Na een tijdje hebben we het op en ruimen we snel de keuken een beetje op. Vervolgens gaan we onder een fleece kleed in bed de film verder af kijken. Ik druk een kus op Emma haar haren en Emma kust mijn wang. Vervolgens komt ze tussen mijn benen liggen en legt ze haar hoofd op mijn borstkas. Het was een heerlijke avond.
Pov Emma:
Het is inmiddels al later op de avond en Scott en ik kunnen allebij niet echt slapen. Hij drukt kusjes in mijn nek en ik draai mij om. Ik kijk recht in zijn ogen. Zijn mooie, bruin- groene ogen waar ik zo in kan verdrinken.
Ik druk mijn lippen op die van hem en ik begin hem te kussen. Het is anders dan normaal, intiemer en intenser.
Na een tijdje gaan we verder met onze tongen en ik voel Scott zijn warme hand een beetje onder mijn shirt gaan.
Ik merk dat dit niet enkel bij kussen blijft, dit word meer.
Scott lost de kus en kijkt me diep aan.
Ik kijk lustvol maar ook met een vleugje zenuwen in zijn ogen."Ben je hier al klaar voor liefje?"
Vraagt Scott voorzichtig.Ik knik en geef hem een kus in zijn nek. Als teken dat hij verder mag doen.
Voorzichtig gaan zijn handen steeds hoger onder mijn shirt. Na een tijdje heb ik er genoeg van en trek ik mijn shirt over mijn hoofd. Ook Scott trekt zijn shirt uit en ik druk kusjes op zijn blote borstkas. In zijn ogen zie ik verlangen. Een verlangen naar mij en mijn lichaam.
Zijn handen gaan naar mijn bh bandje en ik knik. Snel maakt hij de slotjes los en doet hen dan af.
Hij streelt mijn lichaam en ik de zijne. Langzaam begint hij mij weer kusjes te geven.
Van mijn kaak naar achter mijn oor, waarna hij zuigzoenen in mijn nek begint te zetten.
De zenuwen gieren door mijn lijf. Wat nou als het niet lukte? Zo bleven de gedachten maar spoken.
"Liefje, alles oké?"
"Jaja, alles oké hoor, gewoon wat zenuwachtig.""Nee is nee he. Als je iets niet fijn vind of wil stoppen is dat helemaal oke!"
Stelt Scott mij gerust.Ik knik en ontspan mij meer. Scott is zo lief voor mij!
Langzaam gaat hij verder met kusjes geven, op mijn sleutelbeen, m'n borst en daarna mijn buik. Dit gaan zuigzoenen worden haha.
Als hij bij de tailleband van mijn pyjama broek is aangekomen gaat hij terug naar m'n lippen.Snel trek ik mijn broek uit en Scott doet mij al snel na.
Terwijl we aan het kussen zijn strelen we elkaars lichamen.
Hij gaat met een hand naar mijn onderbroek.
"Ben je zeker?"
Ik knik vastberaden en we gaan een fantastische nacht tegemoed.
We zijn nu even later en ik lig uitgeput op Scott zijn borst terwijl hij zachtjes door mijn haren streelt. We zijn te moe om ons nog aan te kleden dus legt Scott de dekens goed over ons heen zodat we het niet koud krijgen.
"Hoe vond je het liefje?" Vraagt Scott onzeker. "Heel fijn." "Echt?"
Ik knik en geef hem een kus.
"Ik kon me geen betere eerste keer voorstellen. Glimlach ik."Zullen we ons even douchen?"
Ik knik en trek eerst even snel Scott zijn shirt aan. "Hey, die is van mij!"
Ik lach ondeugend en sta op uit bed."Omg Scott! Het is maar goed dat het winter is!" Zegt Emma lachend terwijl ze in de spiegel kijkt.
JE LEEST
Wij kunnen dit
FanfictionZie hier een scemma verhaal! Van de zelfde schrijver als "Is dit echte liefde? 2 K gelezen! #1 in scemma! 8/6/2024 #1 in likemeketnet 6/7/2024