"Εβελίνα!" Ακούω μια αντρική φωνή από μακριά.
"Ωχ, ο πατέρας μου." Άνοιξα την πόρτα. "Φεύγω τα λέμε αύριο"
Άφησα ένα νευρικό γελάκι και έκλεισα την πόρτα του αυτοκινήτου πίσω μου.
"Τώρα ήρθες;" Ρώτησα τον πατέρα μου με ένα κρύο βλέμμα.
"Ναι"
"Με ποιον ήσουν"
"Με κάτι φίλους μου" απάντησε
"Μέχρι τις τέσσερις το ξημέρωμα;"
"Προχωρά μέσα, μου τα επριξες." Με έσπρωξε και εγώ τον κοίταξα με ένα θυμωμένο βλέμμα.
Από ότι όλοι είδαμε, δεν έχω καλή σχέση με τον πατέρα μου. Δεν ήταν ποτέ στην ζωή μου. Πάντα ένιωθα απόρριψη όσο κι αν προσπαθούσα να τον κάνω περήφανο. Δεν φταίω εγώ για το πως τον μεγάλωσαν οι γονείς του... Όταν είναι σπίτι δεν μου φέρετε καλά. Με κοροϊδεύει για την εμφάνιση μου και για τα κιλά μου. Δεν είμαι μοντέλο.
...
Μπήκαμε μέσα και ο πατέρας μου άνοιξε τα φώτα του σαλονιού.
"Κάνε ησυχία θα ξυπνήσει η μάνα σου και τη γαμήσαμε." Με τράβηξε από τον ώμο.
"Εσύ κοπάνας τις πόρτες. Τι έχεις πάθει σήμερα πολλά νεύρα έχεις. Δεν σου έκατσε η γκόμενα;"
"Μην λες μαλακίες Εβελίνα" νευρίασε κι άλλο.
Δεν με έχει χτυπήσει πότε αλλά τον έχω ικανό για όλα. Πραγματικά για όλα. Δεν τον εμπιστεύομαι αλλά δεν τον φοβάμαι. Αν με χτυπήσει θα τον χτυπήσω πίσω και θα φύγω. Αν με σκοτώσει... Δεν θα μπορώ να κάνω κάτι γιατί θα είμαι σε άλλον κόσμο. Κόβω τις βλακείες όμως τώρα γιατί έγινα κουραστική.
"Πιάσε μου τα τσιγάρα." Κάθησε στον καναπέ.
"Να τα πάρεις μόνος σου" έφυγα νευριασμένη και τον άκουσα να ξεφυσάει.
Έπεσα στο κρεβάτι μου και έκλεισα τα μάτια μου. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Στο μυαλό μου ήταν ο Γιώργος. Ανυπομονούσα να τον ξαναδώ αύριο αλλά ήμουν πολύ αγχωμένη. Ο κόμπος στο στομάχι μου χειροτέρευε όσο το σκεφτόμουν. Αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο αφού η υπερένταση είχε καταβάλει όλο μου το σώμα.
Μπήκα στο μπάνιο, έβγαλα τα ρούχα μου, έπιασα τα μαλλιά μου μια κοτσίδα και μπήκα στην μπανιέρα. Ξάπλωσα και προσπάθησα να χαλαρώσω. Δεν ήξερα τι να κάνω με τα χέρια μου και αποφάσισα να πάρω το κινητό μου. Στην οθόνη μου εμφανίστηκε ένα μήνυμα από την Αγγελική. Ήταν κάτι γράμματα στην σειρά. Δεν ξέρω τι ήθελε να γράψει πάντως είναι πολύ μεθυσμένη.
Κοιμήσου και τα λέμε αύριο.
Της έστειλα και ως απαντήση πήρα ένα ιμοτζι με σηκωμένο αντίχειρα. Γέλασα και βγήκα από την συνομιλία μας.
...
Μετά από αρκετή ώρα, βγήκα από το μπάνιο, έβαλα τις πιτζάμες μου και πήδηξα στο κρεβάτι. Άφησα το κινητό μου στο κομοδίνο και έκλεισα τα μάτια μου μέχρι που με πήρε ο ύπνος.
YOU ARE READING
Lovers By Accident ✔
Romance"Ήρθε η ώρα να πούμε καληνύχτα" τον κοίταξα και χαμογέλασα. "Όχι ακόμα.." Ψιθύρισε και μου έπιασε το χέρι. Εγώ έκλεισα τη πόρτα και σύρθηκα κοντά του χωρίς δεύτερη σκέψη.