‎‧₊˚ 1 ˚₊‧

27 3 0
                                    

Άπλωσα το κόκκινο κραγιόν μου και έσπρωξα τα καστανόξανθα μαλλιά μου πίσω από τα αυτιά μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Άπλωσα το κόκκινο κραγιόν μου και έσπρωξα τα καστανόξανθα μαλλιά μου πίσω από τα αυτιά μου. Έβαλα λίγο μάσκαρα στις βλεφαρίδες μου και τελείωσα γεμίζοντας τα φρύδια μου. Χτένισα ξανά τα μαλλιά μου και κοίταξα τον καθρέφτη κάνοντας γκριμάτσες.

"Μην κάνεις έτσι Εβελίνα, θα κάνεις ρυτίδες."
Είπε η Αγγελική και γέλασε. Η Αγγελική είναι η κολλητή μου. Είμαστε σπίτι της και ετοιμαζόμαστε για να πάμε σε κλαμπ.

"Πάμε, ήρθε ο Αλέξης." Είπα κάνοντας φιλάκια στην Αγγελική ξέροντας πόσο ερωτευμένη είναι μαζί του.

"Σκάσε ρε χαζό" Έκρυψε το πρόσωπο της με τις μπούκλες της και βγήκαμε από το δωμάτιο.

"Αντίο κυρία Σοφία"
Χαιρετώ την μητέρα της Αγγελικής και αυτή ανταποδίδει.

"Αντίο κορίτσια να προσέχετε και να μην πιείτε."

...

Βρήκαμε έξω και χαιρετήσαμε τον Αλέξη.

Το βλέμμα μου έπεσε στο διπλανό σπίτι. Μέσα από το παράθυρο είδα ένα αγόρι με μελαχρινά κυματιστά μαλλιά. Δεν τον έχω ξαναδεί. Νόμιζα πως η γειτονιά της Αγγελικής ήταν απομονωμένη.

"Εβελίνα έρχεσαι?" Ρώτησε ο Αλέξης.

"Ε.. Ναι έρχομαι." Ανέβηκα κι εγώ στην μηχανή.

...
Μετά από δέκα λεπτά φτάσαμε στο κλαμπ.

"Είσαι καλά?" Με ρώτησε η Αγγελική.

"Ναι γιατί?"

"Είδες τον Γιώργο?"

"Ποιόν?"

"Τον καινούριο μου γείτονα." Είπε και χαμογέλασε πονηρά.

"Δεν μου αρέσει τόσο."

"Δεν είπα ότι σου αρέσει. Μόλις καρφώθηκες." Γέλασε η Αγγελική

"Πάμε μέσα" Είπα γυρνώντας τα μάτια μου.

...

"Όχι ρε πούστη μου" Είπε η Αγγελική και έκρυψε το πρόσωπο της με τα χέρια της σαν να θέλει να κρυφτεί από κάποιον.

Lovers By Accident ✔Where stories live. Discover now