14: Jullie zijn er weer!

77 3 4
                                    

"Zullen we een kerstfilm kijken?"
Stelt Scott voor.

"Goed plan Klijnen."

We gaan voor de klassieker
'home alone'

Scott en ik liggen in bed onder een lekkere fleece deken en starten de film.

Pov Scott:

We zijn inmiddels al heel wat dagen verder. Het is 3 januari en vandaag gaan we terug naar België. Ik heb enorm genoten van deze reis met Emma en zij evengoed. Aangezien het vroeg is ligt Emma nog in mijn armen te slapen. Ik streel door haar blauwe lokken en leg de deken terug goed over haar heen zodat ze het niet koud krijgt.

Na nog een tijdje zo te liggen word Emma rustig wakker.
Ze opend voorzichtig haar ogen en wrijft het slaap eruit.

"Goedemorgen liefje." Fluister ik zachtjes. Emma heeft s' ochtends altijd een heel erg ochtend humeur dus daar moet je altijd wat voorzichtig mee zijn haha.

"Heyy, lekker geslapen?" Vraagt ze lief.
"Cava wel, vandaag vertrekken we terug naar België! Zin in?"

"Beetje, wel of onze familie en vrienden weer te zien maar niet in school hahaha."

"Same"

"Gelukkig hebben we gister alles al ingepakt! Dan kunnen we vandaag in een keer doorrijden naar huis. Als het goed is is mijn papa ook thuis!"

Zeg ik enthousiast.
"Ja! Kan ik hem eindelijk ook eens zien."

Ik ben zo blij met een lief als Emma!
Ik sla mijn armen stevig om haar heen en geef een kus op haar wilde haren.

Emma stapt uit bed en wisselt haar fleece pyjama in voor een comfortabel joggingpak. Ook ik wissel mijn pyjama om voor normale kleren en vervolgens doen we onze haren.

"Zullrn we ook alvast eten gaan maken voor onderweg? Dat scheelt tijd!"

"Isgoed hoor."

Het is nu half vier in de vroege ochtend. We zijn van plan om om vier uur te gaan rijden.

Emma gaapt diep. "Oohh, ik ga zometeen echt terug slapen."
"Ik vind het allemaal prima schatje."

"Schatje??" Lacht Emma verbaast.
"Mag ik je zo niet noemen dan?"
"Tuurlijk? Alleen wat klef..."
"Aah, en mevrouwtje Wolfs is zeker nooit klef?"
"Nope, nooit!"

Na een snel en licht ontbijtje hebben we plaats genomen in de auto stoelen en start ik de motor.

"Opweg naar België! We hebben ze vorig jaar voor het laatst gezien!"
"Haha, heel grappig Klijnen... daar trap ik niet in hoor haha."
"Het is wel de waarheid."
"Je snapt mijn punt."

Emma pakt een kussen en gaat tegen het raam leunen. Al snel zie ik dat ze moeite heeft met haar ogen openhouden die telkens dicht vallen.

"Slaap lekker meisje."
Fluister ik waarna ze terug in slaap valt.

Ik vind het heerlijk rustgevend, met mijn auto op de vroege ochtend door Italië rijden. Met een slapende Emma naast me.

Ik zet zachtjes een cd van 'the Doors' aan en geniet van de rust die hier heerst.

Pov Emma:

Het is zo'n 3 uur later als ik langzaam terug wakker word. Ik zie hoe de zon al langzaam opkomt. Ondertussen hoor ik hoe Scott zachtjes mee neuriën met de muziek op de achtergrond.

De vakantie was echt fantastisch! Hoewel ik het wel spijtig vond dat ik bij kerst en oud en nieuw niet bij mijn familie was was het ook heel fijn met enkel Scott. Dat we gewoon romantisch konden zijn zonder pottenkijkers. Op kerst avond enzo hebben we wel met onze vrienden en familie gebeld en ook met hun het nieuwe jaar afgeteld. Voor de rest waren het fantastische romantische kerstdagen lekker knus met z'n tweeën.

Wij kunnen ditWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu