Πέρασε αρκετή ώρα και αποφάσισα να ετοιμαστώ. Τσεκαρα το κινητό μου. Κανένα μήνυμα. Περίμενα έστω ένα μήνυμα από την Αγγελική, αλλά ήξερα ότι δεν θα στείλει. Δεν ενδιαφέρεται πότε για εμένα. Πάντα είμαι εγώ αυτή που της στέλνω και της προτείνω να βγούμε. Πάντα βρίσκει δικαιολογίες να το ακυρώσει. Δεν είμαι καλά τελευταία και αυτό με κάνει χειρότερα. Λέει ότι ο χαρακτήρας της δεν είναι να βγαίνει έξω αλλά δεν με καλεί στο σπίτι της. Νιώθω ότι δεν νοιάζεται για μένα ενώ είμαι τόσο χάλια ψυχολογικά και το ξέρει.
Νέο μήνυμα
Γιώργος: Είσαι έτοιμη;
Απάντησα θετικά. Πήρα την τσάντα μου και έφυγα βιαστικά αφού χαιρέτησα την μητέρα μου. Στήθηκα απέξω και είδα την μηχανή από μακριά. Σταμάτησε μπροστά μου και ανέβηκα στην μηχανή.
...
Σταματήσαμε έξω από το κλάμπ. Κατέβηκα από την μηχανή και έφτιαξα το μαύρο μου κολλητό φόρεμα. Έβαλε το χέρι του στην μέση μου και μπήκαμε στο κλάμπ. Καθησαμε στον πάγκο και περιμέναμε να παραγγείλουμε.
"Μια βότκα βύσσινο." Παρήγγειλε ο Γιώργος.
"Μια βότκα raspberry" Συνέχισα.
...
Περνούσαμε πολύ καλά και πραγματικά απολάμβανα την στιγμή.
"Γιώργο." Ακούστηκε μια φωνή. Και οι δύο γυρίσαμε. Αντίκρισα μια κοπέλα με κάστανα χαρακτηριστικά και μακριά μαλλιά. Το βλέμμα της ήταν γεμάτο μίσος ενώ κοιτούσε τον Γιώργο. Εκείνος είχε παγώσει. Η κοπέλα με κοίταξε και έριξε το ποτό της κάνω στον Γιώργο. Όλο το μαγαζί μας κοιτούσε. "Ξεφτίλα!" Φώναξε η κοπέλα τόσο δυνατά που ακούστηκε σε όλο το κλάμπ.
"Τι θες από εμένα;" Φώναξε ο Γιώργος.
"Να σε χώσω στην φυλακή. Μου έκανες παρά πολλά." Έριξε το ποτήρι της στο πάτωμα και βούρκωσε.
"Σταμάτα να λες ψέματα Κατερίνα." Σηκώθηκε από την καρέκλα του.
"Αυτά να τα πεις στην αστυνομία όταν θα φας ισόβια." Έκανε σαν τρελή κι εγώ είχα παγώσει από τον φόβο μου.
BINABASA MO ANG
Lovers By Accident ✔
Romance"Ήρθε η ώρα να πούμε καληνύχτα" τον κοίταξα και χαμογέλασα. "Όχι ακόμα.." Ψιθύρισε και μου έπιασε το χέρι. Εγώ έκλεισα τη πόρτα και σύρθηκα κοντά του χωρίς δεύτερη σκέψη.