.
Het is nu eindelijk kerstvakantie! We gaan vandaag en morgenochtend alles inpakken om dan morgenmiddag te vertrekken naar Italië.
Emma ligt heerlijk in mijn armen te slapen. Ik zie de zuigzoen van vanacht nog in haar nek zitten. Ik grinnik zacht en streel haar over haar zij.
Ze zucht en draait wat. Ik vermoed dat ze wakker gaat worden, maar ik heb niet gelijk. Ze klemt mij deste steviger vast en valt weer in slaap.
Slaapkop, denk ik bij mijzelf.
"Hhhmmm" zucht Emma diep. Langzaam gaan haar mooie bruine ogen open. "Goedemorgen middag slaapkop." Fluister ik.
"Hey," Lacht ze slaperig. "-wacht, middag?" "Het is bijna 2 uur Emma."
"Aahh" onbewust wrijft Emma over de rode vlek in haar nek.
"Het was precies gezellig vanacht."
"Nou, we sliepen allesinds snel."
Emma knikt lachend en staat op uit bed. "Ik ga mij maar eens aankleden zeker? Vandaag inpakken voor de reis naar Italië!"
Ze pakt een warme thrui en een sportlegging om vervolgens naar de badkamer te lopen. Als zij toch daar is zal ik me hier maar eens omkleden.
Even later komt Emma opgefrist en wel terug de kamer binnen.
"Hello beauty." Ik leg een hand in haar nek en geef haat een liefdevolle kus op haar lippen."
"Heyy, zullen we eens gaan ontbijten? Prins?"
"Isgoed prinses"
Die Emma toch. Ik knik, sla een arm om haar heen en samen lopen we naar beneden.
"Aha, jullie zijn precies ook uit een coma geraakt?" Zegt Lien lachend.
"Mama, vandaag gaan we inpakken voor de reis naar Italië!" Zegt Emma opgewekt tegen haar mama.
"Leuk! Hebben jullie nog hulp nodig?"
"Nee hoor, komt goed."Ik zie hoe Lien nu verbaast naar de zuigzoen in Emma haar nek kijkt, maar wijselijk haar mond houd. Wetende dat haat dochter het niet op prijs zou stellen als haar moeder hier over zou beginnen.
Emma loopt naar de keuken en pakt wat broodjes. "Hier, voor jou."
"Danku""Dus, wat moeten we zometeen allemaal inpakken?" Vraag ik.
"Gewoon onze toilet spullen, eten, drinken, kleding en dingen als bestek, schoonmaak spullen enzovoorts.""Dat word nog een hele boel!"
"Maar we mogen de caravan lenen van mijn oom, dus we hebben veel ruimte!"
"Ja, dat is fijn!"
"Ik heb mijn kleren en toilet spullen allemaal al in mijn kofferbak, dus we hoeven vandaag niet meer naar mijn huis." "Dat is top!"
Pov Emma:
Vandaag gaan we inpakken voor onze reis naar Italië. Ik heb er zo veel zin in!!
Maar eerst inpakken. En dat is nou niet bepaald mijn specialiteit. Ik vergeet
al-tijd dingen. Maar ja, ik had met mama al een lijstje gemaakt dus hopelijk gaat dat helpen!
JE LEEST
Wij kunnen dit
FanficZie hier een scemma verhaal! Van de zelfde schrijver als "Is dit echte liefde? 2 K gelezen! #1 in scemma! 8/6/2024 #1 in likemeketnet 6/7/2024