Μετά από αρκετή ώρα ένιωσα ένα χέρι να ακουμπά το μπούτι μου. Το στομάχι μου γέμισε πεταλούδες. Έστρεψα το κεφάλι μου και τα βλέμματα μας ενώθηκαν και έμεινα να χαζεύω τα μάτια του. Χωρίς να το καταλάβουμε τα χείλη μας είχαν απόσταση αναπνοής μέχρι που ενώθηκαν. Ο Γιώργος άρχισε να με φιλάει. Με προσεκτικές κινήσεις ήρθε από πάνω μου. Άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου σε πολλά σημεία μέχρι που έφτασε το στήθος μου. Με κοίταξε και έγνεψα καταφατικά. Τότε μου έβγαλε την μπλούζα και το σουτιέν. Ο ίδιος έβγαλε την μπλούζα του και χάζεψα το σώμα του. Συνέχισε να φιλάει το στήθος μου όσο έβγαλα το παντελόνι μου. Αυτός έβγαλε το εσώρουχο μου και συνέχισε με το παντελόνι του και το εσώρουχο του.
Έβαλε δύο δάχτυλα στο στόμα μου και τα έβγαλε εμμέσως. Τότε έβαλε ένα και όταν το συνήθισα έβαλε το δεύτερο. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα του έκανα νόημα και μπήκε μέσα μου. Άφησα έναν αναστεναγμό από τον πόνο μέχρι που το συνήθισα. "Είσαι εντάξει;" Με ρώτησε και με κοίταξε "Ναι συνέχισε" του απάντησα και έριξα το κεφάλι μου πίσω. "Μπράβο το κορίτσι μου." Αν το ξαναπεί αυτό θα λυποθημησω. Συνέχισε και οι αναστεναγμοί μας γέμισαν το δωμάτιο. Μετά από ένα λεπτό ήμουν έτοιμοι να τελειώσω και αυτός το κατάλαβε. "Μέσα;" Με ρώτησε. Εγώ έγνεψα γιατί θα έπαιρνα το χάπι της επόμενης μέρας αργότερα. Τελείωσε μέσα μου μαζί με εμένα.
Ξάπλωσε πάνω μου όσο εγώ του χάιδευα τα μαλλιά. Η καρδιές μας χτυπούσαν γρήγορα όπως και η ανάσα μας. Μου φίλησε τα χείλη. "Ήσουν πολύ καλή" μου είπε αφού κατάλαβε ότι ήμουν αγχωμένη. Ήθελα να του πω το ίδιο αλλά είχα μείνει άφωνη. "Πάμε στο μπάνιο;" Με ρώτησε και έγνεψα. Άνοιξα το νερό και μπήκαμε μέσα. Ήταν τόσο ζεστό που ο καθρέφτης θόλωσε αμέσως. Το νερό έπεφτε στα κορμιά μας και μας χαλάρωνε. Με πήρε από την μέση και εγώ έβαλα τα χέρια μου στον λαιμό του. Βυθιστήκαμε σε ένα φίλη. Το νερό μας καθάρισε.
...
Βάλαμε μπουρνούζια, ανοίξαμε την τηλεόραση και ξαπλώσαμε αγκαλιά. Χτύπησε το τηλέφωνο μου.
"Έλα Αγγελική μου." Απάντησα.
Πετάχτηκα από το κρεβάτι. "Είσαι απέξω;!" Γουρλωσα τα μάτια μου και κοίταξα τον Γιώργο. "Έρχομαι να σου ανοίξω."
Άφησα τον Γιώργο στο δωμάτιο και άνοιξα την πόρτα.
"Πριν μιλήσεις θέλω να ξέρεις ότι μέσα στο δωμάτιο μου βρίσκεται ο Γιώργος και φοράει μόνο ένα μπουρνούζι." Της είπα ψιθυριστά.
"Τι; Γιατί; Και εσύ γιατί φοράς μπουρνού- Εβελίνα... Είναι αυτό που νομίζω;" Γουρλωσε τα μάτια και γέλασε.
"Ναι είναι. Αλλά θέλω να φύγεις και αν με περιμένεις στην πλατεία μέχρι αν διώξω τον Γιώργο."
"Εντάξει αλλά θα μου τα πεις όλα." Είπε ενώ έφευγε τρέχοντας. Την χαιρέτησα και έτρεξα μέσα.
"Πρέπει να φύγεις. Θα τα πούμε αύριο." Είπα και τον φίλησα. Ντύθηκε και έφυγε αμέσως. Ύστερα ντύθηκα κι εγώ και έφυγα για την πλατεία.
...
"Άντε περιμένω τόση ώρα! Πες μου τι έγινε!" Είπε η Αγγελική και καθησαμε στο παγκάκι.
Της τα είπα όλα. Έκανε σαν μικρό παιδί από την χαρά της.
"Προφυλακτικό βάλατε;" Με ρώτησε φανερά αγχωμένη.
"Πας καλά ρε; Που να το βρω το προφυλακτικό στο σπίτι μου;"
"Πάμε να αγοράσουμε χάπι της επόμενης μέρας." Με τράβηξε από το χέρι.
"Καλά καλά! Μην βιάζεσαι έχουμε ώρες μπροστά μας." Την καθησύχασα αλλά δεν άκουσε. Περπατήσαμε μέχρι το φαρμακείο.
ESTÁS LEYENDO
Lovers By Accident ✔
Romance"Ήρθε η ώρα να πούμε καληνύχτα" τον κοίταξα και χαμογέλασα. "Όχι ακόμα.." Ψιθύρισε και μου έπιασε το χέρι. Εγώ έκλεισα τη πόρτα και σύρθηκα κοντά του χωρίς δεύτερη σκέψη.