TW!: Self-harm
"Εβελίνα" "Ξύπνα" ακούω μια γλυκιά φωνή.
Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω την μητέρα μου πάνω από το κεφάλι μου.
"Καλημέρα" λέω και αλλάζω πλευρό.
"Καλημέρα, πόσο ήπιατε χθες;" Με ρώτησε και γέλασε.
"Εγώ δεν ήπια πολύ. Οι άλλοι ήπιαν."
"Και ποιος οδήγησε; Αφού δεν ξέρεις να οδηγείς μηχανάκι." Με ρώτησε ανήσυχη.
"Μας πήρε ένα παιδί με το αυτοκίνητο του." Απάντησα και έκλεισα τα μάτια μου.
"Παιδί; Μάλιστα... Και την μηχανή του Αλέξη τι την κάνατε;"
"Δεν ξέρω ρε μαμά άσε με να κοιμηθώ, πρωί πρωί" Ξεφυσάω.
"Πρωί; Ξέρεις τι ώρα είναι; Πέντε το απόγευμα. Καλά τόσο αργά γύρισες;"
"Πέντε; Γιατί δεν με ξύπνησες νωρίτερα!" Πετάχτηκα γρήγορα από το κρεβάτι.
"Έχεις κανονίσει;" Με ρώτησε.
"Θα πάω στην Κατερίνα. Πάω να ετοιμαστώ τα λέμε το βράδυ. Σε αγαπώ." Έφυγα τρέχοντας και μπήκα στο μπάνιο. Έπλυνα το πρόσωπο μου και χτένισα τα μαλλιά μου. Μπήκα στο δωμάτιο μου και άνοιξα την ντουλάπα. Μετά από αρκετή ώρα αποφάσισα τι θα φορέσω. Ήταν ένα σκούρο γκρι τζιν σορτσάκι, και μια μαύρη μπλούζα που είχα αγοράσει πέρσι. Μου ήταν λίγο κοντή βέβαια αλλά δεν με πειράζει τόσο.
5:56
"Γεια μαμά. Φεύγω θα αργήσω!" Φώναξα ώστε να με ακούσει και άνοιξα την πόρτα.
"Δεν θα φας;" Με ρώτησε και έτρεξε από πίσω μου.
"Θα φάω εκεί μην ανησυχείς. Τα λέμε!"
...
6:02
Στάθηκα έξω από την πόρτα και πήρα μια βαθιά ανάσα. Χτύπησα το κουδούνι ελπίζοντας να μην είναι μέσα ο Γιώργος.
Η πόρτα άνοιξε.
"Επιτέλους! Τι έκανες τόση ώρα?" Είπε η Αγγελική.
"Πριν λίγο ξύπνησα"
"Καλά μπες μέσα τώρα να ετοιμάσουμε γιατί σε λίγο θα είναι εδώ" μου λέει και πάμε να ετοιμάσουμε το τραπέζι.
"Καλά είσαι θεά σήμερα. Θα σε δει και θα πάθει πλάκα" είπε και έστρωσε ένα άσπρο τραπεζομάντιλο στο τραπέζι.
"Δεν καταλαβαίνω για ποιον λες" λέω και κάνω την αδιάφορη.
"Καλά καλά ότι πεις."
YOU ARE READING
Lovers By Accident ✔
Romance"Ήρθε η ώρα να πούμε καληνύχτα" τον κοίταξα και χαμογέλασα. "Όχι ακόμα.." Ψιθύρισε και μου έπιασε το χέρι. Εγώ έκλεισα τη πόρτα και σύρθηκα κοντά του χωρίς δεύτερη σκέψη.